loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 566
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر در كلينيك جوانسازي پوست

آبان ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

درمان و رفع خط اخم با ليزر , درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر در كلينيك جوانسازي پوست , هزينه درمان خط اخم با استفاده از ليزر , رفع خط اخم با ليزر :پيري يك فرآيند طبيعي و گريز ناپذير است و به دنبال آن پوست دچار چين و چروك و تغيير و تحولاتي مي شود و زيبايي خود را از دست ميدهد . يكي از عواملي كه در روند پيري تاثير زيادي دارد ، آسيبي است ، كه نور خورشيد به پوست مي رساند ، نور خورشيد با تابيدن به سطح پوست ، كلاژن پوست (كلاژن نوعي پروتئين است كه باعث سفتي و صاف شدن پوست مي شود .) را مورد هدف قرار داده و با از بين بردن و تخريب كلاژن پشتيبان پوست از بين مي رود . و با شل شدن پوست چين و چروك در پوست ظاهر شده و پوست افتاده مي شود .


با از بين رفتن قوام پوست ، لكه هاي قهوه اي رنگ در پوست ظاهر مي شود . علاوه بر تاثير نور خورشيد ، حركت عضلات در پي ابراز احساسات علت ديگر چروك پيشاني مي باشد . با افزايش سن ، لايه ي داخلي پوست ، با نام درميس نازك شده و تكثير سلولي كاهش مي يابد ، و در پي آن آلاستين و بافت هاي زير پوست شل شده و پوست قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهد و منجر به بروز چين و چروك مي شود .

خطوط اخم ، خط ها و چين و چروك هاي عميقي هستند ، كه در طول پيشاني و بين دو ابرو مي باشند . خطوط اخم يا همان خطوط بين ابروها باعث عصباني و جدي به نظر رسيدن فرد مي شود ، وجود خطوط اخم بين ابروها سن را هم بالاتر نشان مي دهد . آيا شما هم جز دسته افرادي هستيد كه از به نظر رسيدن ظاهري عبوس و اخمو ناراحت هستيد ؟براي از بين بردن خطوط اخم روش هاي مختلفي از تزريق ژل و تزريق بوتاكس گرفته تا ليزر درماني وجود دارد .

امروزه از ليزر در فرآيندهاي مختلف درماني استفاده مي شود . ليزر درماني يكي از موثرترين روش ها در درمان چين و چروك و رفع خطوط اخم به شمار مي رود .ليزر با از بين بردن و كاهش خطوط دور چشم و بين دو ابرو ظاهر پوست را بهبود بخشيده و باعث جوان سازي پوست مي شود .با از بين رفتن خط اخم بين ابروها چهره جذاب تر شده و اعتماد به نفس فرد افزايش مي يابد . در ادامه ي اين مقاله به درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر مي پردازيم .

در صورت تمايل شما به از بين بردن خط اخم مي توانيد ، به كلينيك ليزر مو مراجعه كنيد . در كلينيك ما متخصصين از انواع روش هاي درمان خط اخم استفاده مي كنند . بعد از مراجعه به كلينيك متخصصين با شما جلسه ي مشاوره اي را برگزار مي كنند . و با توجه به شرايط و سطح انتظارات شما يك روش درماني موثري را براي شما انتخاب مي كنند .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


علت ها و دلايل ايجاد خط اخم بين دو ابرو

آيا شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه چين و چروك پيشاني و خطوط اخم باعث نگراني و ناراحتي شما شده است ؟ آيا شما هم از اينكه هميشه عصباني و خشن به نظر مي رسيد ، خسته شده ايد ؟ دلايل مختلفي در به وجود آمدن چين و چروك و خطوط اخم دخالت دارند .با افزايش سن ، بروز چين و چروك و خطوط اخم روندي طبيعي و اجتناب ناپذير است .

با گذشت سن بافت پوست عوض مي شود ، و توليد كلاژن و آلاستين كاهش مي يابد ،رنگدانه هاي پوست دچار تغييرات مي شود و رطوبت پوست و انعطاف پذيري آن كاهش يافته و باعث ايجاد چين و چروك در پوست و خطوط اخم مي شود . ظاهر شدن خطوط و چين و چروك معمولا از سن ۳۰ تا ۳۵ سالگي شروع مي شود . علاوه بر افزايش سن ، عوامل مختلف ديگري چون قرار گرفتن در معرض نور خورشيد ، و ساير عوامل محيطي باعث روند به رو رشد فرآيند پيري مي شوند . در برخي از افراد بروز چين و چروك زودرس ژنتيكي است . افراد با پوست و موي روشن هم بيشتر از افراد ديگر دچار چين و چروك پوست مي شوند .

علاوه بر موارد گفته شده ، دلايل ديگري چون كم آبي بدن ، نور خورشيد ، آلودگي محيط زيست ، استرس و سيگار كشيدن چين و چروك ها و خطوط چهره را افزايش مي دهد . سبك غلط زندگي . افزايش سن باعث تخريب لايه محافظ پوست ، يعني كلاژن ها شده و سطح پوست دچار تغييرات مي شود ، و به دنبال آن خطوط ريژ ، چين و چروك و خطوط اخم بين ابروها ظاهر مي شود .

درمان خط اخم با ليزر

براي از بين بردن چين و چروك صورت و خطوط اخم امروزه روش هاي مختلف و جديدي وجود دارد ، اين روش ها كم تهاجمي بوده و نيازي به بستري شدن در آنها وجود ندارد . استفاده از ليزرهاي تخريبي براي از رفع خطوط اخم و چين و چروك يكي از موثرترين روش ها است . ليزر اربيوم فركسل (Erbium FRAXEL) و ليزر CO2 فركسل (CO2 FRAXEL) جزء تحولات اخير حوزه زيباسازي پوست مي‌باشند.

بر خلاف ساير ليزرها اين ليزرها براي درمان خط اخم بر روي انواع پوست ها ، علي الخصوص پوست هاي تيره قابل استفاده است . اكثر ليزرها براي پوست هاي تيره مناسب نيستند .ليزر فراكسل بافت و رنگ پوست گردن، قفسه سينه، دست و همچنين صورت را بهبود مي بخشد . استفاده از اين ليزرهاي جديد آثار چين و چروك ايجاد شده در اثر افزايش سن و قرار گرفتن در برابر نور خورشيد را از بين مي برد . ليزر درماني در رفع خط خنده هم موثر مي باشد .

ليزر اربيوم فركسل

يكي از انواع ليزرها براي درمان خطوط اخم ليزر اربيوم فركسل مي باشد . اين ليزر با تحريك توليد كلاژن باعث ايجاد پوستي صاف و بدون چروك مي شود ، و بدين ترتيب خطوط اخم را از بين مي برد . در واقع ليزر اربيوم فركس با استفاده از يك تكنيك به اسم “فتوترموليز فركشنال”، هزاران حفره كوچك ، اما عميق (حدود ۲۰۰۰ حفره در هر سانتي‌متر) با قطري حدود ۷۰ ميكرون در لايه‌هاي عميق كلاژني ايجاد مي كند ، اين حفره ها با تحريك فيبروبلاست ها منجر به توليد كلاژن هاي جديد مي شود . براي تكميل اين فرآيند حدود شش ماه زمان لازم است .

در رفع خطوط اخم با ليزر فراكشنل حدود پنج جلسه درماني نياز است ، و براي بهبودي سريع ريال بين جلسات درماني ۲ تا ۴ هفته استراحت لازم است . استراحت باعث مي شود كه روند درمان به آرامي و به خوبي انجام شود . قبل از شروع درمان بهتر است ، از يك كرم بي حس كننده موضعي استفاده كنيد ، تا احساس درد و ناراحتي نداشته باشيد . در طي فرآيند ليزر درماني براي رفع خطوط اخم و چين و چروك لايه اي از پوست كه داراي بافت هاي زائد است از بين رفته و در پس آن لايه جديد با بافت هاي سالم ، با قوام و جديد جايگزين بافت هاي قبلي مي شود ، و پوستي صاف ، شفاف و جوان به وجود مي آيد .

ليزر CO2 فركسل

ليزر CO2 فركسل براي درمان خطوط اخم و چين و چروك بسيار مشابه ليزر اربيوم فركسل عمل مي كند . مزيتي كه ليزر CO2 فركسل نسبت به ليزر اربيوم فركسل دارد ، اين است كه اين ليزر به دليل اينكه توان نفوذ به لايه هاي عميق پوست را دارد ، براي درمان آسيب هاي عميق پوستي مناسب است . دوره بهبود آن نسبت به ليزر اربيوم فركسل كمي بيشتر است ، و حدود يك هفته بعد از جلسه درماني براي بهبود زمان لازم است ، ولي در مقايسه با روش هاي قديمي دوره ي بهبود سريع تري دارد . بهتر است براي كاهش درد و ناراحتي در طي درمان ، قبل از شروع درمان از يك كرم بي حس كننده موضعي استفاده شود .

اقدامات و آمادگي هاي قبل از انجام ليزر درماني براي رفع خط اخم

قبل از اقدام به انجام ليزر درماني براي رفع خطوط اخم بين دو ابرو توصيه مي شود ، حتما با يك متخصص باتجربه مشورت كنيد . متخصص بايد يك جراح پوست با تجربه براي از بين بردن خطوط اخم و چين و چروك باشد . و آموزش ها و مدارك معتبري در زمينه ي ليزر را داشته باشد . ما در كلينيك ليزر مو متخصص هاي بسيار باتجربه و كاركشته اي داريم ، كه از جديدترين تكنيك هاي ليزر براي رفع چين و چروك و خطوط اخم بين ابروها استفاده مي كنند .

متخصصين ما در كلينيك ليزر مو آماده ي راهنمائي و مشاوره رايگان هستند ، بعد از مراجعه شما به متخصص ، متخصص ابتدا با بررسي وضعيت شما به شما اعلام مي كند ، كه آيا ليزر درماني براي شما مفيد است يا خير . و سپس بر حسب سابقه ي پزشكي ، سطح انتظار شما ، وضعيت جسماني و سلامتي تان بهترين روش ليزر درماني مناسب شما را براي درمان انتخاب مي كند . در صورتي كه ليزر درماني براي شما انتخاب شد ، پزشك به شما توصيه مي كند ، كه به مدت ۱۰ روز قبل از شروع درمان از از مصرف ويتامين E، آسپرين يا ايبوبروفن خودداري كنيد.

داروي ضد ويروس بعد از ليزر درماني ، براي جلوگيري از تب خال و عفونت هاي باكتريايي تجويز مي شود . سيگار كشيدن يك عامل بسيار موثر در از بين رفتن بافت هاي پوست و آسيب هاي پوستي به شمار مي رود و باعث طولاني شدن دوره ي درمان مي شود .از اين رو پزشك به افراد سيگاري توصيه مي كند ، كه به مدت دو هفته قبل و بعد از انجام ليزر درماني براي رفع خطوط اخم سيگار كشيدن را ترك كند ، تا رومد بهبود سريع باشد .

پزشك به فرد سيگاري توصيه مي كند ، در صورتي كه تمايل به بهبودي پوست خود را دارد ، و دوست دارد وضعيت پوستش صاف تر بماند ، بهتر است كه سيگار كشيدن را به طور كلي ترك كند . براي جلوگيري از به وجود آمدن برخي از عوارض جانبي بهتر است ، بعد از عمل ليزر براي رفع خطوط اخم ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشيد اجتناب كنيد ، و از كرم هاي صورت و داروهاي آكنه كه ممكن است ، باعث سوزش ، خشكي و قرمزي پوست شود ، استفاده نكنيد .

ليزر درماني چگونه در از بين رفتن خطوط اخم و چين و چروك به پوست كمك مي كند ؟

استفاده از روش ليزر درماني براي درمان خطوط اخم بادقت توسط كامپيوتر قابل كنترل است . ليزر با تبخير كردن لايه هاي بيروني پوست منجر به رفع خطوط اخم مي شود . عمق تبخير با توجه به عمق آسيب پوستي قابل تنظيم مي باشد . و نور ليزر برحسب عمق آسيب هاي پوستي با پالس هاي متعدد ليزري به سطح پوست تابانده مي شود . پرتو هاي نور به نحو دقيق زنجيرهاي مولكولي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برميدارد ، و اين كار را تا زماني ادامه مي دهد كه ظاهر يكنواخت ، نرم و صاف تري از پوست به دست بيايد . و بعد از آن بدن مجبور به ساخت لايه ي جديدي مي شود ، در پوست جديد ، غدد چربي و فوليكول هاي مو بازسازي شده و با تحريكتوليد كلاژن ها در پوست ، لايه ي جديد پوست صاف و بدون چروك مي شود .

فرايند ليزر درماني براي رفع خط اخم با ليزر شامل چه مواردي است؟

بسته به عمق آسيب پوستي عمق درمان هم متفاوت است ، و بر حسب عمق درمان پزشك از بي حس كننده موضعي يا آرام بخش براي كاهش احساس درد و ناراحتي استفاده مي كند . بعد از جلسه ي درماني اول ، نتيجه ي قابل توجهي از درمان خطوط اخم و چين و چروك قابل مشاهده است . در برخي از موراد ، برا كسب نتيجه ي مطلوب و مورد دلخواه ، لازم است بعد از ۶ ماه يك جلسه درماني ديگر انجام شود . فرآيند درمان بعد از ۱۰ روز كامل مي شود . دوره بهبودي هم كوتاه مدت است ، و افراد بعد از دو هفته مي توانند ، به سركار خود برگردند . از جمله عوارض شايع ، ظاهر شدن لكه هاي صورتي رنگ مي باشد ، كه اين لكه ها ممكن است به مدت چند هفته به خصوص در افراد با رنگ پوست روشن باقي بماند، براي پوشاندن لكه هاي صورتي مي توان مدتي از آرايش استفاده كرد ، تا پوست به رنگ طبيعي خود برگردد .

عوارض جانبي درمان و رفع خط اخم

ليزر درماني براي رفع خطوط اخم و رفع چين و چروك مانند هر عمل زيبايي ديگر ممكن است ، يكسري عوارضي را داشته باشد . برخي از عوارض جانبي خفيف و شايع عبارتند از : تورم ، دلمه بستن پوست ، قرمزي و تغيير رنگ در محل درمان . در برخي از بيماران در روش ليزر درماني و به خصوص روش ليزر co2 امكان تغيير در رنگدانه هاي پوست وجود دارد . و ايجاد و باقي ماندن جاي زخم بسيار به ندرت پيش مي آيد يا اصلا پيش نمي آيد . اگر فرد دچار بيماري باشد ، ممكن است ، ليزر درماني بيماري او را تشديد كند . اگر بعد از عمل ليزر دچار ويروس ، تبخال و يا تاول شديد ، حتما با پزشك و متخصص خود در ميان بگذاريد . به طور كلي همه ساله هزاران نفر از ليزر براي درمان خطوط اخم و چين و چروك به طور موثر استفاده مي كنند و از نتايج حاصل رضايت كامل دارند .

آيا ليزر درماني همه آسيب‌هاي پوستي را درمان مي‌كند؟

استفاده از ليزر براي درمان خطوط اخم و چين و چروك مناسب لايه هاي سطحي پوست است ، و براي چين و چروك هاي عميق و افتادگي پوست مناسب نمي باشد .
تعداد جلسات مورد نياز براي درمان چقدر است و نتيجه ي حاصل چه مدت ماندگاري دارد ؟
تعداد جلسات مورد نياز وابسته به شرايط هر فرد ، عمق آسيب پوستي ، نوع پوست در بين افراد مختلف متفاوت است و نتايج حاصل به مدت ۸ سال ماندگاري دارد .


كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست با ليزر در اصل يك كلينيك مجهز به سيستم هاي ليزري در تمام زمينه هاي زيبايي به ويژه براي جوانسازي پوست و ليزر مو مي باشد. همچنين تمامي تزريقات زيبايي اعم از تزريق بوتاكس ؛ تزريق ژل , تزريق چربي , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در اين كلينيك زيبايي نيز انجام مي شود.

براي كشب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين ما در كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست تماس بگيريد. روشي نوين در پيش روي شما خواهيم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , ,

درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر در كلينيك جوانسازي پوست

آبان ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

درمان و رفع خط اخم با ليزر , درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر در كلينيك جوانسازي پوست , هزينه درمان خط اخم با استفاده از ليزر , رفع خط اخم با ليزر :پيري يك فرآيند طبيعي و گريز ناپذير است و به دنبال آن پوست دچار چين و چروك و تغيير و تحولاتي مي شود و زيبايي خود را از دست ميدهد . يكي از عواملي كه در روند پيري تاثير زيادي دارد ، آسيبي است ، كه نور خورشيد به پوست مي رساند ، نور خورشيد با تابيدن به سطح پوست ، كلاژن پوست (كلاژن نوعي پروتئين است كه باعث سفتي و صاف شدن پوست مي شود .) را مورد هدف قرار داده و با از بين بردن و تخريب كلاژن پشتيبان پوست از بين مي رود . و با شل شدن پوست چين و چروك در پوست ظاهر شده و پوست افتاده مي شود .


با از بين رفتن قوام پوست ، لكه هاي قهوه اي رنگ در پوست ظاهر مي شود . علاوه بر تاثير نور خورشيد ، حركت عضلات در پي ابراز احساسات علت ديگر چروك پيشاني مي باشد . با افزايش سن ، لايه ي داخلي پوست ، با نام درميس نازك شده و تكثير سلولي كاهش مي يابد ، و در پي آن آلاستين و بافت هاي زير پوست شل شده و پوست قابليت ارتجاعي خود را از دست مي دهد و منجر به بروز چين و چروك مي شود .

خطوط اخم ، خط ها و چين و چروك هاي عميقي هستند ، كه در طول پيشاني و بين دو ابرو مي باشند . خطوط اخم يا همان خطوط بين ابروها باعث عصباني و جدي به نظر رسيدن فرد مي شود ، وجود خطوط اخم بين ابروها سن را هم بالاتر نشان مي دهد . آيا شما هم جز دسته افرادي هستيد كه از به نظر رسيدن ظاهري عبوس و اخمو ناراحت هستيد ؟براي از بين بردن خطوط اخم روش هاي مختلفي از تزريق ژل و تزريق بوتاكس گرفته تا ليزر درماني وجود دارد .

امروزه از ليزر در فرآيندهاي مختلف درماني استفاده مي شود . ليزر درماني يكي از موثرترين روش ها در درمان چين و چروك و رفع خطوط اخم به شمار مي رود .ليزر با از بين بردن و كاهش خطوط دور چشم و بين دو ابرو ظاهر پوست را بهبود بخشيده و باعث جوان سازي پوست مي شود .با از بين رفتن خط اخم بين ابروها چهره جذاب تر شده و اعتماد به نفس فرد افزايش مي يابد . در ادامه ي اين مقاله به درمان و رفع خط اخم بين دو ابرو با ليزر مي پردازيم .

در صورت تمايل شما به از بين بردن خط اخم مي توانيد ، به كلينيك ليزر مو مراجعه كنيد . در كلينيك ما متخصصين از انواع روش هاي درمان خط اخم استفاده مي كنند . بعد از مراجعه به كلينيك متخصصين با شما جلسه ي مشاوره اي را برگزار مي كنند . و با توجه به شرايط و سطح انتظارات شما يك روش درماني موثري را براي شما انتخاب مي كنند .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


علت ها و دلايل ايجاد خط اخم بين دو ابرو

آيا شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه چين و چروك پيشاني و خطوط اخم باعث نگراني و ناراحتي شما شده است ؟ آيا شما هم از اينكه هميشه عصباني و خشن به نظر مي رسيد ، خسته شده ايد ؟ دلايل مختلفي در به وجود آمدن چين و چروك و خطوط اخم دخالت دارند .با افزايش سن ، بروز چين و چروك و خطوط اخم روندي طبيعي و اجتناب ناپذير است .

با گذشت سن بافت پوست عوض مي شود ، و توليد كلاژن و آلاستين كاهش مي يابد ،رنگدانه هاي پوست دچار تغييرات مي شود و رطوبت پوست و انعطاف پذيري آن كاهش يافته و باعث ايجاد چين و چروك در پوست و خطوط اخم مي شود . ظاهر شدن خطوط و چين و چروك معمولا از سن ۳۰ تا ۳۵ سالگي شروع مي شود . علاوه بر افزايش سن ، عوامل مختلف ديگري چون قرار گرفتن در معرض نور خورشيد ، و ساير عوامل محيطي باعث روند به رو رشد فرآيند پيري مي شوند . در برخي از افراد بروز چين و چروك زودرس ژنتيكي است . افراد با پوست و موي روشن هم بيشتر از افراد ديگر دچار چين و چروك پوست مي شوند .

علاوه بر موارد گفته شده ، دلايل ديگري چون كم آبي بدن ، نور خورشيد ، آلودگي محيط زيست ، استرس و سيگار كشيدن چين و چروك ها و خطوط چهره را افزايش مي دهد . سبك غلط زندگي . افزايش سن باعث تخريب لايه محافظ پوست ، يعني كلاژن ها شده و سطح پوست دچار تغييرات مي شود ، و به دنبال آن خطوط ريژ ، چين و چروك و خطوط اخم بين ابروها ظاهر مي شود .

درمان خط اخم با ليزر

براي از بين بردن چين و چروك صورت و خطوط اخم امروزه روش هاي مختلف و جديدي وجود دارد ، اين روش ها كم تهاجمي بوده و نيازي به بستري شدن در آنها وجود ندارد . استفاده از ليزرهاي تخريبي براي از رفع خطوط اخم و چين و چروك يكي از موثرترين روش ها است . ليزر اربيوم فركسل (Erbium FRAXEL) و ليزر CO2 فركسل (CO2 FRAXEL) جزء تحولات اخير حوزه زيباسازي پوست مي‌باشند.

بر خلاف ساير ليزرها اين ليزرها براي درمان خط اخم بر روي انواع پوست ها ، علي الخصوص پوست هاي تيره قابل استفاده است . اكثر ليزرها براي پوست هاي تيره مناسب نيستند .ليزر فراكسل بافت و رنگ پوست گردن، قفسه سينه، دست و همچنين صورت را بهبود مي بخشد . استفاده از اين ليزرهاي جديد آثار چين و چروك ايجاد شده در اثر افزايش سن و قرار گرفتن در برابر نور خورشيد را از بين مي برد . ليزر درماني در رفع خط خنده هم موثر مي باشد .

ليزر اربيوم فركسل

يكي از انواع ليزرها براي درمان خطوط اخم ليزر اربيوم فركسل مي باشد . اين ليزر با تحريك توليد كلاژن باعث ايجاد پوستي صاف و بدون چروك مي شود ، و بدين ترتيب خطوط اخم را از بين مي برد . در واقع ليزر اربيوم فركس با استفاده از يك تكنيك به اسم “فتوترموليز فركشنال”، هزاران حفره كوچك ، اما عميق (حدود ۲۰۰۰ حفره در هر سانتي‌متر) با قطري حدود ۷۰ ميكرون در لايه‌هاي عميق كلاژني ايجاد مي كند ، اين حفره ها با تحريك فيبروبلاست ها منجر به توليد كلاژن هاي جديد مي شود . براي تكميل اين فرآيند حدود شش ماه زمان لازم است .

در رفع خطوط اخم با ليزر فراكشنل حدود پنج جلسه درماني نياز است ، و براي بهبودي سريع ريال بين جلسات درماني ۲ تا ۴ هفته استراحت لازم است . استراحت باعث مي شود كه روند درمان به آرامي و به خوبي انجام شود . قبل از شروع درمان بهتر است ، از يك كرم بي حس كننده موضعي استفاده كنيد ، تا احساس درد و ناراحتي نداشته باشيد . در طي فرآيند ليزر درماني براي رفع خطوط اخم و چين و چروك لايه اي از پوست كه داراي بافت هاي زائد است از بين رفته و در پس آن لايه جديد با بافت هاي سالم ، با قوام و جديد جايگزين بافت هاي قبلي مي شود ، و پوستي صاف ، شفاف و جوان به وجود مي آيد .

ليزر CO2 فركسل

ليزر CO2 فركسل براي درمان خطوط اخم و چين و چروك بسيار مشابه ليزر اربيوم فركسل عمل مي كند . مزيتي كه ليزر CO2 فركسل نسبت به ليزر اربيوم فركسل دارد ، اين است كه اين ليزر به دليل اينكه توان نفوذ به لايه هاي عميق پوست را دارد ، براي درمان آسيب هاي عميق پوستي مناسب است . دوره بهبود آن نسبت به ليزر اربيوم فركسل كمي بيشتر است ، و حدود يك هفته بعد از جلسه درماني براي بهبود زمان لازم است ، ولي در مقايسه با روش هاي قديمي دوره ي بهبود سريع تري دارد . بهتر است براي كاهش درد و ناراحتي در طي درمان ، قبل از شروع درمان از يك كرم بي حس كننده موضعي استفاده شود .

اقدامات و آمادگي هاي قبل از انجام ليزر درماني براي رفع خط اخم

قبل از اقدام به انجام ليزر درماني براي رفع خطوط اخم بين دو ابرو توصيه مي شود ، حتما با يك متخصص باتجربه مشورت كنيد . متخصص بايد يك جراح پوست با تجربه براي از بين بردن خطوط اخم و چين و چروك باشد . و آموزش ها و مدارك معتبري در زمينه ي ليزر را داشته باشد . ما در كلينيك ليزر مو متخصص هاي بسيار باتجربه و كاركشته اي داريم ، كه از جديدترين تكنيك هاي ليزر براي رفع چين و چروك و خطوط اخم بين ابروها استفاده مي كنند .

متخصصين ما در كلينيك ليزر مو آماده ي راهنمائي و مشاوره رايگان هستند ، بعد از مراجعه شما به متخصص ، متخصص ابتدا با بررسي وضعيت شما به شما اعلام مي كند ، كه آيا ليزر درماني براي شما مفيد است يا خير . و سپس بر حسب سابقه ي پزشكي ، سطح انتظار شما ، وضعيت جسماني و سلامتي تان بهترين روش ليزر درماني مناسب شما را براي درمان انتخاب مي كند . در صورتي كه ليزر درماني براي شما انتخاب شد ، پزشك به شما توصيه مي كند ، كه به مدت ۱۰ روز قبل از شروع درمان از از مصرف ويتامين E، آسپرين يا ايبوبروفن خودداري كنيد.

داروي ضد ويروس بعد از ليزر درماني ، براي جلوگيري از تب خال و عفونت هاي باكتريايي تجويز مي شود . سيگار كشيدن يك عامل بسيار موثر در از بين رفتن بافت هاي پوست و آسيب هاي پوستي به شمار مي رود و باعث طولاني شدن دوره ي درمان مي شود .از اين رو پزشك به افراد سيگاري توصيه مي كند ، كه به مدت دو هفته قبل و بعد از انجام ليزر درماني براي رفع خطوط اخم سيگار كشيدن را ترك كند ، تا رومد بهبود سريع باشد .

پزشك به فرد سيگاري توصيه مي كند ، در صورتي كه تمايل به بهبودي پوست خود را دارد ، و دوست دارد وضعيت پوستش صاف تر بماند ، بهتر است كه سيگار كشيدن را به طور كلي ترك كند . براي جلوگيري از به وجود آمدن برخي از عوارض جانبي بهتر است ، بعد از عمل ليزر براي رفع خطوط اخم ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشيد اجتناب كنيد ، و از كرم هاي صورت و داروهاي آكنه كه ممكن است ، باعث سوزش ، خشكي و قرمزي پوست شود ، استفاده نكنيد .

ليزر درماني چگونه در از بين رفتن خطوط اخم و چين و چروك به پوست كمك مي كند ؟

استفاده از روش ليزر درماني براي درمان خطوط اخم بادقت توسط كامپيوتر قابل كنترل است . ليزر با تبخير كردن لايه هاي بيروني پوست منجر به رفع خطوط اخم مي شود . عمق تبخير با توجه به عمق آسيب پوستي قابل تنظيم مي باشد . و نور ليزر برحسب عمق آسيب هاي پوستي با پالس هاي متعدد ليزري به سطح پوست تابانده مي شود . پرتو هاي نور به نحو دقيق زنجيرهاي مولكولي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برميدارد ، و اين كار را تا زماني ادامه مي دهد كه ظاهر يكنواخت ، نرم و صاف تري از پوست به دست بيايد . و بعد از آن بدن مجبور به ساخت لايه ي جديدي مي شود ، در پوست جديد ، غدد چربي و فوليكول هاي مو بازسازي شده و با تحريكتوليد كلاژن ها در پوست ، لايه ي جديد پوست صاف و بدون چروك مي شود .

فرايند ليزر درماني براي رفع خط اخم با ليزر شامل چه مواردي است؟

بسته به عمق آسيب پوستي عمق درمان هم متفاوت است ، و بر حسب عمق درمان پزشك از بي حس كننده موضعي يا آرام بخش براي كاهش احساس درد و ناراحتي استفاده مي كند . بعد از جلسه ي درماني اول ، نتيجه ي قابل توجهي از درمان خطوط اخم و چين و چروك قابل مشاهده است . در برخي از موراد ، برا كسب نتيجه ي مطلوب و مورد دلخواه ، لازم است بعد از ۶ ماه يك جلسه درماني ديگر انجام شود . فرآيند درمان بعد از ۱۰ روز كامل مي شود . دوره بهبودي هم كوتاه مدت است ، و افراد بعد از دو هفته مي توانند ، به سركار خود برگردند . از جمله عوارض شايع ، ظاهر شدن لكه هاي صورتي رنگ مي باشد ، كه اين لكه ها ممكن است به مدت چند هفته به خصوص در افراد با رنگ پوست روشن باقي بماند، براي پوشاندن لكه هاي صورتي مي توان مدتي از آرايش استفاده كرد ، تا پوست به رنگ طبيعي خود برگردد .

عوارض جانبي درمان و رفع خط اخم

ليزر درماني براي رفع خطوط اخم و رفع چين و چروك مانند هر عمل زيبايي ديگر ممكن است ، يكسري عوارضي را داشته باشد . برخي از عوارض جانبي خفيف و شايع عبارتند از : تورم ، دلمه بستن پوست ، قرمزي و تغيير رنگ در محل درمان . در برخي از بيماران در روش ليزر درماني و به خصوص روش ليزر co2 امكان تغيير در رنگدانه هاي پوست وجود دارد . و ايجاد و باقي ماندن جاي زخم بسيار به ندرت پيش مي آيد يا اصلا پيش نمي آيد . اگر فرد دچار بيماري باشد ، ممكن است ، ليزر درماني بيماري او را تشديد كند . اگر بعد از عمل ليزر دچار ويروس ، تبخال و يا تاول شديد ، حتما با پزشك و متخصص خود در ميان بگذاريد . به طور كلي همه ساله هزاران نفر از ليزر براي درمان خطوط اخم و چين و چروك به طور موثر استفاده مي كنند و از نتايج حاصل رضايت كامل دارند .

آيا ليزر درماني همه آسيب‌هاي پوستي را درمان مي‌كند؟

استفاده از ليزر براي درمان خطوط اخم و چين و چروك مناسب لايه هاي سطحي پوست است ، و براي چين و چروك هاي عميق و افتادگي پوست مناسب نمي باشد .
تعداد جلسات مورد نياز براي درمان چقدر است و نتيجه ي حاصل چه مدت ماندگاري دارد ؟
تعداد جلسات مورد نياز وابسته به شرايط هر فرد ، عمق آسيب پوستي ، نوع پوست در بين افراد مختلف متفاوت است و نتايج حاصل به مدت ۸ سال ماندگاري دارد .


كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست با ليزر در اصل يك كلينيك مجهز به سيستم هاي ليزري در تمام زمينه هاي زيبايي به ويژه براي جوانسازي پوست و ليزر مو مي باشد. همچنين تمامي تزريقات زيبايي اعم از تزريق بوتاكس ؛ تزريق ژل , تزريق چربي , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در اين كلينيك زيبايي نيز انجام مي شود.

براي كشب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاورين ما در كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست تماس بگيريد. روشي نوين در پيش روي شما خواهيم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 470
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 256
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2889
  • بازدید ماه : 5299
  • بازدید سال : 15633
  • بازدید کلی : 2512228
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه