loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 581
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن , قيمت و هزينه جراحي لابياپلاستي , متخصص جراحي زيبايي واژن , سن مناسب براي جراحي زيبايي واژن , كلينيك تخصصي لابياپلاستي و جراحي واژن

لابياپلاستي


جراحي زيبايي واژن يا لابياپلاستي چيست؟

جراحي زيبايي واژن از عمل هايي است كه اكثر خانم ها براي زيبايي ناحيه تناسلي انجام مي دهند و به وسيله جراحي شكل ظاهري لبه هاي داخلي و بيروني واژن را نسبت به اول بهبود مي بخشندكاهش هورمون هاي پروژسترون و استروژن باعث تغييرات ظاهري در واژن مي شود. كه اين موضوع نه تنها بر زيبايي واژن تاثير گذاشته بلكه باعث تضعيف روحيه در فرد هم مي شود.

جراحي زيبايي واژن

جراحي زيبايي واژن

بيشتر خانم هايي كه داوطلب انجام اين عمل زيبايي هستند از عواملي كه باعث انجام اين عمل شده بسياري از مشكلات ظاهري ايجاد شده بر اثر عوامل مختلف ژنتيكي و يا چاقي و لاغري عواملي مثل انجام عمل هاي باز، زايمان هاي طبيعي زياد، اين گونه موارد را علل اين عمل زيبايي مي دانند؛ و با انجام اين عمل دوست دارند كه اندازه لبه هاي داخلي واژن كوچك شود. بسياري از خانم ها كه از ظاهر افتاده و بزرگ لبيه ها در ناحيه تناسلي اذيت مي شوند با انجام جراحي لابياپلاستي مي توانند بافت هاي اضافي اين ناحيه را به طوركامل از بين ببرند، ناگفته نماند كه تا به امروز اندازه نرمالي براي واژن خانم ها بيان نشده است اما شكل ايده ال به اين شكل است كه لبه هاي داخلي واژن از داخل واژن بيرون نزده باشد. امروزه با ايجاد روش هاي نوين و جراحي هاي زيبايي متنوع روش هاي مختلفي براي زيبايي واژن به وجود آمده است.

چرا زنان به دنبال لابياپلاستي هستند؟

همانگونه كه در شرح جراحي لابياپلاستي برايتان گفتيم كه لابياپلاستي يك جراحي زيبايي براي لبه هاي اطراف واژن انجام مي شود و جراحي زيبايي لابياپلاستي ظاهر افتاده و نامناسب ناحيه تناسلي را اصلاح مي كند و اين جراحي كه بر روي لب بزرگ يا لب كوچك اندام تناسلي خانم ها انجام مي شود و اندازه و شكل لابيا را تغيير مي دهد. امروزه نسبت به گذشته جراحي زيبايي لابياپلاستي جايگاه ويژه اي بين خانم ها پيدا كرده است.

خانم ها با انجام اين جراحي زيبايي مي خواهند واژن زيبا داشته باشند همانطور كه گفتيم براي واژن زيبا هيچ تعريفي نيست ولي از نظر خانم ها ظاهر زيباي واژن با جراحي بهتر مي شود و با برش لبه ها و كوچك كردن آن يعني جراحي لابياپلاستي اين واژن يك ظاهر خوب نسبت به قبل پيدا مي كند. بعضي خانم ها هم بخاطر اذيت شدن هنگام فعاليت هاي ورزشي يا انجام رابطه جنسي دچار مشكلاتي مي شوند كه با جراحي دنبال بهبود مشكلات خود هستند. كساني كه اين عمل را انجام داده اند احساس بهتري نسبت به رابطه جنسي و كيفيت زندگي خودشان پيدا كرده اند.

از مهم ترين دلايلي كه خانم براي اين جراحي دارند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • جوانسازي واژن
  • واژن از لحاظ ظاهري زيبا و تميز باشد
  • قرينه بودن لبه هاي واژن با هم
  • كم شدن درد حين رابطه جنسي
  • درد هنگام فعاليت ورزشي مثل دوچرخه سواري
  • راحت نبودن هنگام پوشيدن شلوار تنگ
  • تقويت بافت واژن

آشنايي با روش هاي جراحي زيبايي واژن

براي انجام جراحي لابياپلاستي ۲ روش بين اكثر جراحان در اولويت است

(trim,wedge)

TRIM

در اين روش لبه داخلي واژن بريده شده و دو لبه با بخيه به هم دوخته مي شوند. حداكثر زماني كه براي اين عمل لازم است ۱ ساعت است و بخاطر سريع بودن اين عمل استقبال خوبي از اين روش مي شود

WEDGE

اين روش جراحي براي ايجاد تغييرات زياد در واژن انجام مي شود در اين روش قسمت زيادي از لبه واژن را به شكل v برش مي دهند در اين نوع جراحي بافت زيادي ازواژن برداشته مي شود اين روش بهتر از روش اول است چون در روش اول احتمال اين وجود دارد كه لبه واژن زياد بريده شود و جاي زخم باقي بماند اما در اين روش مرز لبه با واژن حفظ مي شود اين روش نياز به زمان بيشتري است و مثل روش trim در عرض ۱ ساعت انجام نمي شود.

كوچك سازي كلاهك كليتوريس حين عمل لابياپلاستي

از آن جا كه در جراحي زيبايي لابياپلاستي لبه هاي واژن را كوچك مي كند ممكن است در بعضي از خانم ها اين عمل شكل كلاهك كليتوريس كمي غير طبيعي نشان داده شود و اغلب خانم ها بخاطر پوست كلفت و افتاده آن قسمت و ظاهر نامناسبي كه به وجود مي آيد، از پزشك جراح بخواهند كه اين ۲ عمل را با هم انجام دهد و پزشك براي رفع اين عيب حين جراحي لابيو مي تواند كليتوريس را هم كوچك كند؛ اما جراحي كليتوريس از پيچيدگي و حساسيت زيادي برخوردار است و شما بايد زير نظر يك متخصص اين عمل را انجام دهيد. عمل كوچك كردن كليتوريس هم به صورت همزمان و هم به صورت جدا جراحي مي شود اگر همزمان اين دو عمل با هم عمل شوند نياز به بررسي و زمان زيادي است.

هزينه لابياپلاستي

عمل جراحي پلاستيك واژن (لابياپلاستي) چقدر طول مي كشد؟

مثل ساير جراحي ها عمل لابياپلاستي هم نياز دارد كه حتما شما يك جلسه با مشاور داشته باشيد مشاور در اين جلسه از شما علت انتخاب اين عمل و تمام مواردي كه راجب اين عمل زيبايي نياز داريد را با شما مطرح مي كند مشاور به شما كمك مي كند كه بفهميد قبل از عمل، در حين جراحي و پس از آن، بايد انتظار چه چيزهايي را داشته باشيد. از آن جايي كه اكثر عمل هاي لابياپلاستي تحت بي حسي موضعي بدون تزريق وريدي انجام مي شوند. عمل معمولا حدود ۲۰ دقيقه الي يك ساعت به طول مي انجامدو سرپايي انجام مي شود و در صورتي كه خود بيمار بخواهد از بيهوشي موضعي استفاده مي شود در اين شريط هم نياز به بستري نيست.

عوارض لابياپلاستي

جراحي زيبايي واژن هم مثل اكثر عمل‌هاي جراحي زيبايي كه انجام مي شود با عوارضي عمومي همراه است.

از ان جايي كه لابياپلاستي امروزه يكي از عمل هاي بسيار متداول در بين خانم ها است خوشبختانه جراحي لابياپلاستي در بين جراحي هاي ايمن و بي خطر محسوب مي شود و عوارض آن بسيار كم است.

شما بايد در انتخاب پزشك جراح تمام تحقيق ها را انجام دهيد تا يك جراح متخصص و معتبر را براي انجام عمل خودتان پيدا كنيد اين عمل اگر توسط جراحي مجرب در كلينيك يا مطب معتبر انجام شود، كاملا بي خطر خواهد بود و تجربه شيريني را براي شما رقم خواهد زد.

تعداد كساني كه اين عمل را انجام داده اند بسيار زياد هستند و اكثريت عوارضي را مشاهده نكردند ولي از عوارض خاص جراحي كوچك كردن لابيا كه بارعايت نكردن نكاتي به وجود مي آيد مي‌توان به خونريزي، عفونت و پاره شدن بخيه‌ها و باز شدن زخم اشاره كرد معمولا از اين عمل، بدليل بخيه هاي زده شده، معمولا افراد نياز دارند تا يك روز از كمپرس يخ استفاده كنند؛ و تا سه روز امكان دارد دچار درد و ورم در ناحيه واژن خود شوند كه اين درد ها با مسكن ها قابل رفع است.

دوره نقاهت جراحي واژن خيلي كمي دارد و بعد از حداكثر يك هفته بعد از انجام اين عمل به سر كار خود برمي گردند و بهبودي كامل دست پيدا مي كنند. در پايان هم بعد از حداكثر يك ماه شخص مي تواند رابطه جنسي خود را از سر بگيرد اما در برخي از اشخاص كه حساس مي باشند ممكن است كمي تورم وحساسيت در زمان نزديكي ايجاد نمايد كه جاي نگراني خاصي وجود ندارد و پس از گذشت مدت زماني برطرف مي شود. همانطور كه گفته شد اين جراحي از كم عوارض ترين جراحي هاي در بين ساير جراحي هاي زيبايي است.

ويزيت هاي پس از عمل زيبايي واژن

در جراحي لابياپلاستي پزشك براي شما ۲ وقت ويزيت تعيين مي نمايد و توصيه هايي را به شما ارائه مي دهد ويزيت هاي پس از عمل معمولا بصورت زير مي باشند. يك هفته پس از جراحي: معمولا اين ويزيت براي بررسي بخيه ها صورت مي گيرد و دكتر از محل بخيه و نداشتن عفونت در محل اطمينان پيدا مي كند و در ويزيت بعدي كه يك ماه پس از عمل صورت مي گيرد پزشك بررسي هاي نهايي و نتيجه نهايي عمل را اعلام مي كند و بعد از اخرين ويزيت بيمار مي تواند رابطه جنسي را انجام دهد و خطري تهديد نمي كند.

مراقبتهاي بعد از عمل لابياپلاستي

براي گرفتن نتيجه خوب و مطلوب از اين عمل لازم است كه مراقبت هايي صورت گيرد:

  • براي اينكه بعد از انجام جراحي احساس درد كمتري داشته باشيد شما بايد مسكن هاي كه پزشكتان تجويز كرده را مصرف كنيد.
  • از آنجايي كه بعد از عمل راه رفتن براي شما كمي دشوار مي شود و ممكن است نتوانيد خوب راه برويد حتما شما نياز به يك همراه كنار خودتان هستيد.
  • براي رفع تورم شما حتما بعد از آمدن به خانه از كمپرس يخ به مدت ۲ روز استفاده نماييد.
  • شما بعد از جراحي بايد يك هفته استراحت در منزل داشته باشيد.
  • تا يك ماه و طبق گفته پزشكتان از انجام رابطه جنسي جلوگيري كنيد.
  • از انجام ورزش و فعاليت هاي سنگين به مدت يك الي دو ماه بپرهيزيد تا وقتي كه وضعيت تان بهبود يابد.
  • دكتر داروهايي را كه براي شما تجويز خواهد نمود را حتما بايد طبق دستور متخصص زنان استفاده شود.
  • از پوشيدن لباس هاي تنگ خودداري كنيد.
  • حمام طولاني، نشستن در وان و يا رفتن به استخر تا بهبودي كامل ممنوع هستند.

جذب كامل بخيه ها كمي زمان بر است ولي در عرض ۲ هفته كامل جوش مي خورد. برراي اينكه در محل بخيه شما خارش نداشته باشيد پزشك براي شما پماد هاي را تجويز مي كند كه حتما لازم است شما استفاده كنيد.

به اين نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه ذوره نقاهت و روند بهبودي بسته به هر شخص كاملا متفاوت است و از بيماري با يك بيمار ديگر كاملا فرق دارد شما علاوه بر رعايت توصيه هاي ما حتما با پزشك جراح خودتان در ارتباط باشيد و مراتب را زير نظر او دنبال كنيد و براي انجام هر فعاليتي اول نظر پزشكتان را بدانيد.

چه سني براي انجام عمل زيبايي واژن مناسب است؟

همان طور كه دانستيد جراحي زيبايي لابياپلاستي از عمل هاي آسان و بدون كمترين عارضه اي است كه در سال هاي جديد در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار شده است لابياپلاستي يكي از جراحي زيبايي واژن است كه بسيار طرفدار داردبا جراحي لابياپلاستي مي توان به رفع بدفرمي و چروك هاي لابيا ها، زيبايي دستگاه تناسلي زنان بهبود بخشيد.

حداقل و حداكثر سن انجام اين عمل: اين جراحي مي تواند براي دختران بالاي ۲۰ سال تا خانمهاي ۶۰ ساله بدون هيچ مشكلي انجام شود. ولي از انجا كه هر چقدر سن بالا باشد بهبود زخم و بخيه هم دير دتر انجام ميشود و به همين دليل در سن بالاي ۵۰ انجام عمل زيبايي واژن پيشنهاد نمي شود؛ و از انجايي كه رشد بلوغ دختر خانم ها تا ۱۸ سال است و رشد جنسي خانم ها و لابيا هم به بلوغ جنسي مربوط است سايز لابياها و سينه ها پس از سن بلوغ تغيير مي كند و فرم و شكل بالغين را به خودش مي گيرد ما به شما سن ۲۰ سال را براي انجام اين جراحي پيشنهاد مي كنيم. پس دختر خانم ها تا بلوغ كامل از انجام اين عمل خودداري كنند بنابراين اگر اگر تقاضاي جراحي لابياپلاستي داريد بهتر است كه حتما سن ۱۸ سال شما به اتمام برسد و پس از اين سن جراحي لابياپلاستي انجام شود

هزينه لابياپلاستي چقدر است؟

هزينه لابياپلاستي : در ابتدا لازم است بدانيدكه عمل زيبايي واژن مانند ساير جراحي هاي زيبايي تحت پوشش هيچ بيمه اي نمي باشد. بيشترين سوالي كه از ما پرسيده مي شود اين است كه هزينه اين عمل زيبايي، چقدر است؟ بسته به عوامل مختلف اين هزينه ها متفاوت است و هزينه ثابتي نمي توان گفت در جراحي واژن عوامل مختلفي نظير تعداد جلسات، انتخاب روش درماني و …

با اين حال مي توان گفت هزينه تقريبي عمل زيبايي واژن عموما بين يك ميليون و هشتصد هزار تومان تا دو و نيم ميليون تومان است. البته همان طور كه گفتيم اين قيمت مي تواند با توجه به عوامل مختلف كمتر يا زيادتر شود بنابراين به شكل قطعي نمي توان بيان كرد كه هزينه جراحي واژن چقدر مي باشد پس در جلسه مشاوره از پزشكتان با توجه به شرايطتان از هزينه جراحي مطلع شويد.

آيا دختران باكره هم مي توانند لابياپلاستي انجام دهند؟

اين سوال كه آيا اين جراحي براي دختران باكره ممانعت دارد يا نه؟ سوال بسياري از دختر خانم ها مي باشد شما اينجا با خواندن اين مقاله جواب سوالتان را مي گيريد. در ابتدا همان طور كه مي دانيد بايد بيان كرد كه جراحي زيبايي لابياپلاستي خارج از پرده بكارت انجام مي شود و ربطي به پرده بكارت ندارد و يك نوع جراحي زيبايي خارجي واژن است پس اين عمل براي دختران باكره منعي ندارد.

لابياپلاستي جراحي است كه لبه هاي واژن را تغيير مي دهد در حاليكه پرده بكارت داخل دستگاه تناسلي قرار دارد؛ بنابراين درجراحي زيبايي لابياپلاستي هيچ آسيبي به پرده بكارت دختر خانم ها وارد نمي شود و كاملا بي خطر است. معمولا دخترخانم ها پس از سن بلوغشان لابياهايشان رشد مي كند در برخي دخترها به گونه اي رشد مي كند با پوشيدن لباس تنگ ظاهر بد شكلي ديده مي شود كه باعث خجالت دختر خانم ه مي شود پس با انجام لابياپلاستي مي توانند ظاهر لابياها را به شكل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابياپلاستي ديگر ظاهر آزار دهنده براي شخص وجود ندارد؛ و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به راحتي با اين عمل باز مي گردد. در نتيجه توسط جراحي لابياپلاستي، اين مشكل برطرف مي شود.

آيا مي توان عمل زيبايي لابيا را هنگام زايمان انجام داد؟

جراحي زيبايي لابياپلاستي نياز به حساسيت و دقت است از آن جايي كه در زايمان حجم خونريزي در واژن زياد است وانجام اين جراحي يك جراحي زيبايي است بعد از زايمان امكان اين عمل كمي امكان پدير نيست و بهتر است كه در صورت درخواست اين عمل را بايد به وقت ديگري موكول كرد. پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگراني و استرسي مي توان بارداري تنگ كردن واژن را انجام داد.

آيا لابياپلاستي درد دارد؟

خب اين كاملا طبيعي است كه وقتي اسم جراحي را مي شنويد ترس از درد هاي حين عمل و بعد آن را داريد. بي ترديد اين ترس و استرس در بيشتر خانم هايي كه مي خواهند اين عمل را انجام بدهند وجود دارد اما از آنجا كه نقش پزشك شما در اين عمل زيبايي خيلي پررنگ است شما بايد با انتخاب يك پزشك حاذق هيچ نگراني و استرسي نداشته باشيد البته به خانم هايي كه ترس از عمل را دارند كا ملا حق مي دهيم و مي دانيم كه علت اين طرز تفكر و ترس ها به خاطر تعداد بالاي عصبهاي حسي در لبه هاي واژن و حساسيت شديد آن است؛ اما لازم است بدانيد كه اين عمل هم اكنون دركلينيك هاي پزشك هاي حاذق با جديدترين متدهاي بي حسي و طي چندين مرحله بي حسي انجام مي شود. خيال شما از اين بابت كاملا آسوده خواهد بود و هيچ جاي نگراني نخواهيد داشت.

آيا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي مي شود؟

متداول ترين سوالي كه براي اكثر خانم ها پيش مي آيد اين مورد است كه آيا با انجام اين عمل ميل جنسي آن ها كم مي شود؟ در جواب بايد بگوييم كه از آنجايي كه اعصاب جنسي در قسمت لابياها وجود ندارند، عمل زيبايي لابيا هيچ آسيبي به روابط جنسي خانم نمي زند مشخص است كه با زيبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسي بسيار بالاتر مي رود و اين مورد باعث بهبود روابط جنسي آن ها مي شود؛ و يكي از اصلي ترين دلايل گرايش خانمها به عمل هاي زيبايي واژن در سراسر دنيا همين موضوع بهبود روابط جنسي بين آن ها است.

پس با انجام اين جراحي لذت جنسي افزايش يافته و زندگي زناشويي بهتري خواهيد داشت؛ بنابراين، به طور كلي با تحقيقاتي كه در كشورهاي مختلف آمريكا و اروپا انجام شده است و نتيجه اسي كه حاصل شده است نتيجه حاصله نشان دهنده اين موضوع است كه جراحي زيبايي واژن با تغييراتي كه در دستگاه تناسلي ايجاد مي كند سبب افزايش ميل جنسي مي شود. پس نگراني برخي از خانمها اين است كه مبادا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي بشود. كاملا بي مورد است.

چند روز بعد از انجام عمل لابياپلاستي مي توان روابط جنسي را از سر گرفت؟

اگر با دقت اين مقاله را مطاله كرده باشيد ما در مراقبت هاي بععد از جراجي زيبايي لابياپلاستي به شرح اين موردد هم پرداختيم براي شروع رابطه جنسي بعد از انجام جراحي لابياپلاستي بايد مطمئن شويد كه بخيه ها كاملا خوب شده باشند معمولا زشك بعد از ويزيت اول به شما راجب بخيه ها توضبحاتي مي دهد و در ويزيت دوم كه درست ۱ ماه بعد از جراحي صورت مي گيرد به شما اجازه برقراري رابطه جنسي را مي دهد.

برچسب ها: , , , , , ,

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن

لابياپلاستي | جراحي زيبايي واژن , قيمت و هزينه جراحي لابياپلاستي , متخصص جراحي زيبايي واژن , سن مناسب براي جراحي زيبايي واژن , كلينيك تخصصي لابياپلاستي و جراحي واژن

لابياپلاستي


جراحي زيبايي واژن يا لابياپلاستي چيست؟

جراحي زيبايي واژن از عمل هايي است كه اكثر خانم ها براي زيبايي ناحيه تناسلي انجام مي دهند و به وسيله جراحي شكل ظاهري لبه هاي داخلي و بيروني واژن را نسبت به اول بهبود مي بخشندكاهش هورمون هاي پروژسترون و استروژن باعث تغييرات ظاهري در واژن مي شود. كه اين موضوع نه تنها بر زيبايي واژن تاثير گذاشته بلكه باعث تضعيف روحيه در فرد هم مي شود.

جراحي زيبايي واژن

جراحي زيبايي واژن

بيشتر خانم هايي كه داوطلب انجام اين عمل زيبايي هستند از عواملي كه باعث انجام اين عمل شده بسياري از مشكلات ظاهري ايجاد شده بر اثر عوامل مختلف ژنتيكي و يا چاقي و لاغري عواملي مثل انجام عمل هاي باز، زايمان هاي طبيعي زياد، اين گونه موارد را علل اين عمل زيبايي مي دانند؛ و با انجام اين عمل دوست دارند كه اندازه لبه هاي داخلي واژن كوچك شود. بسياري از خانم ها كه از ظاهر افتاده و بزرگ لبيه ها در ناحيه تناسلي اذيت مي شوند با انجام جراحي لابياپلاستي مي توانند بافت هاي اضافي اين ناحيه را به طوركامل از بين ببرند، ناگفته نماند كه تا به امروز اندازه نرمالي براي واژن خانم ها بيان نشده است اما شكل ايده ال به اين شكل است كه لبه هاي داخلي واژن از داخل واژن بيرون نزده باشد. امروزه با ايجاد روش هاي نوين و جراحي هاي زيبايي متنوع روش هاي مختلفي براي زيبايي واژن به وجود آمده است.

چرا زنان به دنبال لابياپلاستي هستند؟

همانگونه كه در شرح جراحي لابياپلاستي برايتان گفتيم كه لابياپلاستي يك جراحي زيبايي براي لبه هاي اطراف واژن انجام مي شود و جراحي زيبايي لابياپلاستي ظاهر افتاده و نامناسب ناحيه تناسلي را اصلاح مي كند و اين جراحي كه بر روي لب بزرگ يا لب كوچك اندام تناسلي خانم ها انجام مي شود و اندازه و شكل لابيا را تغيير مي دهد. امروزه نسبت به گذشته جراحي زيبايي لابياپلاستي جايگاه ويژه اي بين خانم ها پيدا كرده است.

خانم ها با انجام اين جراحي زيبايي مي خواهند واژن زيبا داشته باشند همانطور كه گفتيم براي واژن زيبا هيچ تعريفي نيست ولي از نظر خانم ها ظاهر زيباي واژن با جراحي بهتر مي شود و با برش لبه ها و كوچك كردن آن يعني جراحي لابياپلاستي اين واژن يك ظاهر خوب نسبت به قبل پيدا مي كند. بعضي خانم ها هم بخاطر اذيت شدن هنگام فعاليت هاي ورزشي يا انجام رابطه جنسي دچار مشكلاتي مي شوند كه با جراحي دنبال بهبود مشكلات خود هستند. كساني كه اين عمل را انجام داده اند احساس بهتري نسبت به رابطه جنسي و كيفيت زندگي خودشان پيدا كرده اند.

از مهم ترين دلايلي كه خانم براي اين جراحي دارند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • جوانسازي واژن
  • واژن از لحاظ ظاهري زيبا و تميز باشد
  • قرينه بودن لبه هاي واژن با هم
  • كم شدن درد حين رابطه جنسي
  • درد هنگام فعاليت ورزشي مثل دوچرخه سواري
  • راحت نبودن هنگام پوشيدن شلوار تنگ
  • تقويت بافت واژن

آشنايي با روش هاي جراحي زيبايي واژن

براي انجام جراحي لابياپلاستي ۲ روش بين اكثر جراحان در اولويت است

(trim,wedge)

TRIM

در اين روش لبه داخلي واژن بريده شده و دو لبه با بخيه به هم دوخته مي شوند. حداكثر زماني كه براي اين عمل لازم است ۱ ساعت است و بخاطر سريع بودن اين عمل استقبال خوبي از اين روش مي شود

WEDGE

اين روش جراحي براي ايجاد تغييرات زياد در واژن انجام مي شود در اين روش قسمت زيادي از لبه واژن را به شكل v برش مي دهند در اين نوع جراحي بافت زيادي ازواژن برداشته مي شود اين روش بهتر از روش اول است چون در روش اول احتمال اين وجود دارد كه لبه واژن زياد بريده شود و جاي زخم باقي بماند اما در اين روش مرز لبه با واژن حفظ مي شود اين روش نياز به زمان بيشتري است و مثل روش trim در عرض ۱ ساعت انجام نمي شود.

كوچك سازي كلاهك كليتوريس حين عمل لابياپلاستي

از آن جا كه در جراحي زيبايي لابياپلاستي لبه هاي واژن را كوچك مي كند ممكن است در بعضي از خانم ها اين عمل شكل كلاهك كليتوريس كمي غير طبيعي نشان داده شود و اغلب خانم ها بخاطر پوست كلفت و افتاده آن قسمت و ظاهر نامناسبي كه به وجود مي آيد، از پزشك جراح بخواهند كه اين ۲ عمل را با هم انجام دهد و پزشك براي رفع اين عيب حين جراحي لابيو مي تواند كليتوريس را هم كوچك كند؛ اما جراحي كليتوريس از پيچيدگي و حساسيت زيادي برخوردار است و شما بايد زير نظر يك متخصص اين عمل را انجام دهيد. عمل كوچك كردن كليتوريس هم به صورت همزمان و هم به صورت جدا جراحي مي شود اگر همزمان اين دو عمل با هم عمل شوند نياز به بررسي و زمان زيادي است.

هزينه لابياپلاستي

عمل جراحي پلاستيك واژن (لابياپلاستي) چقدر طول مي كشد؟

مثل ساير جراحي ها عمل لابياپلاستي هم نياز دارد كه حتما شما يك جلسه با مشاور داشته باشيد مشاور در اين جلسه از شما علت انتخاب اين عمل و تمام مواردي كه راجب اين عمل زيبايي نياز داريد را با شما مطرح مي كند مشاور به شما كمك مي كند كه بفهميد قبل از عمل، در حين جراحي و پس از آن، بايد انتظار چه چيزهايي را داشته باشيد. از آن جايي كه اكثر عمل هاي لابياپلاستي تحت بي حسي موضعي بدون تزريق وريدي انجام مي شوند. عمل معمولا حدود ۲۰ دقيقه الي يك ساعت به طول مي انجامدو سرپايي انجام مي شود و در صورتي كه خود بيمار بخواهد از بيهوشي موضعي استفاده مي شود در اين شريط هم نياز به بستري نيست.

عوارض لابياپلاستي

جراحي زيبايي واژن هم مثل اكثر عمل‌هاي جراحي زيبايي كه انجام مي شود با عوارضي عمومي همراه است.

از ان جايي كه لابياپلاستي امروزه يكي از عمل هاي بسيار متداول در بين خانم ها است خوشبختانه جراحي لابياپلاستي در بين جراحي هاي ايمن و بي خطر محسوب مي شود و عوارض آن بسيار كم است.

شما بايد در انتخاب پزشك جراح تمام تحقيق ها را انجام دهيد تا يك جراح متخصص و معتبر را براي انجام عمل خودتان پيدا كنيد اين عمل اگر توسط جراحي مجرب در كلينيك يا مطب معتبر انجام شود، كاملا بي خطر خواهد بود و تجربه شيريني را براي شما رقم خواهد زد.

تعداد كساني كه اين عمل را انجام داده اند بسيار زياد هستند و اكثريت عوارضي را مشاهده نكردند ولي از عوارض خاص جراحي كوچك كردن لابيا كه بارعايت نكردن نكاتي به وجود مي آيد مي‌توان به خونريزي، عفونت و پاره شدن بخيه‌ها و باز شدن زخم اشاره كرد معمولا از اين عمل، بدليل بخيه هاي زده شده، معمولا افراد نياز دارند تا يك روز از كمپرس يخ استفاده كنند؛ و تا سه روز امكان دارد دچار درد و ورم در ناحيه واژن خود شوند كه اين درد ها با مسكن ها قابل رفع است.

دوره نقاهت جراحي واژن خيلي كمي دارد و بعد از حداكثر يك هفته بعد از انجام اين عمل به سر كار خود برمي گردند و بهبودي كامل دست پيدا مي كنند. در پايان هم بعد از حداكثر يك ماه شخص مي تواند رابطه جنسي خود را از سر بگيرد اما در برخي از اشخاص كه حساس مي باشند ممكن است كمي تورم وحساسيت در زمان نزديكي ايجاد نمايد كه جاي نگراني خاصي وجود ندارد و پس از گذشت مدت زماني برطرف مي شود. همانطور كه گفته شد اين جراحي از كم عوارض ترين جراحي هاي در بين ساير جراحي هاي زيبايي است.

ويزيت هاي پس از عمل زيبايي واژن

در جراحي لابياپلاستي پزشك براي شما ۲ وقت ويزيت تعيين مي نمايد و توصيه هايي را به شما ارائه مي دهد ويزيت هاي پس از عمل معمولا بصورت زير مي باشند. يك هفته پس از جراحي: معمولا اين ويزيت براي بررسي بخيه ها صورت مي گيرد و دكتر از محل بخيه و نداشتن عفونت در محل اطمينان پيدا مي كند و در ويزيت بعدي كه يك ماه پس از عمل صورت مي گيرد پزشك بررسي هاي نهايي و نتيجه نهايي عمل را اعلام مي كند و بعد از اخرين ويزيت بيمار مي تواند رابطه جنسي را انجام دهد و خطري تهديد نمي كند.

مراقبتهاي بعد از عمل لابياپلاستي

براي گرفتن نتيجه خوب و مطلوب از اين عمل لازم است كه مراقبت هايي صورت گيرد:

  • براي اينكه بعد از انجام جراحي احساس درد كمتري داشته باشيد شما بايد مسكن هاي كه پزشكتان تجويز كرده را مصرف كنيد.
  • از آنجايي كه بعد از عمل راه رفتن براي شما كمي دشوار مي شود و ممكن است نتوانيد خوب راه برويد حتما شما نياز به يك همراه كنار خودتان هستيد.
  • براي رفع تورم شما حتما بعد از آمدن به خانه از كمپرس يخ به مدت ۲ روز استفاده نماييد.
  • شما بعد از جراحي بايد يك هفته استراحت در منزل داشته باشيد.
  • تا يك ماه و طبق گفته پزشكتان از انجام رابطه جنسي جلوگيري كنيد.
  • از انجام ورزش و فعاليت هاي سنگين به مدت يك الي دو ماه بپرهيزيد تا وقتي كه وضعيت تان بهبود يابد.
  • دكتر داروهايي را كه براي شما تجويز خواهد نمود را حتما بايد طبق دستور متخصص زنان استفاده شود.
  • از پوشيدن لباس هاي تنگ خودداري كنيد.
  • حمام طولاني، نشستن در وان و يا رفتن به استخر تا بهبودي كامل ممنوع هستند.

جذب كامل بخيه ها كمي زمان بر است ولي در عرض ۲ هفته كامل جوش مي خورد. برراي اينكه در محل بخيه شما خارش نداشته باشيد پزشك براي شما پماد هاي را تجويز مي كند كه حتما لازم است شما استفاده كنيد.

به اين نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه ذوره نقاهت و روند بهبودي بسته به هر شخص كاملا متفاوت است و از بيماري با يك بيمار ديگر كاملا فرق دارد شما علاوه بر رعايت توصيه هاي ما حتما با پزشك جراح خودتان در ارتباط باشيد و مراتب را زير نظر او دنبال كنيد و براي انجام هر فعاليتي اول نظر پزشكتان را بدانيد.

چه سني براي انجام عمل زيبايي واژن مناسب است؟

همان طور كه دانستيد جراحي زيبايي لابياپلاستي از عمل هاي آسان و بدون كمترين عارضه اي است كه در سال هاي جديد در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار شده است لابياپلاستي يكي از جراحي زيبايي واژن است كه بسيار طرفدار داردبا جراحي لابياپلاستي مي توان به رفع بدفرمي و چروك هاي لابيا ها، زيبايي دستگاه تناسلي زنان بهبود بخشيد.

حداقل و حداكثر سن انجام اين عمل: اين جراحي مي تواند براي دختران بالاي ۲۰ سال تا خانمهاي ۶۰ ساله بدون هيچ مشكلي انجام شود. ولي از انجا كه هر چقدر سن بالا باشد بهبود زخم و بخيه هم دير دتر انجام ميشود و به همين دليل در سن بالاي ۵۰ انجام عمل زيبايي واژن پيشنهاد نمي شود؛ و از انجايي كه رشد بلوغ دختر خانم ها تا ۱۸ سال است و رشد جنسي خانم ها و لابيا هم به بلوغ جنسي مربوط است سايز لابياها و سينه ها پس از سن بلوغ تغيير مي كند و فرم و شكل بالغين را به خودش مي گيرد ما به شما سن ۲۰ سال را براي انجام اين جراحي پيشنهاد مي كنيم. پس دختر خانم ها تا بلوغ كامل از انجام اين عمل خودداري كنند بنابراين اگر اگر تقاضاي جراحي لابياپلاستي داريد بهتر است كه حتما سن ۱۸ سال شما به اتمام برسد و پس از اين سن جراحي لابياپلاستي انجام شود

هزينه لابياپلاستي چقدر است؟

هزينه لابياپلاستي : در ابتدا لازم است بدانيدكه عمل زيبايي واژن مانند ساير جراحي هاي زيبايي تحت پوشش هيچ بيمه اي نمي باشد. بيشترين سوالي كه از ما پرسيده مي شود اين است كه هزينه اين عمل زيبايي، چقدر است؟ بسته به عوامل مختلف اين هزينه ها متفاوت است و هزينه ثابتي نمي توان گفت در جراحي واژن عوامل مختلفي نظير تعداد جلسات، انتخاب روش درماني و …

با اين حال مي توان گفت هزينه تقريبي عمل زيبايي واژن عموما بين يك ميليون و هشتصد هزار تومان تا دو و نيم ميليون تومان است. البته همان طور كه گفتيم اين قيمت مي تواند با توجه به عوامل مختلف كمتر يا زيادتر شود بنابراين به شكل قطعي نمي توان بيان كرد كه هزينه جراحي واژن چقدر مي باشد پس در جلسه مشاوره از پزشكتان با توجه به شرايطتان از هزينه جراحي مطلع شويد.

آيا دختران باكره هم مي توانند لابياپلاستي انجام دهند؟

اين سوال كه آيا اين جراحي براي دختران باكره ممانعت دارد يا نه؟ سوال بسياري از دختر خانم ها مي باشد شما اينجا با خواندن اين مقاله جواب سوالتان را مي گيريد. در ابتدا همان طور كه مي دانيد بايد بيان كرد كه جراحي زيبايي لابياپلاستي خارج از پرده بكارت انجام مي شود و ربطي به پرده بكارت ندارد و يك نوع جراحي زيبايي خارجي واژن است پس اين عمل براي دختران باكره منعي ندارد.

لابياپلاستي جراحي است كه لبه هاي واژن را تغيير مي دهد در حاليكه پرده بكارت داخل دستگاه تناسلي قرار دارد؛ بنابراين درجراحي زيبايي لابياپلاستي هيچ آسيبي به پرده بكارت دختر خانم ها وارد نمي شود و كاملا بي خطر است. معمولا دخترخانم ها پس از سن بلوغشان لابياهايشان رشد مي كند در برخي دخترها به گونه اي رشد مي كند با پوشيدن لباس تنگ ظاهر بد شكلي ديده مي شود كه باعث خجالت دختر خانم ه مي شود پس با انجام لابياپلاستي مي توانند ظاهر لابياها را به شكل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابياپلاستي ديگر ظاهر آزار دهنده براي شخص وجود ندارد؛ و اعتماد به نفس از دست رفته فرد به راحتي با اين عمل باز مي گردد. در نتيجه توسط جراحي لابياپلاستي، اين مشكل برطرف مي شود.

آيا مي توان عمل زيبايي لابيا را هنگام زايمان انجام داد؟

جراحي زيبايي لابياپلاستي نياز به حساسيت و دقت است از آن جايي كه در زايمان حجم خونريزي در واژن زياد است وانجام اين جراحي يك جراحي زيبايي است بعد از زايمان امكان اين عمل كمي امكان پدير نيست و بهتر است كه در صورت درخواست اين عمل را بايد به وقت ديگري موكول كرد. پس از گذشت سه ماه بعد ازبدون نگراني و استرسي مي توان بارداري تنگ كردن واژن را انجام داد.

آيا لابياپلاستي درد دارد؟

خب اين كاملا طبيعي است كه وقتي اسم جراحي را مي شنويد ترس از درد هاي حين عمل و بعد آن را داريد. بي ترديد اين ترس و استرس در بيشتر خانم هايي كه مي خواهند اين عمل را انجام بدهند وجود دارد اما از آنجا كه نقش پزشك شما در اين عمل زيبايي خيلي پررنگ است شما بايد با انتخاب يك پزشك حاذق هيچ نگراني و استرسي نداشته باشيد البته به خانم هايي كه ترس از عمل را دارند كا ملا حق مي دهيم و مي دانيم كه علت اين طرز تفكر و ترس ها به خاطر تعداد بالاي عصبهاي حسي در لبه هاي واژن و حساسيت شديد آن است؛ اما لازم است بدانيد كه اين عمل هم اكنون دركلينيك هاي پزشك هاي حاذق با جديدترين متدهاي بي حسي و طي چندين مرحله بي حسي انجام مي شود. خيال شما از اين بابت كاملا آسوده خواهد بود و هيچ جاي نگراني نخواهيد داشت.

آيا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي مي شود؟

متداول ترين سوالي كه براي اكثر خانم ها پيش مي آيد اين مورد است كه آيا با انجام اين عمل ميل جنسي آن ها كم مي شود؟ در جواب بايد بگوييم كه از آنجايي كه اعصاب جنسي در قسمت لابياها وجود ندارند، عمل زيبايي لابيا هيچ آسيبي به روابط جنسي خانم نمي زند مشخص است كه با زيبا شدن واژن، اعتماد بنفس خانم در روابط جنسي بسيار بالاتر مي رود و اين مورد باعث بهبود روابط جنسي آن ها مي شود؛ و يكي از اصلي ترين دلايل گرايش خانمها به عمل هاي زيبايي واژن در سراسر دنيا همين موضوع بهبود روابط جنسي بين آن ها است.

پس با انجام اين جراحي لذت جنسي افزايش يافته و زندگي زناشويي بهتري خواهيد داشت؛ بنابراين، به طور كلي با تحقيقاتي كه در كشورهاي مختلف آمريكا و اروپا انجام شده است و نتيجه اسي كه حاصل شده است نتيجه حاصله نشان دهنده اين موضوع است كه جراحي زيبايي واژن با تغييراتي كه در دستگاه تناسلي ايجاد مي كند سبب افزايش ميل جنسي مي شود. پس نگراني برخي از خانمها اين است كه مبادا لابياپلاستي باعث كاهش ميل جنسي بشود. كاملا بي مورد است.

چند روز بعد از انجام عمل لابياپلاستي مي توان روابط جنسي را از سر گرفت؟

اگر با دقت اين مقاله را مطاله كرده باشيد ما در مراقبت هاي بععد از جراجي زيبايي لابياپلاستي به شرح اين موردد هم پرداختيم براي شروع رابطه جنسي بعد از انجام جراحي لابياپلاستي بايد مطمئن شويد كه بخيه ها كاملا خوب شده باشند معمولا زشك بعد از ويزيت اول به شما راجب بخيه ها توضبحاتي مي دهد و در ويزيت دوم كه درست ۱ ماه بعد از جراحي صورت مي گيرد به شما اجازه برقراري رابطه جنسي را مي دهد.

برچسب ها: , , , , , ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 123
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 366
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1062
  • بازدید ماه : 1990
  • بازدید سال : 12324
  • بازدید کلی : 2508919
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه