loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 523
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ)

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ) : در بين بسياري جراحي هاي پلاستيك امروزه جراحي كه بيشتر خانم ها مايل به انجام آن هستند جراحي تنگ كردن واژن است. جراحي واژن يكي از جراحي هاي زيبايي است كه امروزه اغلب خانم ها آنرا انجام مي دهند. اكثر خانم ها ممكن است بعد از زايمان هاي متعدد و يا انجام مقاربت هاي جنسي متعدد واژن دچار افتادگي يا شل شدن واژن شود؛ و به راحتي مي توانند با انجام جراحي زيبايي واژن مي توان اين مشكل را حل كنند.

و از آن جايي كه امروزه جراحي‌هاي زيبايي بسيار مورد توجه خانم ها قرار مي‌گيرد. انجام اين جراحي علاوه بر درمان شدن عارضه پيش آمده در واژن دراصل جراحي‌هاي زيبايي باعث مي‌شوند اعتماد به نفس فرد بالاتر برود و شخص نسبت به خودش و بدن خودش حس بهتري داشته باشد. در اين ميان تنگ كردن واژن هم جزء يكي از جراحي‌هاي زيبايي زنان به شمار مي‌آيد. انجام اين جراحي زيبايي واژن ، توسط متخصص زنان انجام مي‌شود و امروزه در سراسر دنيا بين خانم ها انجام اين عمل جراحي زيبايي بسيار مرسوم شده است. ما در اين مقاله سعي داريم تا اطلاعاتي كه شما براي انجام اين عمل نياز داريد را به طور كامل در اختيارتان قرار دهيم. اينجا ما درباره ليفت واژن با نخ كه يكي ازجديدترين متدهاي رفع مشكل گشادي واژن است. به شمااطلاعات خوبي را ارائه مي كنيم.

تنگ كردن واژن

تنگ كردن واژن

چه كساني كانديداي تنگ كردن واژن هستند؟

همان طور كه بيش از اين گفتيم در دنياي امروز بسياري از خانم ها، در سراسر دنيا داوطلب درمان گشادي واژن هستند. عوارضي كه افتادگي و شلي واژن را در خانم ها ايجاد كرده است آن ها را به انجام اين جراحي ترغيب مي كند. علاوه بر بدفرم شدن ظاهر واژن اين افتادگي و شلي واژن مي تواند مي‌تواند احتمال عفونت‌هاي دستگاه تناسلي زنانه را هم تا حد زيادي در آن ها افزايش دهد.

اينجا ما به شما مهم ترين دلايل گشاد شدن غير عادي واژن را شرح مي دهيم مهم ترين اين دلايل عبارتند از:

زايمان‌هاي طبيعي متعدد :

بله انجام زايمان طبيعي مهم ترين علت گشادي واژن در خانم ها مي باشد. از آن جايي كه زايمان‌هاي طبيعي متعدد باعث كشيده شدن دهانه واژن مي شود و اگر تعداد دفعات زايمان طبيعي بيشتر از يك بار باشد، بعد از انجام زايمان‌هاي طبيعي ديگر دهانه واژن به حالت اوليه خود بر نمي‌گردد گشادي واژن شكل مي گيرد و در اين شرايط پوست حالت ارتجاعي خود را از دست داده و دچار افتادگي در ناحيه واژن مي شود.

خانم هاي كه زايمان هاي زياد انجام داده اند معمولا براي جبران همين افتادگي و شلي واژن خود دنبال راه كار هايي براي بازسازي هستند و در اين صورت ان ها بايد به يك پزشك فوق تخصص زن مراجعه كنند.

بالا رفتن سن

واژن هم مثل ساير عضله ها با بالا رفتن سن ممكن است دچار تغييراتي شود. واژن عضله اي است كه با افزايش سن ممكن است تون عضلاني آن كمتر شده و همين امر باعث مي شود كه دچار افتادگي و كاهش كلاژن شود. به علاوه بافت اطرافش نيز با افزايش سن شل مي شود. وقتي فرد يائسه مي شود و هورمون استروژن كم مي شود و هنگامي كه اين هورمونها به شدت كم مي شوند در نتيجه واژن نيز سست و شكننده مي شود؛ و لايه‌هاي پوستي واژن، با بالا رفتن سن معمولا دچار تغييراتي مي شود و در اصل قوام خود را از دست مي‌دهند و معمولا به وجود آمدن اين تغييرات در زندگي زناشويي بعضي از خانم ها هم ان ها را دچار مشكلاتي كرده است و موجب نارضايتي جنسي در دوران سني بالاي چهل سال مي‌شود. معمولا با افزايش سن، سطح هورمون‌ها دچار تغيير چشمگيري مي شود و در پي اين تغييرات ديواره‌هاي واژن نازك تر مي‌شوند و قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهند.

در واقع بسياري از خانم، در اين سنين يعني در ميانگين چهل تا پنجاه سال، با مشورت همسرشان براي افزايش رضايت جنسي خود مجبور به انجام جراحي هاي زيبايي زنان مثل لايباپلاستي و تنگ كردن واژن با نخ روي مي‌آورند؛ و بدون شك بر اساس بررسي ها تمام كساني كه اين جراحي را انجام داده اند از نتيجه كار، بعد ازعمل رضايت كامل را داشته اند.

روابط جنسي متعدد :

در مشكل گشادي واژن بسياري از خانم‌ها بر اين موضوع كه داشتن روابط جنسي زياد باعث گشادي واژن مي‌شود معتقد هستند بله اين درست است كه چنانچه تعداد رابطه‌هاي جنسي از يك حدي بيشتر شود، لايه‌هاي پوستي بيروني واژن دچار شل‌شدگي و افتادگي مي‌شوند؛ اما اين مورد، جاي استرس و نگراني خاصي را نبايد براي شما داشته باشد. معمولا واژن خانم‌ها حالت و خاصيت ارتجاعي دارد و بعد ازانجام هر باررابطه جنسي، واژن دوباره به حالت ابتدايي خودش برمي‌گردد؛ و اين مسئله راجب اين تفكر كه رابطه جنسي زياد باعث شلي واژن ميشود كاملا اشتباه است و اين گفته ها توسط متخصص زنان و زايمان كاملا رد مي شود. آن ها مهمترين و بارزترين دليل شلي و گشادي واژن خانم ها را

« دو اتفاق در زندگي خانم‌ها مي دانند كه باعث تغيير در شكل و اندازه واژن شود كه يكي زايمان است و ديگري افزايش سن »

معمولا خانم ها مي‌توانند با مراجعه به جراح زيبايي زنان ، واژن خود را با عمل ليفتينگ نخ تنگ كرده و همچنان مثل قبل از زندگي خود لذت ببريد.

گشاد شدن واژن چه مشكلاتي را ايجاد مي‌كند؟

شمابا مطالعه مواردي كه در قسمت قبل در مورد دلايل گشاد شدن واژن برايتان گفتيم دلايل اين تغيير در واژن خانم ها را تا حدودي فهميديد. خوب است بدانيد دربسياري از موقع ها انجام اين جراحي صرفا براي زيبايي نيست. بسياري از خانم‌ها براي رفع مشكلات ديگريدر زندگي روزمره بخاطر اين دلايل از ان ها رنج مي برند وآن ها اين عمل را به عنوان يك جراحي درماني انتخاب مي‌كنند.

اينجا به مهم ترين مشكلات و عواقب شل شدن واژن مي پردازيم كه عبارتند از:

۱-كاهش لذت روابط زناشويي

بدون شك يكي از عمده مشكلات شل شدن و گشادي واژن، اين مسئله است كه در اين صورت معمولا زوج ها لذت بسياركمتري از رابطه جنسي خود مي‌برند. همان طور كه مي دانيد داشتن لذت و رضايت از رابطه جنسي هميشه بر ابعاد ديگر زندگي تاثيرات مثبتي دارد، به همين خاطر است كه بسياري از زوجين هميشه سعي مي كنند كه يك رابطه جنسي عالي و رضايت بخش را براي خود و همسرشان فراهم آورند؛ اما پيش آمدن برخي از اين مشكلات جنسي مي تواند مانع برقراري يك رابطه مساعد و بهينه باشد؛ و گشاد شدن واژن در خانم ها، هميشه يكي از آن اتفاقات ناخوشايند است كه منجر به بروز مشكلات و نارضايتي زوجين از نزديكي مي شود؛ و در حال حاضريكي از مهم ترين علت‌هاي مشكلات زناشويي در سنين بالا، همين مسأله گشادشدن واژن خانم ها است و از آن‌جايي كه با بروز اين اتفاق و گشاد شدن واژن، در اندام‌هاي جنسي ميزان تماس با هم بسيار كمتر مي‌شود و اعصاب جنسي كمتر تحريك شده مي شوند و به همبن خاطر لذت روابط زناشويي بسيار افت مي كند بنابراين كيفيت رابطه جنسي در تثبيت رابطه زوجين نقش مهمي دارد.

۲- ايجاد عفونت‌هاي واژن

عفونت واژن شايع ترين عفونت در ميان خانم ها مي باشد كه رعايت نكردن موارد بهداشتي و مراجعه نكردن به پزشك راه درمان را كمي پيچيده مي كند. معمولا در اكثر خانم‌ها بعد از انجام زايمان با ترشحات زياد واژن كه نشان از عفونت داخلي هست مواجه مي شوند. بيشترخانم ها بر اين باورند كه با گشاد شدن واژن، امكان ورود ميكروب‌ها به دهانه ورودي واژن بسيار بالا مي‌گيرد و همين موضوع باعث عفونت‌هاي ميكروبي در آن ها مخصوصاً بعد از انجام زايمان هاي طبيعي براي خلاصي از اين عفونت به پزشك متخصص زنان مراجعه مي كنند. پس از معاينه توسط پزشك راه هاي رفع عفونت و درمان آن، براي جلوگيري از تكرار عفونت، دكتر تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را پيشنهاد مي‌دهد. به اين ترتيب پزشك متخصص با روشي مؤثر و ايمن جلوي عفونت‌هاي مكرر دهانه رحم را مي گيرد و با ليفتينگ واژن، زيبايي را به اين قسمت از بدن بر مي گرداند.

عمل تنگ كردن واژن با نخ چگونه انجام مي‌شود؟

همان طوركه در توضيح گشادي واژن گفتيم و عوامل ايجاد كننده آن را برايتان شرح داديم افزايش سن، روابط جنسي متعدد و زايمان‌هاي طبيعي متعدد عوامل اصلي هستند كه باعث گشادي واژن مي‌شوند. روش هاي جراحي نويني براي رفع اين مشكل امروزه در سراسر دنيا وجود دارد كه يكي از بهترين متدهاي روز دنيا براي اين مشكل بين خانم ها و تنگ كردن واژن روش ليفتينگ عضلات كناري واژن با استفاده از نخ است. اين روش، در كنار ديگر روش‌هايي مهم ديگري از قبيل لابياپلاستي، واژينوپلاستي، پرينورافي، روشن سازي واژن، تزريق ژل به واژن و تزريق چربي به واژن جزء مهمترين عمل‌هاي زيبايي زنان در دنيا است.

وقتي اسم ليفت با نخ را مي شنويم اولين چيزي كه به ذهنمان مي رسد اينكه ياد ليفت صورت مي افتيم در گذشته در جراحي هاي زيبايي صورت و براي كشيدن پوست صورت و از بين بردن چين و چروك هاي به وجود امده در صورت از اين روش استفاده مي شود. اين روش در ابتدا براي رفع غبغب صورت انجام شد. ولي امروزه با پيشرفت هاي كه در اين متد ها صورت گرفته است و با تغييراتي كه در اين تكنيك صورت گرفت با توليد نخ هاي ويژه انجام ليفت واژن هم براي متقاضيان صورت مي گيرد كه بنا بر تقاضاي زياد بين خانم ها امروزه اين عمل با بهترين كيفيت در مطب بهترين متخصص ها براي شما انجام مي شود. در عمل جراحي زيبايي ليفتينگ واژن با نخ، پزشك با استفاده ا ليفت نخ دهانه‌هاي واژن را بالا كشيده و موجب تنگ‌تر شدن دهانه واژنمي‌شود. درباره نخ هاي كه در اين روش استفاده مي شود بايد بگوييم كه اين نخ ها قابل جذب بوده و جهت ليفت واژن توسط كمپاني مطمئن ارائه شده است كه با استفاده از اين نخ ها مي توان به آساني و به شكل ايمن تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را امتحان كرد.

ليفت واژن به دو روش انجام مي شود:

  • روش اول: مكانيكال
  • روش دوم: كلاژن سازي

در روش مكانيكال :

در اين روش واژن فرد ليفت مي شود و ميزان تنگ شدن آن به ميزان ايده آل انجام مي شود در اين روش هيچ نيازي به بي هوشي شخص نيست و اين روش عاري از هر عوارضي چون خونريزي و درد و تورم است.

در روش كلاژن سازي :

اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است. در اين روش با كلاژن سازي در واژن بخش هاي ورودي واژن حالت ارتجاعي به خود مي گيرد.

بايد بدانيد كه اين تكنيك ها دو فايده عمده كوتاه مدت و بلندمدت دارد كه ما اينجا براي شما به طور كامل شرح مي دهيم:

  • روش مانيكال در كوتاه مدت تاثير دارد و در كوتاه ترين زمان قسمت ورودي و پرينه واژن تنگ و جوان تر مي شود و ظاهرخوبي پيدا مي كند. و در بلند مدت، ايجاد فيبروم و كلاژن سازي را بهمراه دارد كه باعث زيبايي و جوانسازي واژن مي شود در اين روش جذب نخ به شكل دائمي است و تاثير گذاري فيبروز پس از جذب شدن نخ ها ادامه مي يابد اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است.
  • روش ليفت عضلات و لبه هاي واژن معمولا از نوعي نخ هاي دو جهتي و همگراي استفاده مي شود. بايد گفته شود كه انجام اين عمل به صورت كاملا سرپايي، بدون نياز به بيهوشي و بدون بعضي موارد ممكن است خونريزي خيلي كمي اتفاق بيفتد اصلا جاي نگراني وجود ندارد و كاملا طبيعي است و زود برطرف مي شود.

نخ‌هاي تنگ كننده واژن

در اين مقاله ما علاوه بر روش هاي ليفت راجب نوع و جنس نخ‌هاي جراحي ليفتينگ هم براي شما توضيحاتي را ارائه مي دهيم:

همان طور كه كاربرد نخ هاي ليفت را قبلا گفتيم، با استفاده از اين نوع نخ، بافت‌هاي واژن و ماهيچه‌ها به صورت همگرا به داخل كشيده مي‌شوند و در نهايت اين نخ ها جذب بدن مي‌شوند. اين نخ هاي ليفتينگ ساخته شده كشور ايتاليا است و اين نخ ها براي شركت معتبر پيروم ايتاليا است. معمولا جنس اين نخ ها از كاپرولاكتون است. اين شركت ايتاليايي اين نوع نخ را مخصوص ليفت واژن توليده كرده است. اين نخ يك ويژگي خيلي خاصي كه دارد اين ويژگي است كه اين نخ خيلي راحت و كامل توسط پوست جذب مي شود. اين نخ ها كوچكترين عارضه اي براي بيمار به همراه ندارد و تنها براي تنگ نمودن واژن مناسبند به شكلي كه بعد از انجام اين جراحي، هيچ ردي و اثري از عمل جراحي ليفت روي نقاطي كه انجام شده است باقي نمي ماند. اين نخ ها از نظر بهداشتي و پزشكي داراي گواهينامه پزشكي از كشورهاي ايتاليا، آمريكا و استراليا هستند.

مزيت‌هاي عمل ليفتينگ واژن با نخ

همان طور كه گفته شد روش هاي متفاوتي براي براي تنگ كردن واژن وجود دارد. از مهم ترين اين روش ها همين تنگ كردن واژن با نخ، فاژزينوپلاستي و ليزر است . اگر شما دنبال انتخاب يكي از اين روش ها براي درمان مشكل خود هستيد با مراجعه به يك متخصص زنان و جراحي زيبايي و با انجام معاينات لازم پزشك شما روش انجام جراحي را برايتان پيشنهاد مي دهد. طبق بررسي هاي كه انجام داده ايم بهترين و نتيجه بخش ترين و كم خطرترين روش بين اين سه روش تنگ كردن واژن با نخ است؛ كه ما مزاياي استفاده از اين روش را براي شما شرح مي دهيم

  • زمان انجام اين جراحي خيلي سريع و حدود ۴۵ دقيقه طول زمان مي برد.
  • طول دوره نقاهت اين جراحي بسيار كم است و بيمار مي تواند بلافاصله بعد از جراحي مرخص شود
  • اين جراحي با بي حسي موضعي انجام مي شود
  • نيازي به بيهوشي در اين جراحي نيست
  • اين عمل بدون خونريزي بوده
  • جذب سريع نخ پس از جراحي
  • تقويت عضلات واژن و لگن با كشيدن

موارد استفاده از نخ‌هاي واژينال

  • ليفت عضلات واژن
  • تنگ كردن واژن
  • جوان كردن واژن
  • سفت كردن شلي واژن
  • ترميم چين و چروك هاي پرينه
  • ترميم بافت واژن
  • ترميم واژن بعد از زايمان

چه كساني از روش ليفتينگ واژن با استفاده از نخ منع مي‌شوند؟

از آن جايي كه اين جراحي براي بسياري از خانم ها توصيه مي شود، اما انجام اين روش براي تعدادي از افراد را توصيه نمي كنيم :

  • دختران مجرد : واژن دختر خانم ها به طور طبيعي تنگ است در واقع خانم هاي مجرد هيچ نيازي به اين عمل ندارند.
  • خانم هاي باردار: بسياري از خانم هاي باردار براي وضع حمل از روش طبيعي استفاده مي كنند پس براي اين عمل بايد شرايط بارداري، مناسب نيست و جراحي بايد بعد از زايمان انجام بگيرد.
  • خانم هايي كه دچار عفونت هستند
  • خانم هايي كه در قسمت واژن تبخال دارند: زيرا با انجام اين عمل ريسك پخش شدن اين تبخال در قسمت هاي ديگر واژن زياد است.
  • خانم هاي مبتلا به زگيل تناسلي: از آن جايي كه زگيل تناسلي يك ويروس بسيار مسري است؛ و امكان انتقال آن از قسمتهاي به بخشهاي ديگر واژن خيلي زياد است. ابتدا بايد اين ويروس را در بدن خود خنثي كنند و به درمان كامل بيماري خود بپردازند وبعد از بهبودي و رفع مشكل اقدام به عمل جراحي تنگ كردن واژن را بپردازند.

توصيه‌هاي پزشكي قبل از عمل ليفتينگ واژن با نخ

دقيقا اين جراحي هم مثل تمام روش هاي ديگر و مثل تمام جراحي ها نياز به انجام اقداماتي است. كانديد انجام اين جراحي يعني خانمي كه مي خواهد اين جراحي واژن را انجام دهد در اولين گام بايد زير نظر يك پزشك متخصص زنان معاينه شود.

اهميت اين معاينه براي بيمارخيلي زياد است زيرا اين معاينه به اين دليل مهم است كه اگر خانم در ناحيه تناسلي خود دچار عفونتي باشد، ابتدا قبل از هر كاري نياز است كه درمان شود و پس از بهبودي كامل براي عمل ليفتينگ واژينال اقدام كند. حتما ازمايش پاپ اسمير را براي اطمينان از نبودن عفونت واژن انجام دهند. اگر به هر دليلي مشكلي عفوني و ويروسي در واژن داريد آن را حل كنيد. اگر باردار هستيد اقدام نكنيد چون نتيجه خوبي بعد از زايمان نخواهيد گرفت ولي در صورت تمايل به انجام اين جراحي بعد از زايمان اين جراحي را انجام دهيد.

مراقبت‌هاي پس از عمل ليفتينگ واژينال

انجام اين عمل بدون نياز به بستري شدن و بيهوشي است پس از اين رو چون اين عمل بصورت سرپايي انجام مي گيرد بسيار زمان بر و وقت گير نيست. بيمار بعد از انجام اين جراحي نبايد فعاليت سنگيني انجام دهد. انجام دادن فعاليت هاي روزمره مانعي ندارد. بنا به توصيه پزشك تا ۲ ماه از رابطه جنسي خودداري نماييد.

هزينه عمل تنگ كردن واژن با نخ

بيشترين سوالي كه مي شود درباره اين جراحي سوال راجب هزينه انجام جراحي تنگ كردن واژن با نخ است. توجه به اين نكته كه بسته به نوع و روش انجام جراح متفاوت است و بعضي عمل ها هزينه عمل تنگ كردن واژن نيز به ميزان گشادي واژن بستگي دارد، به همين خاطر نمي توان هزينه دقيقي را براي تنگ كردن واژن در نظر گرفت؛ اما شما با يك جلسه مشاور با پزشك جراحتان مي توانيد هزينه اين جراحي را مطلع شويد و اطلاعات ديگري كه راجب عمل نمي دانيد را بپرسيد. ما در اين مقاله تمام موارد ضروري و لازم را بريتان به طور كامل شرح داديم با مطالعه اين مقاله اطلاعات مناسبي را نسبت به جراحي تنگ كردن واژن با نخ كسب خواهيد كرد.

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ)

جراحي تنگ كردن واژن , ليفت واژن با نخ (تنگ كردن واژن با نخ) : در بين بسياري جراحي هاي پلاستيك امروزه جراحي كه بيشتر خانم ها مايل به انجام آن هستند جراحي تنگ كردن واژن است. جراحي واژن يكي از جراحي هاي زيبايي است كه امروزه اغلب خانم ها آنرا انجام مي دهند. اكثر خانم ها ممكن است بعد از زايمان هاي متعدد و يا انجام مقاربت هاي جنسي متعدد واژن دچار افتادگي يا شل شدن واژن شود؛ و به راحتي مي توانند با انجام جراحي زيبايي واژن مي توان اين مشكل را حل كنند.

و از آن جايي كه امروزه جراحي‌هاي زيبايي بسيار مورد توجه خانم ها قرار مي‌گيرد. انجام اين جراحي علاوه بر درمان شدن عارضه پيش آمده در واژن دراصل جراحي‌هاي زيبايي باعث مي‌شوند اعتماد به نفس فرد بالاتر برود و شخص نسبت به خودش و بدن خودش حس بهتري داشته باشد. در اين ميان تنگ كردن واژن هم جزء يكي از جراحي‌هاي زيبايي زنان به شمار مي‌آيد. انجام اين جراحي زيبايي واژن ، توسط متخصص زنان انجام مي‌شود و امروزه در سراسر دنيا بين خانم ها انجام اين عمل جراحي زيبايي بسيار مرسوم شده است. ما در اين مقاله سعي داريم تا اطلاعاتي كه شما براي انجام اين عمل نياز داريد را به طور كامل در اختيارتان قرار دهيم. اينجا ما درباره ليفت واژن با نخ كه يكي ازجديدترين متدهاي رفع مشكل گشادي واژن است. به شمااطلاعات خوبي را ارائه مي كنيم.

تنگ كردن واژن

تنگ كردن واژن

چه كساني كانديداي تنگ كردن واژن هستند؟

همان طور كه بيش از اين گفتيم در دنياي امروز بسياري از خانم ها، در سراسر دنيا داوطلب درمان گشادي واژن هستند. عوارضي كه افتادگي و شلي واژن را در خانم ها ايجاد كرده است آن ها را به انجام اين جراحي ترغيب مي كند. علاوه بر بدفرم شدن ظاهر واژن اين افتادگي و شلي واژن مي تواند مي‌تواند احتمال عفونت‌هاي دستگاه تناسلي زنانه را هم تا حد زيادي در آن ها افزايش دهد.

اينجا ما به شما مهم ترين دلايل گشاد شدن غير عادي واژن را شرح مي دهيم مهم ترين اين دلايل عبارتند از:

زايمان‌هاي طبيعي متعدد :

بله انجام زايمان طبيعي مهم ترين علت گشادي واژن در خانم ها مي باشد. از آن جايي كه زايمان‌هاي طبيعي متعدد باعث كشيده شدن دهانه واژن مي شود و اگر تعداد دفعات زايمان طبيعي بيشتر از يك بار باشد، بعد از انجام زايمان‌هاي طبيعي ديگر دهانه واژن به حالت اوليه خود بر نمي‌گردد گشادي واژن شكل مي گيرد و در اين شرايط پوست حالت ارتجاعي خود را از دست داده و دچار افتادگي در ناحيه واژن مي شود.

خانم هاي كه زايمان هاي زياد انجام داده اند معمولا براي جبران همين افتادگي و شلي واژن خود دنبال راه كار هايي براي بازسازي هستند و در اين صورت ان ها بايد به يك پزشك فوق تخصص زن مراجعه كنند.

بالا رفتن سن

واژن هم مثل ساير عضله ها با بالا رفتن سن ممكن است دچار تغييراتي شود. واژن عضله اي است كه با افزايش سن ممكن است تون عضلاني آن كمتر شده و همين امر باعث مي شود كه دچار افتادگي و كاهش كلاژن شود. به علاوه بافت اطرافش نيز با افزايش سن شل مي شود. وقتي فرد يائسه مي شود و هورمون استروژن كم مي شود و هنگامي كه اين هورمونها به شدت كم مي شوند در نتيجه واژن نيز سست و شكننده مي شود؛ و لايه‌هاي پوستي واژن، با بالا رفتن سن معمولا دچار تغييراتي مي شود و در اصل قوام خود را از دست مي‌دهند و معمولا به وجود آمدن اين تغييرات در زندگي زناشويي بعضي از خانم ها هم ان ها را دچار مشكلاتي كرده است و موجب نارضايتي جنسي در دوران سني بالاي چهل سال مي‌شود. معمولا با افزايش سن، سطح هورمون‌ها دچار تغيير چشمگيري مي شود و در پي اين تغييرات ديواره‌هاي واژن نازك تر مي‌شوند و قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهند.

در واقع بسياري از خانم، در اين سنين يعني در ميانگين چهل تا پنجاه سال، با مشورت همسرشان براي افزايش رضايت جنسي خود مجبور به انجام جراحي هاي زيبايي زنان مثل لايباپلاستي و تنگ كردن واژن با نخ روي مي‌آورند؛ و بدون شك بر اساس بررسي ها تمام كساني كه اين جراحي را انجام داده اند از نتيجه كار، بعد ازعمل رضايت كامل را داشته اند.

روابط جنسي متعدد :

در مشكل گشادي واژن بسياري از خانم‌ها بر اين موضوع كه داشتن روابط جنسي زياد باعث گشادي واژن مي‌شود معتقد هستند بله اين درست است كه چنانچه تعداد رابطه‌هاي جنسي از يك حدي بيشتر شود، لايه‌هاي پوستي بيروني واژن دچار شل‌شدگي و افتادگي مي‌شوند؛ اما اين مورد، جاي استرس و نگراني خاصي را نبايد براي شما داشته باشد. معمولا واژن خانم‌ها حالت و خاصيت ارتجاعي دارد و بعد ازانجام هر باررابطه جنسي، واژن دوباره به حالت ابتدايي خودش برمي‌گردد؛ و اين مسئله راجب اين تفكر كه رابطه جنسي زياد باعث شلي واژن ميشود كاملا اشتباه است و اين گفته ها توسط متخصص زنان و زايمان كاملا رد مي شود. آن ها مهمترين و بارزترين دليل شلي و گشادي واژن خانم ها را

« دو اتفاق در زندگي خانم‌ها مي دانند كه باعث تغيير در شكل و اندازه واژن شود كه يكي زايمان است و ديگري افزايش سن »

معمولا خانم ها مي‌توانند با مراجعه به جراح زيبايي زنان ، واژن خود را با عمل ليفتينگ نخ تنگ كرده و همچنان مثل قبل از زندگي خود لذت ببريد.

گشاد شدن واژن چه مشكلاتي را ايجاد مي‌كند؟

شمابا مطالعه مواردي كه در قسمت قبل در مورد دلايل گشاد شدن واژن برايتان گفتيم دلايل اين تغيير در واژن خانم ها را تا حدودي فهميديد. خوب است بدانيد دربسياري از موقع ها انجام اين جراحي صرفا براي زيبايي نيست. بسياري از خانم‌ها براي رفع مشكلات ديگريدر زندگي روزمره بخاطر اين دلايل از ان ها رنج مي برند وآن ها اين عمل را به عنوان يك جراحي درماني انتخاب مي‌كنند.

اينجا به مهم ترين مشكلات و عواقب شل شدن واژن مي پردازيم كه عبارتند از:

۱-كاهش لذت روابط زناشويي

بدون شك يكي از عمده مشكلات شل شدن و گشادي واژن، اين مسئله است كه در اين صورت معمولا زوج ها لذت بسياركمتري از رابطه جنسي خود مي‌برند. همان طور كه مي دانيد داشتن لذت و رضايت از رابطه جنسي هميشه بر ابعاد ديگر زندگي تاثيرات مثبتي دارد، به همين خاطر است كه بسياري از زوجين هميشه سعي مي كنند كه يك رابطه جنسي عالي و رضايت بخش را براي خود و همسرشان فراهم آورند؛ اما پيش آمدن برخي از اين مشكلات جنسي مي تواند مانع برقراري يك رابطه مساعد و بهينه باشد؛ و گشاد شدن واژن در خانم ها، هميشه يكي از آن اتفاقات ناخوشايند است كه منجر به بروز مشكلات و نارضايتي زوجين از نزديكي مي شود؛ و در حال حاضريكي از مهم ترين علت‌هاي مشكلات زناشويي در سنين بالا، همين مسأله گشادشدن واژن خانم ها است و از آن‌جايي كه با بروز اين اتفاق و گشاد شدن واژن، در اندام‌هاي جنسي ميزان تماس با هم بسيار كمتر مي‌شود و اعصاب جنسي كمتر تحريك شده مي شوند و به همبن خاطر لذت روابط زناشويي بسيار افت مي كند بنابراين كيفيت رابطه جنسي در تثبيت رابطه زوجين نقش مهمي دارد.

۲- ايجاد عفونت‌هاي واژن

عفونت واژن شايع ترين عفونت در ميان خانم ها مي باشد كه رعايت نكردن موارد بهداشتي و مراجعه نكردن به پزشك راه درمان را كمي پيچيده مي كند. معمولا در اكثر خانم‌ها بعد از انجام زايمان با ترشحات زياد واژن كه نشان از عفونت داخلي هست مواجه مي شوند. بيشترخانم ها بر اين باورند كه با گشاد شدن واژن، امكان ورود ميكروب‌ها به دهانه ورودي واژن بسيار بالا مي‌گيرد و همين موضوع باعث عفونت‌هاي ميكروبي در آن ها مخصوصاً بعد از انجام زايمان هاي طبيعي براي خلاصي از اين عفونت به پزشك متخصص زنان مراجعه مي كنند. پس از معاينه توسط پزشك راه هاي رفع عفونت و درمان آن، براي جلوگيري از تكرار عفونت، دكتر تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را پيشنهاد مي‌دهد. به اين ترتيب پزشك متخصص با روشي مؤثر و ايمن جلوي عفونت‌هاي مكرر دهانه رحم را مي گيرد و با ليفتينگ واژن، زيبايي را به اين قسمت از بدن بر مي گرداند.

عمل تنگ كردن واژن با نخ چگونه انجام مي‌شود؟

همان طوركه در توضيح گشادي واژن گفتيم و عوامل ايجاد كننده آن را برايتان شرح داديم افزايش سن، روابط جنسي متعدد و زايمان‌هاي طبيعي متعدد عوامل اصلي هستند كه باعث گشادي واژن مي‌شوند. روش هاي جراحي نويني براي رفع اين مشكل امروزه در سراسر دنيا وجود دارد كه يكي از بهترين متدهاي روز دنيا براي اين مشكل بين خانم ها و تنگ كردن واژن روش ليفتينگ عضلات كناري واژن با استفاده از نخ است. اين روش، در كنار ديگر روش‌هايي مهم ديگري از قبيل لابياپلاستي، واژينوپلاستي، پرينورافي، روشن سازي واژن، تزريق ژل به واژن و تزريق چربي به واژن جزء مهمترين عمل‌هاي زيبايي زنان در دنيا است.

وقتي اسم ليفت با نخ را مي شنويم اولين چيزي كه به ذهنمان مي رسد اينكه ياد ليفت صورت مي افتيم در گذشته در جراحي هاي زيبايي صورت و براي كشيدن پوست صورت و از بين بردن چين و چروك هاي به وجود امده در صورت از اين روش استفاده مي شود. اين روش در ابتدا براي رفع غبغب صورت انجام شد. ولي امروزه با پيشرفت هاي كه در اين متد ها صورت گرفته است و با تغييراتي كه در اين تكنيك صورت گرفت با توليد نخ هاي ويژه انجام ليفت واژن هم براي متقاضيان صورت مي گيرد كه بنا بر تقاضاي زياد بين خانم ها امروزه اين عمل با بهترين كيفيت در مطب بهترين متخصص ها براي شما انجام مي شود. در عمل جراحي زيبايي ليفتينگ واژن با نخ، پزشك با استفاده ا ليفت نخ دهانه‌هاي واژن را بالا كشيده و موجب تنگ‌تر شدن دهانه واژنمي‌شود. درباره نخ هاي كه در اين روش استفاده مي شود بايد بگوييم كه اين نخ ها قابل جذب بوده و جهت ليفت واژن توسط كمپاني مطمئن ارائه شده است كه با استفاده از اين نخ ها مي توان به آساني و به شكل ايمن تنگ كردن واژن با استفاده از نخ را امتحان كرد.

ليفت واژن به دو روش انجام مي شود:

  • روش اول: مكانيكال
  • روش دوم: كلاژن سازي

در روش مكانيكال :

در اين روش واژن فرد ليفت مي شود و ميزان تنگ شدن آن به ميزان ايده آل انجام مي شود در اين روش هيچ نيازي به بي هوشي شخص نيست و اين روش عاري از هر عوارضي چون خونريزي و درد و تورم است.

در روش كلاژن سازي :

اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است. در اين روش با كلاژن سازي در واژن بخش هاي ورودي واژن حالت ارتجاعي به خود مي گيرد.

بايد بدانيد كه اين تكنيك ها دو فايده عمده كوتاه مدت و بلندمدت دارد كه ما اينجا براي شما به طور كامل شرح مي دهيم:

  • روش مانيكال در كوتاه مدت تاثير دارد و در كوتاه ترين زمان قسمت ورودي و پرينه واژن تنگ و جوان تر مي شود و ظاهرخوبي پيدا مي كند. و در بلند مدت، ايجاد فيبروم و كلاژن سازي را بهمراه دارد كه باعث زيبايي و جوانسازي واژن مي شود در اين روش جذب نخ به شكل دائمي است و تاثير گذاري فيبروز پس از جذب شدن نخ ها ادامه مي يابد اين روش از كارآمدي بيشتري برخوردار است.
  • روش ليفت عضلات و لبه هاي واژن معمولا از نوعي نخ هاي دو جهتي و همگراي استفاده مي شود. بايد گفته شود كه انجام اين عمل به صورت كاملا سرپايي، بدون نياز به بيهوشي و بدون بعضي موارد ممكن است خونريزي خيلي كمي اتفاق بيفتد اصلا جاي نگراني وجود ندارد و كاملا طبيعي است و زود برطرف مي شود.

نخ‌هاي تنگ كننده واژن

در اين مقاله ما علاوه بر روش هاي ليفت راجب نوع و جنس نخ‌هاي جراحي ليفتينگ هم براي شما توضيحاتي را ارائه مي دهيم:

همان طور كه كاربرد نخ هاي ليفت را قبلا گفتيم، با استفاده از اين نوع نخ، بافت‌هاي واژن و ماهيچه‌ها به صورت همگرا به داخل كشيده مي‌شوند و در نهايت اين نخ ها جذب بدن مي‌شوند. اين نخ هاي ليفتينگ ساخته شده كشور ايتاليا است و اين نخ ها براي شركت معتبر پيروم ايتاليا است. معمولا جنس اين نخ ها از كاپرولاكتون است. اين شركت ايتاليايي اين نوع نخ را مخصوص ليفت واژن توليده كرده است. اين نخ يك ويژگي خيلي خاصي كه دارد اين ويژگي است كه اين نخ خيلي راحت و كامل توسط پوست جذب مي شود. اين نخ ها كوچكترين عارضه اي براي بيمار به همراه ندارد و تنها براي تنگ نمودن واژن مناسبند به شكلي كه بعد از انجام اين جراحي، هيچ ردي و اثري از عمل جراحي ليفت روي نقاطي كه انجام شده است باقي نمي ماند. اين نخ ها از نظر بهداشتي و پزشكي داراي گواهينامه پزشكي از كشورهاي ايتاليا، آمريكا و استراليا هستند.

مزيت‌هاي عمل ليفتينگ واژن با نخ

همان طور كه گفته شد روش هاي متفاوتي براي براي تنگ كردن واژن وجود دارد. از مهم ترين اين روش ها همين تنگ كردن واژن با نخ، فاژزينوپلاستي و ليزر است . اگر شما دنبال انتخاب يكي از اين روش ها براي درمان مشكل خود هستيد با مراجعه به يك متخصص زنان و جراحي زيبايي و با انجام معاينات لازم پزشك شما روش انجام جراحي را برايتان پيشنهاد مي دهد. طبق بررسي هاي كه انجام داده ايم بهترين و نتيجه بخش ترين و كم خطرترين روش بين اين سه روش تنگ كردن واژن با نخ است؛ كه ما مزاياي استفاده از اين روش را براي شما شرح مي دهيم

  • زمان انجام اين جراحي خيلي سريع و حدود ۴۵ دقيقه طول زمان مي برد.
  • طول دوره نقاهت اين جراحي بسيار كم است و بيمار مي تواند بلافاصله بعد از جراحي مرخص شود
  • اين جراحي با بي حسي موضعي انجام مي شود
  • نيازي به بيهوشي در اين جراحي نيست
  • اين عمل بدون خونريزي بوده
  • جذب سريع نخ پس از جراحي
  • تقويت عضلات واژن و لگن با كشيدن

موارد استفاده از نخ‌هاي واژينال

  • ليفت عضلات واژن
  • تنگ كردن واژن
  • جوان كردن واژن
  • سفت كردن شلي واژن
  • ترميم چين و چروك هاي پرينه
  • ترميم بافت واژن
  • ترميم واژن بعد از زايمان

چه كساني از روش ليفتينگ واژن با استفاده از نخ منع مي‌شوند؟

از آن جايي كه اين جراحي براي بسياري از خانم ها توصيه مي شود، اما انجام اين روش براي تعدادي از افراد را توصيه نمي كنيم :

  • دختران مجرد : واژن دختر خانم ها به طور طبيعي تنگ است در واقع خانم هاي مجرد هيچ نيازي به اين عمل ندارند.
  • خانم هاي باردار: بسياري از خانم هاي باردار براي وضع حمل از روش طبيعي استفاده مي كنند پس براي اين عمل بايد شرايط بارداري، مناسب نيست و جراحي بايد بعد از زايمان انجام بگيرد.
  • خانم هايي كه دچار عفونت هستند
  • خانم هايي كه در قسمت واژن تبخال دارند: زيرا با انجام اين عمل ريسك پخش شدن اين تبخال در قسمت هاي ديگر واژن زياد است.
  • خانم هاي مبتلا به زگيل تناسلي: از آن جايي كه زگيل تناسلي يك ويروس بسيار مسري است؛ و امكان انتقال آن از قسمتهاي به بخشهاي ديگر واژن خيلي زياد است. ابتدا بايد اين ويروس را در بدن خود خنثي كنند و به درمان كامل بيماري خود بپردازند وبعد از بهبودي و رفع مشكل اقدام به عمل جراحي تنگ كردن واژن را بپردازند.

توصيه‌هاي پزشكي قبل از عمل ليفتينگ واژن با نخ

دقيقا اين جراحي هم مثل تمام روش هاي ديگر و مثل تمام جراحي ها نياز به انجام اقداماتي است. كانديد انجام اين جراحي يعني خانمي كه مي خواهد اين جراحي واژن را انجام دهد در اولين گام بايد زير نظر يك پزشك متخصص زنان معاينه شود.

اهميت اين معاينه براي بيمارخيلي زياد است زيرا اين معاينه به اين دليل مهم است كه اگر خانم در ناحيه تناسلي خود دچار عفونتي باشد، ابتدا قبل از هر كاري نياز است كه درمان شود و پس از بهبودي كامل براي عمل ليفتينگ واژينال اقدام كند. حتما ازمايش پاپ اسمير را براي اطمينان از نبودن عفونت واژن انجام دهند. اگر به هر دليلي مشكلي عفوني و ويروسي در واژن داريد آن را حل كنيد. اگر باردار هستيد اقدام نكنيد چون نتيجه خوبي بعد از زايمان نخواهيد گرفت ولي در صورت تمايل به انجام اين جراحي بعد از زايمان اين جراحي را انجام دهيد.

مراقبت‌هاي پس از عمل ليفتينگ واژينال

انجام اين عمل بدون نياز به بستري شدن و بيهوشي است پس از اين رو چون اين عمل بصورت سرپايي انجام مي گيرد بسيار زمان بر و وقت گير نيست. بيمار بعد از انجام اين جراحي نبايد فعاليت سنگيني انجام دهد. انجام دادن فعاليت هاي روزمره مانعي ندارد. بنا به توصيه پزشك تا ۲ ماه از رابطه جنسي خودداري نماييد.

هزينه عمل تنگ كردن واژن با نخ

بيشترين سوالي كه مي شود درباره اين جراحي سوال راجب هزينه انجام جراحي تنگ كردن واژن با نخ است. توجه به اين نكته كه بسته به نوع و روش انجام جراح متفاوت است و بعضي عمل ها هزينه عمل تنگ كردن واژن نيز به ميزان گشادي واژن بستگي دارد، به همين خاطر نمي توان هزينه دقيقي را براي تنگ كردن واژن در نظر گرفت؛ اما شما با يك جلسه مشاور با پزشك جراحتان مي توانيد هزينه اين جراحي را مطلع شويد و اطلاعات ديگري كه راجب عمل نمي دانيد را بپرسيد. ما در اين مقاله تمام موارد ضروري و لازم را بريتان به طور كامل شرح داديم با مطالعه اين مقاله اطلاعات مناسبي را نسبت به جراحي تنگ كردن واژن با نخ كسب خواهيد كرد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 2350
  • بازدید سال : 9040
  • بازدید کلی : 2505635
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه