loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 583
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اصلاح طرح لبخند در دندانپزشكي
اهميت لبخند بر هيچ كس پوشيده نيست، چرا كه لبخند نخستين خصيصه‌اي است كه توجه ديگران را به خود جلب مي‌كند و تأثيري ماندگار بر دوستان و بيگانگان به جا مي‌گذارد. نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انكارناپذير نيست. بنابراين بهبود لبخند يكي از سودمندترين سرمايه‌گذاري‌هايي است كه مي‌توان انجام داد.

گروه متخصص مركز دندانپزشكي سيمادنت طرح لبخندي را طراحي مي‌كند كه چهره شما و به تبع آن زندگي‌تان را متحول خواهد ساخت. ما با بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي دندانپزشكي به روز و مرغوبترين مواد در محيطي دوستانه و آرام روياي شما را در خصوص داشتن لبخندي زيبا تحقق خواهيم بخشيد و زمينه‌اي را فراهم خواهيم ساخت تا از فرايند درمان لذت ببريد.

خدمات مركز تخصصي سيمادنت براي بهبود طرح لبخند

ونير (لامينت يا روكش) دندان

نقص‌هاي زيبايي جزيي مانند شكستگي لبه دندان، ترك، فاصله بين دندان‌ها و ناهنجاري‌هاي فكي ـ دنداني (مال اكلوژن) جزيي را مي‌توان با روكش پرسلن (چيني/ سراميكي) يا زنير زيركونيومي اصلاح كرد تا لبخندي زيبا، يك‌دست، صاف و طبيعي خلق شود. استفاده از روكش در اكثر موارد آسيبي به ساختار دندان وارد نمي‌كند. در كل كمتر از نيم ميلي‌متر از جلوي دندان تراشيده مي‌شود تا فضاي كافي براي قرار گرفتن روكش ايجاد شود و اطمينان حاصل شود كه پرسلن به اندازه كافي براي محافظت از ناحيه درمان شده محكم است. روكش سراميكي كاملاً شبيه دندان طبيعي است و بايد روزانه با مسواك و نخ دندان تميز شود. متخصصان كلينيك سيمادنت توصيه‌هاي لازم را براي مراقبت بهتر به بيمار ارائه مي‌دهند تا لبخند رويايي جديد سال‌ها زيبا و درخشان باقي بماند.

بريج و تاج دندان

از تاج دندان براي درمان دنداني استفاده مي‌شود كه چاره‌اي جز كشيدن آن باقي نمانده است و بيمار را دچار درد و ناراحتي ساخته و سلامت دهان و دندان‌هاي وي را به خطر افكنده است.

سفيد كردن دندان‌ها

تغيير رنگ دادن و لكه روي دندان تأثير ناخوشايندي بر زيبايي لبخند دارد. به كمك روش‌هاي تخصصي مي‌توان دندان‌ها را در مطب يا در خانه تا 8 درجه يا بيشتر سفيد كرد. البته پيشنهاد مي‌كنيم كه همواره براي اين كار به متخصص مراجعه كنيد. رنگ دندان پس از عمل سفيد كردن دندان‌ها حدود 2 سال يا بيشتر ثابت مي‌ماند. طبيعي است كه نتايج حاصل از انجام عمل در مطب پزشك بسيار يهتر از نتايج درمان خانگي باشد.

تغيير شكل و بالا بردن لثه

اگر هنگام لبخند زدن لثه‌هايتان مشخص مي‌شود و در نتيجه دندان‌ها كوتاه‌تر از حد طبيعي به نظر مي‌رسد، چند راهكار فوق‌العاده براي بهبود و زيباتر كردن لبخندتان وجود دارد. يكي از عمل‌هاي رايج و محبوب جراحي بالا بردن لثه با ليزر است. جراح در جراحي بالا بردن يا تغيير شكل لثه بافت اضافي لثه را با بهره‌گيري از ليزر به سرعت، به شيوه‌اي ايمن و با حداقل ناراحتي برمي‌دارد تا لبخندي طبيعي بر صورت بيمار نقش ببندد.

دندانپزشكي عمومي

ظاهر دندان‌ها بسيار مهم است، اما سلامت و بهداشت دهان و دندان مهم‌تر است. ارتباط بين سلامت دهان و سلامت كل بدن موضوعي اثبات شده است. عفونت و التهاب بافت لثه را مرتبط با ابتلا به بيماري ديابت و ناراحتي قلبي مي‌دانند.

چه كساني مي‌توانند از فرايند طراحي لبخند استفاده كنند؟

چنانچه هر يك از موارد زير باعث ناراحتي و خجالت‌ شما شده است، مي‌توانيد از فرايند طراحي لبخند بهره بگيريد:

  • تغيير رنگ دندان
  • پوسيدگي و يا لب پر شدن دندان
  • دندان كج
  • فاصله بين دندان‌ها
  • نداشتن دندان

اهداف طرح لبخند

بر اساس نظريه پيتر داوسون (Peter Dawson) هدف از درمان جامع زيبايي، ايجاد سيستم جونده متعادلي است كه در آن دندان­ها، بافت­هاي نرم، عضلات، ساختار استخواني و مفاصل در هارموني و هماهنگي كامل با هم قرار گرفته و عمل كنند. نكته بسيار مهم كه بايد در زمان برنامه ­ريزي براي طرح درمان زيبايي، بدان توجه داشت اين است كه، طرح لبخند جزئي از رويكرد جامع براي درمان بيمار در نظر گرفته ­شود. به بيان ديگر طرح لبخند پروسه‌اي مجزا از درمان همه­ جانبه و كامل بيمار تلقي نمي‌­شود بلكه بايد در هماهنگي كامل با نيازهاي درماني بيمار باشد. براي آن‌كه نتيجه درمان، موفقيت‌آميز باشد و سلامت و فانكشن (عملكرد) سيستم جونده را موجب شود لازم است درك درستي از روابط متقابل ميان تمام ساختارهاي حمايت ­كننده دهان شامل عضلات، استخوان­ها، مفاصل، بافت­هاي لثه­اي و اكلوژن، وجود داشته باشد.

مزاياي طراحي لبخند

بهبود لبخند و زيباتر شدن آن اثر چشمگيري بر اعتماد به نفس و كيفيت زندگي دارد. كلينيك سيما دنت با بهره‌گيري از همكاري متخصصين ارتودنسي و دندانپزشكان باتجربه و با برخورداري از لابراتوار داخلي مجهز، به افراد كمك مي‌كند تا در زماني كوتاه به لبخند رويايي خود دست يابند. اگر مي‌خواهيد چهره‌اي جوان‌تر داشته باشيد، لبخندي درخشان و زيبا زمان را برايتان به عقب بازخواهد گرداند. با مسواك زدن روزانه، استفاده مرتب از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك مي‌توانيد لبخند جديد به‌دست آمده را سال‌ها حفظ كنيد.

مواردي كه در طراحي لبخند توسط متخصصان مركز تخصصي دندانپزشكي سيمادنت در نظر گرفته مي‌شوند.

در بهبود طرح لبخند ويژگي كل و تك تك اجزاء صورت، تن پوست، رنگ مو، رنگ، پهنا، بلندا، شكل و نماي دندان، بافت لثه و لب‌ها در نظر گرفته مي‌شود تا در نهايت لبخندي رويايي خلق شود. بهبود طرح لبخند بنا به دلايل متعدد و متناسب با خواسته‌ها و شرايط منحصر به فرد هر بيمار انجام مي‌شود. ويژگي‌هاي مورد علاقه يا نامطلوب دندان‌ها يا لبخندتان كدام‌اند؟ در ادامه به توصيف آن دسته از خصوصيات لبخند مي‌پردازيم كه دندانپزشك زيبايي با شما در مورد آنها صحبت خواهد كرد و امكان بهبود آنها وجود دارد:

رنگ دندان

پركردگي‌هاي نقره‌اي يا آمالگام دندان را مي‌توان با مواد ترميم كننده كامپوزيت همرنگ دندان عوض كرد، به علاوه جرمگيري و سفيد كردن دندان نيز لكه‌هاي روي دندان را از بين مي‌برد و پس از اين عمل دندان‌هاي كدر و بدرنگ به زيبايي در چهره خواهند درخشيد.

smil2

منظم كردن و تنظيم فاصله بين دندان‌ها

دندان‌هاي كج، روي هم قرار گرفته يا فاصله‌دار را مي‌توان در صورت لزوم به كمك ارتودنسي و بريس‌هاي نامرئي صاف و منظم كرد و نقص‌ها را با روكش پوشاند.

نداشتن دندان

كم بودن يك يا چند دندان لبخند را نازيبا جلوه مي‌دهد، بر نحوه بسته شدن دهان و جويدن غذا (بايت) تأثير مي‌گذارد و خطر پوسيدگي دندان را افزايش مي‌دهد. بنابراين جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته يكي از بخش‌هاي ضروري برنامه‌هاي درماني بهبود سلامت دهان و زيبايي لبخند به شمار مي‌آيد. جاي خالي دندان‌ها را مي‌توان با دندان‌ مصنوعي، بريج يا ايمپلنت دندان پر كرد.

sim4

هماهنگي و تعادل

هم اندازه نبودن، لب پريدگي و ترك خوردن دندان‌ها را مي‌توان به كمك درمان‌هاي زيبايي اصلاح كرد و لثه‌هاي نمايان هنگام لبخند زدن را با بالا بردن آنها پوشاند تا لبخند بيش از پيش جذاب شود.

گونه‌ها و لب‌هاي برجسته‌تر و لبخند

بدشكل بودن يا اثرهاي گذر زمان بر چهره را مي‌توان طي فرايند بهبود طرح لبخند با عمل‌هاي خاصي مانند ارتودنسي و يا جراحي صورت و استخوان اصلاح كرد و صورت را دوباره جوان كرد.

هر فرد تعريف متفاوتي از لبخند ايده‌آل دارد. ما در كلينيك سيما دنت با توجه به ظاهر كلي چهره‌تان به دقت ترجيح‌هاي شما را تشخيص مي‌دهيم و سعي مي‌كنيم انتظارات‌تان را برآورده كنيم تا در نهايت لبخندي جذاب و كاملاً متناسب بر صورت‌تان نقش ببندد. ما پيش از شروع درمان و دستكاري دندان‌ها از روش‌هاي تصويربرداري رايانه‌اي تعاملي براي طراحي و شبيه سازي لبخند رويايي انتخابي‌تان بهره مي‌گيريم.

ما زيبايي لبخندتان را تضمين مي‌كنيم

  • ما زيبايي و سلامت دندان‌هاي شما را ارتقا مي‌دهيم تا عملكردي مناسب داشته باشند.
  • روي هر دندان تاجي موقت قرار مي‌گيرد تا حتي يك روز نيز به جذابيت لبخندتان خدشه وارد نشود.
  • در آزمايشگاه تخصصي دندانپزشكي، هر دندان مصنوعي (تاج) با دقت به صورت سفارشي ساخته مي‌شود.
  • قوس دنداني نيز به گونه‌اي تغيير داده مي‌شود كه دندان‌ها رديف و مرتب شوند.
  • دندانپزشك پس از چند هفته تمام تاج‌هاي دائمي را در جاي خود قرار مي‌دهد.
  • نتيجه نهايي، رديفي مرتب و طبيعي از دندان‌هايي زيبا است كه چون مرواريد در دهان مي‌درخشند.

طراحي خلاقانه و اختصاصي لبخند در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت

دندانپزشكان ما با بهره‌گيري از روش‌هاي جديد و بنيادي طراحي لبخند، نقش بستن لبخندي زيبا و جذاب را بر چهره‌تان ممكن مي‌سازند. ما با استفاده از سراميك زيبايي تقويت شده با لوسيت، ظرف تنها دو جلسه لبخندتان را به نحو چشمگيري بهبود مي‌دهيم.

اين عمل پيشرفته به شيوه‌اي كاملاً اختصاصي و متناسب با ويژگي‌هاي چهره شما انجام مي‌شود تا لبخندي شگفت‌انگيز بر لبان‌تان نقش ببندد. در اين عمل زيبايي تغييرات جزيي در دندان‌ها به گونه‌اي ايجاد مي‌شود كه در مجموع چهره‌تان را زيباتر از پيش مي‌سازد.

پس از به اتمام رسيدن فرايند اختصاصي طراحي لبخند و ديدن بازتاب لبخند زيباي خود در آينه، با اعتمادبه‌نفس‌ بيشتري در اجتماع حضور پيدا خواهيد كرد.

انتخاب روش مناسب

متخصصان كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت با بهره‌گيري از به‌روزترين فن‌آوري‌هاي تشخيصي و راديولوژي دندان، شرايط دندان‌هاي بيمار را بررسي مي‌كنند و روش‌هاي درماني ممكن براي ترميم ظاهر و عملكرد دندان‌ها را پيشنهاد مي‌دهند تا در نهايت رديفي از مرواريدهاي درخشان و مرتب، لبخندتان را جذاب‌تر كند. ميزان گستردگي درمان صرفاً به نظر خود بيمار بستگي دارد و اگر بيمار تمايل به استفاده از درمان طراحي لبخند كلينيك سيمادنت داشته باشد، متخصصان ما برنامه درماني را متناسب با اهداف شخصي ايشان طرح‌ريزي مي‌كنند.

نخستين مرحله بهبود طرح لبخند

معاينه دقيق و كامل به منظور بررسي سلامت دهان و دندان نخستين مرحله بهبود طرح لبخند است. تمام مشكلات مربوط به سلامت دهان و دندان پيش از آغاز هر گونه عمل زيبايي برطرف مي‌شود؛ چرا كه بهداشت دهان و دندان زيربنا و شرط اصلي يك لبخند زيبا محسوب مي‌شود. به بيان ديگر سلامتي لبخند مقدم بر زيبايي آن است.

گام بعدي براي بهبود طرح لبخند چيست؟

پس از فراهم بودن اساس سلامت لبخند شما، ما به سراغ مرحله هنري و زيبايي لبخند مي‌رويم. در اين مرحله، ما با شما در خصوص اهداف و انتظاراتتان شما از لبخند جديد گفتگو خواهيم كرد. همچنين مي‌توانيدمسائلي از قبيل اينكه مي‌خواهيد لبخندتان چگونه به نظر برسد و چه تغييري در لبخندتان را دوست داريد، مطرح كنيد. ما با كمك شما، لبخند جديدتان را طراحي خواهيم كرد.

هر چيزي در مورد لبخند فعلي شما ممكن است برايتان آزار دهنده باشد، مي‌تواند با يك تماس تلفني ساده به كلينيك ما، برطرف شود.

دندان‌هاي لكه‌ لكه‌ و جرم گرفته را مي توان با سفيد كردن دندان‌ها جلا بخشيد. در نتيجه لبخند جديدتان مي‌تواند به ظاهر جوان‌تر، احساس اعتماد به نفس بيشتر و افزايش عزت نفس شما كمك كند!

مهم نيست كه شما در لبخند خود چه مشكلاتي داريد، در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت راهي براي شگفت انگيز كزدن لبخند شما وجود دارد. پريدگي، شكستگي، سائيدگي و فرسودگي دندان‌هاي شما با روكش‌هاي پورسلين (چيني) قابل ترميم و جبران است.

پركننده‌هاي فلزي نامطلوب مي‌تواند با پركننده‌هايي كه به رنگ دندان‌ها هستند جايگزين شود. دنداني كه از بين رفته مي‌تواند با كاشت دندان جبران شود. فاصله‌هاي بين دندان‌ها مي‌تواند با اتصالات زيبا و بهداشتي بسته شود.

بهبود طرح لبخند چقدر زمان مي‌برد؟

طول مدت درمان به روش‌هاي مورد استفاده در برنامه درماني بستگي دارد. اين عمل گاهي تنها در يك جلسه انجام مي‌شود و گاهي چندين هفته طول مي‌كشد.

انجام بيش از يك عمل

به طور معمول، اصلاح طرح لبخند نيازمند چند پروسه درماني است. ممكن است بسته به وضعيت سلامت دهان و دندان شما، دو يا چند پروسه كه مي‌تواند تركيبي از عمليات ترميمي و عمليات زيبايي باشد، به شما توصيه گردد.

برخي از روش‌هاي تركيبي كه ما انجام داده‌ايم عبارتند از: سفيد كردن دندان‌ها، روكش دندان‌ها با استفاده از پورسلين (چيني) و يا تركيبي از ايمپلنت دندان و روكش‌هاي پورسليني. پس از مشاوره اوليه با متخصصين كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت، آن‌ها به شما توضيح خواهند داد كه چه روش‌هاي درماني لازم است تا شما به يك لبخند فريبنده و دلكش برسيد.

آيا درخشندگي حاصل از سفيد كردن دندان مادام العمر است؟

ماندگاري نتايج عمل سفيد كردن دندان ارتباط مستقيم با مسواك زدن و استفاده از نخ دندان دارد و همچنين به ميزان مصرف مواد تغيير رنگ دهنده دندان مانند قهوه، چاي، نيكوتين و شراب قرمز و مراجعه منظم به دندانپزشك جهت كنترل وضعيت دندان‌ها بستگي دارد. اما در نهايت، فقط به خاطر افزايش سن ممكن است تغيير رنگ دندان‌ها‌ تا حدودي دوباره برگردد. بنابراين بهترين چيز براي حفظ زيبايي طرح لبخند خود اين است كه از دندان‌هاي خود بسيار خوب مراقبت كنيد.

آيا سفيد كردن دندان به ميناي آن آسيب مي‌زند؟

سفيد كردن دندان ضرري براي ميناي دندان ندارد، اين عمل معمولاً با استفاده از پراكسيدها انجام مي‌شود. به علاوه چنانچه مواد معدني در اثر سفيد كردن دندان از بين برود، اين پي‌آمد نامطلوب به سرعت توسط آب دهان جبران مي‌شود. بنابراين روش‌هاي سفيد كردن دندان كاملاً ايمن هستند و انجام آن طي فرايند بهبود طرح لبخند، كوچكترين صدمه‌اي به دندان‌ها نمي‌زند.

آيا سفيد كردن دندان، در دراز مدت باعث شكنندگي دندان‌ها مي‌شود؟

خير، سفيد كردن دندان‌ به مدت حدوداً 80 سال است كه انجام مي‌شود و تاكنون هيچ نتايج منفي گزارش نشده است.

مراقبت و حفظ نتايج

بهبود طرح لبخند سرمايه‌گذاري‌اي است كه هم جنبه مادي و هم جنبه عاطفي دارد. لبخند زيباي جديد با رعايت بهداشت دهان و دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك ساليان سال ماندگار خواهد بود. روش‌هاي مناسب مسواك زدن و كشيدن نخ دندان را فرابگيريد و به دقت پياده كنيد؛ به علاوه بهتر است مصرف مواد قندي را كاهش دهيد.

هزينه بهبود طرح لبخند

طول مدت درمان و هزينه بهبود طرح لبخند به وضعيت سلامت دهان و گستردگي برنامه درماني هر بيمار بستگي دارد.

اصلاح طرح لبخند در دندانپزشكي
اهميت لبخند بر هيچ كس پوشيده نيست، چرا كه لبخند نخستين خصيصه‌اي است كه توجه ديگران را به خود جلب مي‌كند و تأثيري ماندگار بر دوستان و بيگانگان به جا مي‌گذارد. نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انكارناپذير نيست. بنابراين بهبود لبخند يكي از سودمندترين سرمايه‌گذاري‌هايي است كه مي‌توان انجام داد.

گروه متخصص مركز دندانپزشكي سيمادنت طرح لبخندي را طراحي مي‌كند كه چهره شما و به تبع آن زندگي‌تان را متحول خواهد ساخت. ما با بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي دندانپزشكي به روز و مرغوبترين مواد در محيطي دوستانه و آرام روياي شما را در خصوص داشتن لبخندي زيبا تحقق خواهيم بخشيد و زمينه‌اي را فراهم خواهيم ساخت تا از فرايند درمان لذت ببريد.

خدمات مركز تخصصي سيمادنت براي بهبود طرح لبخند

ونير (لامينت يا روكش) دندان

نقص‌هاي زيبايي جزيي مانند شكستگي لبه دندان، ترك، فاصله بين دندان‌ها و ناهنجاري‌هاي فكي ـ دنداني (مال اكلوژن) جزيي را مي‌توان با روكش پرسلن (چيني/ سراميكي) يا زنير زيركونيومي اصلاح كرد تا لبخندي زيبا، يك‌دست، صاف و طبيعي خلق شود. استفاده از روكش در اكثر موارد آسيبي به ساختار دندان وارد نمي‌كند. در كل كمتر از نيم ميلي‌متر از جلوي دندان تراشيده مي‌شود تا فضاي كافي براي قرار گرفتن روكش ايجاد شود و اطمينان حاصل شود كه پرسلن به اندازه كافي براي محافظت از ناحيه درمان شده محكم است. روكش سراميكي كاملاً شبيه دندان طبيعي است و بايد روزانه با مسواك و نخ دندان تميز شود. متخصصان كلينيك سيمادنت توصيه‌هاي لازم را براي مراقبت بهتر به بيمار ارائه مي‌دهند تا لبخند رويايي جديد سال‌ها زيبا و درخشان باقي بماند.

بريج و تاج دندان

از تاج دندان براي درمان دنداني استفاده مي‌شود كه چاره‌اي جز كشيدن آن باقي نمانده است و بيمار را دچار درد و ناراحتي ساخته و سلامت دهان و دندان‌هاي وي را به خطر افكنده است.

سفيد كردن دندان‌ها

تغيير رنگ دادن و لكه روي دندان تأثير ناخوشايندي بر زيبايي لبخند دارد. به كمك روش‌هاي تخصصي مي‌توان دندان‌ها را در مطب يا در خانه تا 8 درجه يا بيشتر سفيد كرد. البته پيشنهاد مي‌كنيم كه همواره براي اين كار به متخصص مراجعه كنيد. رنگ دندان پس از عمل سفيد كردن دندان‌ها حدود 2 سال يا بيشتر ثابت مي‌ماند. طبيعي است كه نتايج حاصل از انجام عمل در مطب پزشك بسيار يهتر از نتايج درمان خانگي باشد.

تغيير شكل و بالا بردن لثه

اگر هنگام لبخند زدن لثه‌هايتان مشخص مي‌شود و در نتيجه دندان‌ها كوتاه‌تر از حد طبيعي به نظر مي‌رسد، چند راهكار فوق‌العاده براي بهبود و زيباتر كردن لبخندتان وجود دارد. يكي از عمل‌هاي رايج و محبوب جراحي بالا بردن لثه با ليزر است. جراح در جراحي بالا بردن يا تغيير شكل لثه بافت اضافي لثه را با بهره‌گيري از ليزر به سرعت، به شيوه‌اي ايمن و با حداقل ناراحتي برمي‌دارد تا لبخندي طبيعي بر صورت بيمار نقش ببندد.

دندانپزشكي عمومي

ظاهر دندان‌ها بسيار مهم است، اما سلامت و بهداشت دهان و دندان مهم‌تر است. ارتباط بين سلامت دهان و سلامت كل بدن موضوعي اثبات شده است. عفونت و التهاب بافت لثه را مرتبط با ابتلا به بيماري ديابت و ناراحتي قلبي مي‌دانند.

چه كساني مي‌توانند از فرايند طراحي لبخند استفاده كنند؟

چنانچه هر يك از موارد زير باعث ناراحتي و خجالت‌ شما شده است، مي‌توانيد از فرايند طراحي لبخند بهره بگيريد:

  • تغيير رنگ دندان
  • پوسيدگي و يا لب پر شدن دندان
  • دندان كج
  • فاصله بين دندان‌ها
  • نداشتن دندان

اهداف طرح لبخند

بر اساس نظريه پيتر داوسون (Peter Dawson) هدف از درمان جامع زيبايي، ايجاد سيستم جونده متعادلي است كه در آن دندان­ها، بافت­هاي نرم، عضلات، ساختار استخواني و مفاصل در هارموني و هماهنگي كامل با هم قرار گرفته و عمل كنند. نكته بسيار مهم كه بايد در زمان برنامه ­ريزي براي طرح درمان زيبايي، بدان توجه داشت اين است كه، طرح لبخند جزئي از رويكرد جامع براي درمان بيمار در نظر گرفته ­شود. به بيان ديگر طرح لبخند پروسه‌اي مجزا از درمان همه­ جانبه و كامل بيمار تلقي نمي‌­شود بلكه بايد در هماهنگي كامل با نيازهاي درماني بيمار باشد. براي آن‌كه نتيجه درمان، موفقيت‌آميز باشد و سلامت و فانكشن (عملكرد) سيستم جونده را موجب شود لازم است درك درستي از روابط متقابل ميان تمام ساختارهاي حمايت ­كننده دهان شامل عضلات، استخوان­ها، مفاصل، بافت­هاي لثه­اي و اكلوژن، وجود داشته باشد.

مزاياي طراحي لبخند

بهبود لبخند و زيباتر شدن آن اثر چشمگيري بر اعتماد به نفس و كيفيت زندگي دارد. كلينيك سيما دنت با بهره‌گيري از همكاري متخصصين ارتودنسي و دندانپزشكان باتجربه و با برخورداري از لابراتوار داخلي مجهز، به افراد كمك مي‌كند تا در زماني كوتاه به لبخند رويايي خود دست يابند. اگر مي‌خواهيد چهره‌اي جوان‌تر داشته باشيد، لبخندي درخشان و زيبا زمان را برايتان به عقب بازخواهد گرداند. با مسواك زدن روزانه، استفاده مرتب از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك مي‌توانيد لبخند جديد به‌دست آمده را سال‌ها حفظ كنيد.

مواردي كه در طراحي لبخند توسط متخصصان مركز تخصصي دندانپزشكي سيمادنت در نظر گرفته مي‌شوند.

در بهبود طرح لبخند ويژگي كل و تك تك اجزاء صورت، تن پوست، رنگ مو، رنگ، پهنا، بلندا، شكل و نماي دندان، بافت لثه و لب‌ها در نظر گرفته مي‌شود تا در نهايت لبخندي رويايي خلق شود. بهبود طرح لبخند بنا به دلايل متعدد و متناسب با خواسته‌ها و شرايط منحصر به فرد هر بيمار انجام مي‌شود. ويژگي‌هاي مورد علاقه يا نامطلوب دندان‌ها يا لبخندتان كدام‌اند؟ در ادامه به توصيف آن دسته از خصوصيات لبخند مي‌پردازيم كه دندانپزشك زيبايي با شما در مورد آنها صحبت خواهد كرد و امكان بهبود آنها وجود دارد:

رنگ دندان

پركردگي‌هاي نقره‌اي يا آمالگام دندان را مي‌توان با مواد ترميم كننده كامپوزيت همرنگ دندان عوض كرد، به علاوه جرمگيري و سفيد كردن دندان نيز لكه‌هاي روي دندان را از بين مي‌برد و پس از اين عمل دندان‌هاي كدر و بدرنگ به زيبايي در چهره خواهند درخشيد.

smil2

منظم كردن و تنظيم فاصله بين دندان‌ها

دندان‌هاي كج، روي هم قرار گرفته يا فاصله‌دار را مي‌توان در صورت لزوم به كمك ارتودنسي و بريس‌هاي نامرئي صاف و منظم كرد و نقص‌ها را با روكش پوشاند.

نداشتن دندان

كم بودن يك يا چند دندان لبخند را نازيبا جلوه مي‌دهد، بر نحوه بسته شدن دهان و جويدن غذا (بايت) تأثير مي‌گذارد و خطر پوسيدگي دندان را افزايش مي‌دهد. بنابراين جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته يكي از بخش‌هاي ضروري برنامه‌هاي درماني بهبود سلامت دهان و زيبايي لبخند به شمار مي‌آيد. جاي خالي دندان‌ها را مي‌توان با دندان‌ مصنوعي، بريج يا ايمپلنت دندان پر كرد.

sim4

هماهنگي و تعادل

هم اندازه نبودن، لب پريدگي و ترك خوردن دندان‌ها را مي‌توان به كمك درمان‌هاي زيبايي اصلاح كرد و لثه‌هاي نمايان هنگام لبخند زدن را با بالا بردن آنها پوشاند تا لبخند بيش از پيش جذاب شود.

گونه‌ها و لب‌هاي برجسته‌تر و لبخند

بدشكل بودن يا اثرهاي گذر زمان بر چهره را مي‌توان طي فرايند بهبود طرح لبخند با عمل‌هاي خاصي مانند ارتودنسي و يا جراحي صورت و استخوان اصلاح كرد و صورت را دوباره جوان كرد.

هر فرد تعريف متفاوتي از لبخند ايده‌آل دارد. ما در كلينيك سيما دنت با توجه به ظاهر كلي چهره‌تان به دقت ترجيح‌هاي شما را تشخيص مي‌دهيم و سعي مي‌كنيم انتظارات‌تان را برآورده كنيم تا در نهايت لبخندي جذاب و كاملاً متناسب بر صورت‌تان نقش ببندد. ما پيش از شروع درمان و دستكاري دندان‌ها از روش‌هاي تصويربرداري رايانه‌اي تعاملي براي طراحي و شبيه سازي لبخند رويايي انتخابي‌تان بهره مي‌گيريم.

ما زيبايي لبخندتان را تضمين مي‌كنيم

  • ما زيبايي و سلامت دندان‌هاي شما را ارتقا مي‌دهيم تا عملكردي مناسب داشته باشند.
  • روي هر دندان تاجي موقت قرار مي‌گيرد تا حتي يك روز نيز به جذابيت لبخندتان خدشه وارد نشود.
  • در آزمايشگاه تخصصي دندانپزشكي، هر دندان مصنوعي (تاج) با دقت به صورت سفارشي ساخته مي‌شود.
  • قوس دنداني نيز به گونه‌اي تغيير داده مي‌شود كه دندان‌ها رديف و مرتب شوند.
  • دندانپزشك پس از چند هفته تمام تاج‌هاي دائمي را در جاي خود قرار مي‌دهد.
  • نتيجه نهايي، رديفي مرتب و طبيعي از دندان‌هايي زيبا است كه چون مرواريد در دهان مي‌درخشند.

طراحي خلاقانه و اختصاصي لبخند در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت

دندانپزشكان ما با بهره‌گيري از روش‌هاي جديد و بنيادي طراحي لبخند، نقش بستن لبخندي زيبا و جذاب را بر چهره‌تان ممكن مي‌سازند. ما با استفاده از سراميك زيبايي تقويت شده با لوسيت، ظرف تنها دو جلسه لبخندتان را به نحو چشمگيري بهبود مي‌دهيم.

اين عمل پيشرفته به شيوه‌اي كاملاً اختصاصي و متناسب با ويژگي‌هاي چهره شما انجام مي‌شود تا لبخندي شگفت‌انگيز بر لبان‌تان نقش ببندد. در اين عمل زيبايي تغييرات جزيي در دندان‌ها به گونه‌اي ايجاد مي‌شود كه در مجموع چهره‌تان را زيباتر از پيش مي‌سازد.

پس از به اتمام رسيدن فرايند اختصاصي طراحي لبخند و ديدن بازتاب لبخند زيباي خود در آينه، با اعتمادبه‌نفس‌ بيشتري در اجتماع حضور پيدا خواهيد كرد.

انتخاب روش مناسب

متخصصان كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت با بهره‌گيري از به‌روزترين فن‌آوري‌هاي تشخيصي و راديولوژي دندان، شرايط دندان‌هاي بيمار را بررسي مي‌كنند و روش‌هاي درماني ممكن براي ترميم ظاهر و عملكرد دندان‌ها را پيشنهاد مي‌دهند تا در نهايت رديفي از مرواريدهاي درخشان و مرتب، لبخندتان را جذاب‌تر كند. ميزان گستردگي درمان صرفاً به نظر خود بيمار بستگي دارد و اگر بيمار تمايل به استفاده از درمان طراحي لبخند كلينيك سيمادنت داشته باشد، متخصصان ما برنامه درماني را متناسب با اهداف شخصي ايشان طرح‌ريزي مي‌كنند.

نخستين مرحله بهبود طرح لبخند

معاينه دقيق و كامل به منظور بررسي سلامت دهان و دندان نخستين مرحله بهبود طرح لبخند است. تمام مشكلات مربوط به سلامت دهان و دندان پيش از آغاز هر گونه عمل زيبايي برطرف مي‌شود؛ چرا كه بهداشت دهان و دندان زيربنا و شرط اصلي يك لبخند زيبا محسوب مي‌شود. به بيان ديگر سلامتي لبخند مقدم بر زيبايي آن است.

گام بعدي براي بهبود طرح لبخند چيست؟

پس از فراهم بودن اساس سلامت لبخند شما، ما به سراغ مرحله هنري و زيبايي لبخند مي‌رويم. در اين مرحله، ما با شما در خصوص اهداف و انتظاراتتان شما از لبخند جديد گفتگو خواهيم كرد. همچنين مي‌توانيدمسائلي از قبيل اينكه مي‌خواهيد لبخندتان چگونه به نظر برسد و چه تغييري در لبخندتان را دوست داريد، مطرح كنيد. ما با كمك شما، لبخند جديدتان را طراحي خواهيم كرد.

هر چيزي در مورد لبخند فعلي شما ممكن است برايتان آزار دهنده باشد، مي‌تواند با يك تماس تلفني ساده به كلينيك ما، برطرف شود.

دندان‌هاي لكه‌ لكه‌ و جرم گرفته را مي توان با سفيد كردن دندان‌ها جلا بخشيد. در نتيجه لبخند جديدتان مي‌تواند به ظاهر جوان‌تر، احساس اعتماد به نفس بيشتر و افزايش عزت نفس شما كمك كند!

مهم نيست كه شما در لبخند خود چه مشكلاتي داريد، در كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت راهي براي شگفت انگيز كزدن لبخند شما وجود دارد. پريدگي، شكستگي، سائيدگي و فرسودگي دندان‌هاي شما با روكش‌هاي پورسلين (چيني) قابل ترميم و جبران است.

پركننده‌هاي فلزي نامطلوب مي‌تواند با پركننده‌هايي كه به رنگ دندان‌ها هستند جايگزين شود. دنداني كه از بين رفته مي‌تواند با كاشت دندان جبران شود. فاصله‌هاي بين دندان‌ها مي‌تواند با اتصالات زيبا و بهداشتي بسته شود.

بهبود طرح لبخند چقدر زمان مي‌برد؟

طول مدت درمان به روش‌هاي مورد استفاده در برنامه درماني بستگي دارد. اين عمل گاهي تنها در يك جلسه انجام مي‌شود و گاهي چندين هفته طول مي‌كشد.

انجام بيش از يك عمل

به طور معمول، اصلاح طرح لبخند نيازمند چند پروسه درماني است. ممكن است بسته به وضعيت سلامت دهان و دندان شما، دو يا چند پروسه كه مي‌تواند تركيبي از عمليات ترميمي و عمليات زيبايي باشد، به شما توصيه گردد.

برخي از روش‌هاي تركيبي كه ما انجام داده‌ايم عبارتند از: سفيد كردن دندان‌ها، روكش دندان‌ها با استفاده از پورسلين (چيني) و يا تركيبي از ايمپلنت دندان و روكش‌هاي پورسليني. پس از مشاوره اوليه با متخصصين كلينيك تخصصي دندانپزشكي سيمادنت، آن‌ها به شما توضيح خواهند داد كه چه روش‌هاي درماني لازم است تا شما به يك لبخند فريبنده و دلكش برسيد.

آيا درخشندگي حاصل از سفيد كردن دندان مادام العمر است؟

ماندگاري نتايج عمل سفيد كردن دندان ارتباط مستقيم با مسواك زدن و استفاده از نخ دندان دارد و همچنين به ميزان مصرف مواد تغيير رنگ دهنده دندان مانند قهوه، چاي، نيكوتين و شراب قرمز و مراجعه منظم به دندانپزشك جهت كنترل وضعيت دندان‌ها بستگي دارد. اما در نهايت، فقط به خاطر افزايش سن ممكن است تغيير رنگ دندان‌ها‌ تا حدودي دوباره برگردد. بنابراين بهترين چيز براي حفظ زيبايي طرح لبخند خود اين است كه از دندان‌هاي خود بسيار خوب مراقبت كنيد.

آيا سفيد كردن دندان به ميناي آن آسيب مي‌زند؟

سفيد كردن دندان ضرري براي ميناي دندان ندارد، اين عمل معمولاً با استفاده از پراكسيدها انجام مي‌شود. به علاوه چنانچه مواد معدني در اثر سفيد كردن دندان از بين برود، اين پي‌آمد نامطلوب به سرعت توسط آب دهان جبران مي‌شود. بنابراين روش‌هاي سفيد كردن دندان كاملاً ايمن هستند و انجام آن طي فرايند بهبود طرح لبخند، كوچكترين صدمه‌اي به دندان‌ها نمي‌زند.

آيا سفيد كردن دندان، در دراز مدت باعث شكنندگي دندان‌ها مي‌شود؟

خير، سفيد كردن دندان‌ به مدت حدوداً 80 سال است كه انجام مي‌شود و تاكنون هيچ نتايج منفي گزارش نشده است.

مراقبت و حفظ نتايج

بهبود طرح لبخند سرمايه‌گذاري‌اي است كه هم جنبه مادي و هم جنبه عاطفي دارد. لبخند زيباي جديد با رعايت بهداشت دهان و دندان و مراجعه منظم به دندانپزشك ساليان سال ماندگار خواهد بود. روش‌هاي مناسب مسواك زدن و كشيدن نخ دندان را فرابگيريد و به دقت پياده كنيد؛ به علاوه بهتر است مصرف مواد قندي را كاهش دهيد.

هزينه بهبود طرح لبخند

طول مدت درمان و هزينه بهبود طرح لبخند به وضعيت سلامت دهان و گستردگي برنامه درماني هر بيمار بستگي دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 217
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 3295
  • بازدید سال : 9985
  • بازدید کلی : 2506580
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه