loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 584
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درمان چين و چروك صورت با ليزر , درمان چين و چروك دور چشم با ليزر , هزينه و قيمت درمان چين و چروك دور چشم و رفع چين و چروك صورت با ليزر : چين و چروك صورت و دور چشم از علائم پيري و گذر سن مي باشد . خطوط يا چين ها معمولا به صورت افقي هستند و در سراسر صورت و زير چشم ظاهر مي شوند . چين و چروك چشم باعث سياهي و پف شدن زير چشم مي شود . بافت ، ساختار و ظاهر پوست از كلاژن و الاستين تشكيل شده است ، با بالا رفتن سن كلاژن ها و الاستين ها به دليل عوامل محيطي و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد تجزيه شده و باعث خشكي ، نازكي و چين و چروك دار شدن پوست مي شود . در واقع علت چين و چروك ها به دليل كمبود پروتئين هاي كلاژن و الاستين در بدن فرد مي باشد ، و با گذشت سن بدن توانايي جايگزيني اين پروتئين ها را ندارد .

درمان چين و چروك صورت با ليزر

امروزه چين و چروك چشم و صورت ديگر نگران كننده نيست ، با پيشرفت تكنولوژي روش هايي وجود دارد كه با تحريك كلاژن سازي تعداد كلاژن ها را افزايش داده و عمل ترميم بافت پوست را انجام مي دهد و ساختار و كاركرد پوست آسيب ديده ، تغييريافته مي شود .در نتيجه چين و چروك آن را از بين برده و باعث ايجاد پوستي جوان ، صاف ، كشيده و زيبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد .

اين روش ها شامل بوتاكس دور چشم ، عمل جراحي، تزريق ژل ، چربي ، و ليزر درماني مي باشد . در اين مقاله به تشريح روش ليزر درماني براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت مي پردازيم .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


بهترين روش براي كاهش چين ‌و چروك صورت چيست؟

براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم تاكنون روش هاي زيادي شناخته شده است و اينكه براي درمان چين و چروك صورت شما كدام روش انتخاب شود ، به عوامل مختلفي چون سن ، عمق چين و چروك ، نوع پوست شما بستگي دارد. قبل از انتخاب روش رفع چين و چروك چشم و صورت بهتر است كه اطلاعات كافي در اين زمينه كسب كرده و سپس اقدام كنيد . براي گرفتن نتيجه ي دلخواه و رضايت بخش از رفع چين و چروك صورت ، توصيه ما به شما اين است كه شما به كلينيك هاي زيبائي مراجعه كنيد، متخصصين ما در كلينيك ليزر مو به شما اطلاعات كافي در مورد روش هاي روش چين و چروك صورت در اختيار شما قرار مي دهند و تعيين مي كنند كه كدام روش براي شما مناسب و بهتر است .

انتخاب پزشك متخصص و حاذق تاثير خيلي زيادي در گرفتن نتيجه ي دلخواه و رضايت بخش از ليزر درماني و رفع چين وچروك چشم و صورت دارد . پس بهتر است به كلينيك هاي معتبر مراجعه كنيد .

درمان چين‌ وچروك‌هاي اطراف چشم با روش ليزر درماني

روش ليزر درماني براي رفع چين و چروك چشم و صورت به اين صورت است ، كه پزشك نور ليزر را به سطح پوست مي تاباند ، نور ليزر به لايه هاي زيرين پوست نفوذ كرده و به صورت ميكروسكوپي حفره هايي را ايجاد مي كند ، با ايجاد حفره ها سيستم ايمني بدن فعال مي شود و توليد كلاژين و الاستين بالا مي رود و باعث زخيم تر شدن لايه زاينده پوست شده و چروك هاي پوست بهبود مي يابد و پوست شفاف و صاف مي شود .در واقع مي توان گفت كلاژين و الاستين همان رشته هاي پروتئيني هستند كه باعث استحكام پوست شده و خاصيت ارتجاعي آن را حفظ مي كنند .

براي رفع چين وچروك صورت و دور چشم با استفاده از ليزر روش هاي مختلفي چون CO2 و اربيوم وجود دارد كه CO2 متداول ترين و رايج ترين روش مي باشد . هر كدام از اين روش ها هم يكسري نقاط ضعف و قوت دارند كه در ادامه به آن مي پردازيم .

روش ليزر فركشنال CO2براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت چگونه عمل مي كند ؟

در روش ليزر فركشنال CO2براي رفع چين وچروك صورت پرتوهاي نور ليزر به صورت پشت سر هم و ميكروسكوپي به سطح پوست تابانده مي شود ، اين پرتوها به طور مستقيم به پوست آسيب ديده تابانده مي شوند و از لايه هاي سطحي پوست عبور كرده و در مدت زمان چند ثانيه بافت هاي زائد را بدون اينكه به بافت هاي مجاور آسيب بزند ، از بين مي برد .با از بين رفتن بافت هاي زائد چين وچروك صورت و دور چشم هم از بين مي رود در واقع با اين كار روند طبيعي ترميم بافت ها شروع شده و به جاي سلول هاي قديمي و آسيب ديده ، سلول هاي جديد ، تازه ، سالم و با طراوت جانشين مي شوند و و به دنبال آن پوست صاف مي شود .
در حالت معمول ، نتايج حاصل از رفع چين و چروك دور چشم و صورت طي چند جلسه درماني ظاهر مي شود ، ولي تعداد جلسات درمان در هر فرد با توجه به شدت و عمق چين و چروك ، سطح انتظار بيمار و شرايط پزشكي و ژنتيكي بيمار بستگي دارد .

درمان چين و چروك دور چشم با ليزر

متخصصين ما در كلينيك ليزر مو آماده ي راهنمائي و مشاوره رايگان ليزر موهاي زائد شما در زمينه ليزر چين و چروك صورت و دور چشم هستند و با بررسي شرايط شما بهترين روش درماني كه مناسب شما باشد را به شما پيشنهاد مي دهند .

بعد از درمان ليزر چين و چروك دور چشم و صورت

بعد از انجام هم عمل ليزر ، در ليزر چين و چروك صورت و دور چشم ممكن است پوست شما دچار كمي قرمزي و سرخي شده و يا مقداري تورم كند ، ميزان اين قرمزي به سطح درمان و در واقع به سطح چين و چروك صورت وابسته است ، هرچه درمان بيشتر باشد ، مقدار قرمزي هم بيشتر است ، ولي اين عارضه شايع و طبيعي بوده و در طي ۱ روز الي چند روز آينده برطرف مي شود .بعد از يكي دو هفته بعد از درمان صورت شما برنزه مي شود ، همچنان كه درمان را ادامه مي دهيد اين برنزه بودن هم بيشتر شده و صورت شما شبيه آفتاب سوختگي شده و پوسته پوسته مي شود . با پوسته پوسته شدن لايه ي پوست به طور طبيعي برداشته شده و پوست با طراوت ، شاد و صاف و جذاب ايجاد مي شود .

نتايج حاصل از درمان ليزر چين و چروك دور چشم و صورت

نتيجه ي حاصل از درمان چين وچروك دور چشم با استفاده از روش ليزر به طور سريع قابل مشاهده است ولي دوران بهبودي به طور تدريجي است . بعد از عمل ليزر جوانسازي پوست پوستتان نسبت به قبل نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و حجيم تر مي شود . با گذشت ۳ الي ۶ ماه و افزايش توليد كلاژن ها ، وضعيت پوست بهتر و بهتر مي شود . نتيجه ي حاصل از درمان سياهي چشم طولاني مدت است ، البته اين مدت هم در افراد مختلف با توجه به سن ، شرايط پزشكي ، ژنتيكي و نحوه مراقبت از پوست متفاوت است . و ممكن است براي فردي دوره اين مدت كوتاه و براي ديگري بلند مدت باشد .

مزاياي درمان با ليزر براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم

  • نتايج حاصل از ليزر براي رفع چين و چروك سريع و پيش رونده است .
  • با افزايش سن و تخريب كلاژن ها پوست شل و افتاده مي شود ، با ليزر درماني اين شلي و افتادگي برطرف مي شود .
  • آثار پيري از جمله چين و چروك صورت و دور چشم برطرف مي شود .
  • بعد از درمان با ليزر ، پوست شما نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و پر حجم تر از قبل مي شود .
  • در مدت ۳ الي ۶ ماه طول مي كشد ، تا لايه هاي زيرين پوست التيام يافته و شما آثار بهبودي را در پوست خود مشاهده كنيد .

روش ليزر درماني علاوه بر براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم براي رفع چين و چروك پوست گردن ، قفسه سينه و دست ها هم مفيد است و كاربرد دارد .

دلايل چين‌ وچروك‌هاي اطراف چشم

عوامل زيادي در ايجاد چين وچروك در صورت و دور جشم دخيل هستند ، ولي براي اينكه براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت روش موثري انتخاب كنيد و نتيجه ي رضايت بخشي از درمان كسب كنيد ، لازم است كه علت ايجاد چين و چروك را بشناسيد . برخي از علل ايجاد چين و چروك عبارتند از :

  • بالا رفتن سن و گذشت زمان .
  • عدم توجه و مراقبت ضعيف از پوست
  • كشيدن سيگار هم باعث ايجاد چين و چروك مي شود .
  • حركات عضلات صورت چون بالا بردن ابرو ، اخم و خنده و ابراز زياد احساسات .
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هم باعث ايجاد چين و چروك مي شود .
  • عوامل ژنتيكي و ارثي .

چگونه از ايجاد چين و چروك دور چشم جلوگيري كنيم ؟

هميشه و درهمه زمان پيشگيري بهتر از درمان است . شما بايد قبل از اينكه چين و چروك هاي صورت و دور چشم ظاهر شوند ، با رعايت كردن يكسري نكات مانع از ايجاد چين و چروك شويد ، تا اينكه بعد از ايجاد چين و چروك به فكر درمان باشيد . براي پيشگيري از ايجاد چين و چروك بايد علل ايجاد آن را بشناسيد و با رعايت يكسرس اصول مانع از ايجاد و افزايش چين و چروك صورت شويد .

براي اينكار از قرار گرفتن در معرض مستقيم نور آفتاب جلوگيري كنيد ، و حتما هنگام بيرون رفتن از كرم هاي ضد آفتاب استفاده كنيد . از طرفي با قرار گرفتن در نور آفتاب شما به طور طبيعي چشمانتان را جمع مي كنيد ، و همين كار باعث افزايش چين و چروك دور چشم مي شود . هنگام قرار گرفتن در معرض مستقيم نور آفتاب حتما از عينك آفتابي استفاده كنيد ، اين كار از منقبض شدن عضلات چشم هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب جلوگيري كرده و در نتيجه از ايجاد چين و چروك جلوگيري مي كند . براي پيشگيري از چين و چروك صورت و دور چشم سيگار نكشيد و از مصرف الكل خودداري كنيد ، چرا كه الكل ها باعث خشكي و كاهش طراوت پوست مي شوند .

اگر شما به دليل استرس ، تنش هاي كاري و … در معرض راديكال هاي آزاد قرار مي گيريد ، اين راديكال هاي آزاد خود باعث بروز چين و چروك صورت مي شوند ، و شما سعي كنيد با مصرف آنتي اكسيدان ها ، راديكال هاي آزاد را خنثي كنيد ، غذاهاي ضد پيري چون اسيدهاي چرب امگا ۳ كه باعث خنثي شدن راديكال هاي آزاد مي شوند . براي اطراف و دور چشم توصيه مي شود از كرم هاي مرطوب كننده استفاده كنيد ، حتما از كرم هاي مرطوب كننده مرغوب و معتبر و با كيفيت استفاده كنيد . براي رفع سياهي دور چشم از برش هاي ليمو ، آناناس و آووكادو استفاده كنيد . هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب حتما از كلاه استفاده كنيد .

عوامل مختلف ديگري در ايجاد چين و چروك چشم و صورت تاثير گذارند ، بعضي از عوامل به رژيم غذايي و نحوه تغذيه و مراقبت از چشم ها مربوط مي شود . به طور كلي ميزان استراحت شما هم در ايجاد چين و چروك صورت و چشم تاثير گذار است ، شما براي جلوگيري از ايجاد چين و چروك مطمئن شويد كه از خواب و استراحت كافي برخوردار هستيد .

چه كساني كانديد مناسب ليزر درماني هستند ؟ و كدام نواحي بدن با ليزر براي رفع چين و چروك درمان مي شوند ؟

فردي براي ليزر درماني مناسب است كه انتظار و توقع واقع بينانه اي از نتيجه ي درمان داشته باشد ، و هيچ گونه سابقه ي پزشكي نداشته باشد . ليزر درماني براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم مي تواند توسط مردان و زنان انجام شود . و قسمت هاي مختلف بدن اعم از چشم ، صورت ، گردن ، دست ها و سينه ، دور لب با ليزر درماني مي توانند ، درمان شوند . براي درمان مناطقي از پوست كه ظريف هستند از ليزر فراكشنال استفاده مي شود .

آيا اين روش امن است؟

روش درمان چين و چروك صورت و دور چشم با ليزر مانند روش هاي ديگر ليزر درماني عوارضي چون قرمزي و تورم دارد ، اين عوارض جز شايع ترين و طبيعي ترين عوارضي هستند كه طي عمل ليزر درماني مشاهده مي شود ، ولي خيلي سريع بهبود مي يابد .

ساير عوارض جانبي عبارتند از :

  • برنزه شدن پوست طي ليزر درماني .
  • ايجاد عفونت و جاي زخم .
  • خارش پوست ، خشكي پوست و پوسته پوسته شدن پوست .

هزينه درمان چين و چروك دور چشم با ليزر چقدر است؟

هزينه ليزر درماني براي رفع چين و چروك صورت براي افراد مختلف متفاوت است و با توجه به ناحيه تحت درمان و تعداد جلسات درماني لازم براي رسيدن به نتيجه مطلوب بستگي دارد. عوامل ديگري چون هزينه پزشك ، ناحيه جغرافيايي هم در تعيين هزينه دخالت دارند ، با مراجعه به كلينيك ليزر مو مي توانيد از هزينه ي انجام ليزر در كلينيك ما مطلع شويد .

نتيجه

براي از بين بردن چين و چروك دور چشم و صورت روش هاي مختلفي از روش هاي خانگي گرفته تا پيشگيري و ليزر درماني وجود دارد . ليزر درماني در صورتي كه شرايط پزشكي شما مساعد باشد ، روش مناسبي براي درمان چين و چروك صورت است ، و شما مي توانيد با مراجعه به كلينيك هاي معتبر زيبائي اقدام به ليزر درماني كنيد .

درمان چين و چروك صورت با ليزر , درمان چين و چروك دور چشم با ليزر , هزينه و قيمت درمان چين و چروك دور چشم و رفع چين و چروك صورت با ليزر : چين و چروك صورت و دور چشم از علائم پيري و گذر سن مي باشد . خطوط يا چين ها معمولا به صورت افقي هستند و در سراسر صورت و زير چشم ظاهر مي شوند . چين و چروك چشم باعث سياهي و پف شدن زير چشم مي شود . بافت ، ساختار و ظاهر پوست از كلاژن و الاستين تشكيل شده است ، با بالا رفتن سن كلاژن ها و الاستين ها به دليل عوامل محيطي و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد تجزيه شده و باعث خشكي ، نازكي و چين و چروك دار شدن پوست مي شود . در واقع علت چين و چروك ها به دليل كمبود پروتئين هاي كلاژن و الاستين در بدن فرد مي باشد ، و با گذشت سن بدن توانايي جايگزيني اين پروتئين ها را ندارد .

درمان چين و چروك صورت با ليزر

امروزه چين و چروك چشم و صورت ديگر نگران كننده نيست ، با پيشرفت تكنولوژي روش هايي وجود دارد كه با تحريك كلاژن سازي تعداد كلاژن ها را افزايش داده و عمل ترميم بافت پوست را انجام مي دهد و ساختار و كاركرد پوست آسيب ديده ، تغييريافته مي شود .در نتيجه چين و چروك آن را از بين برده و باعث ايجاد پوستي جوان ، صاف ، كشيده و زيبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد .

اين روش ها شامل بوتاكس دور چشم ، عمل جراحي، تزريق ژل ، چربي ، و ليزر درماني مي باشد . در اين مقاله به تشريح روش ليزر درماني براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت مي پردازيم .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


بهترين روش براي كاهش چين ‌و چروك صورت چيست؟

براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم تاكنون روش هاي زيادي شناخته شده است و اينكه براي درمان چين و چروك صورت شما كدام روش انتخاب شود ، به عوامل مختلفي چون سن ، عمق چين و چروك ، نوع پوست شما بستگي دارد. قبل از انتخاب روش رفع چين و چروك چشم و صورت بهتر است كه اطلاعات كافي در اين زمينه كسب كرده و سپس اقدام كنيد . براي گرفتن نتيجه ي دلخواه و رضايت بخش از رفع چين و چروك صورت ، توصيه ما به شما اين است كه شما به كلينيك هاي زيبائي مراجعه كنيد، متخصصين ما در كلينيك ليزر مو به شما اطلاعات كافي در مورد روش هاي روش چين و چروك صورت در اختيار شما قرار مي دهند و تعيين مي كنند كه كدام روش براي شما مناسب و بهتر است .

انتخاب پزشك متخصص و حاذق تاثير خيلي زيادي در گرفتن نتيجه ي دلخواه و رضايت بخش از ليزر درماني و رفع چين وچروك چشم و صورت دارد . پس بهتر است به كلينيك هاي معتبر مراجعه كنيد .

درمان چين‌ وچروك‌هاي اطراف چشم با روش ليزر درماني

روش ليزر درماني براي رفع چين و چروك چشم و صورت به اين صورت است ، كه پزشك نور ليزر را به سطح پوست مي تاباند ، نور ليزر به لايه هاي زيرين پوست نفوذ كرده و به صورت ميكروسكوپي حفره هايي را ايجاد مي كند ، با ايجاد حفره ها سيستم ايمني بدن فعال مي شود و توليد كلاژين و الاستين بالا مي رود و باعث زخيم تر شدن لايه زاينده پوست شده و چروك هاي پوست بهبود مي يابد و پوست شفاف و صاف مي شود .در واقع مي توان گفت كلاژين و الاستين همان رشته هاي پروتئيني هستند كه باعث استحكام پوست شده و خاصيت ارتجاعي آن را حفظ مي كنند .

براي رفع چين وچروك صورت و دور چشم با استفاده از ليزر روش هاي مختلفي چون CO2 و اربيوم وجود دارد كه CO2 متداول ترين و رايج ترين روش مي باشد . هر كدام از اين روش ها هم يكسري نقاط ضعف و قوت دارند كه در ادامه به آن مي پردازيم .

روش ليزر فركشنال CO2براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت چگونه عمل مي كند ؟

در روش ليزر فركشنال CO2براي رفع چين وچروك صورت پرتوهاي نور ليزر به صورت پشت سر هم و ميكروسكوپي به سطح پوست تابانده مي شود ، اين پرتوها به طور مستقيم به پوست آسيب ديده تابانده مي شوند و از لايه هاي سطحي پوست عبور كرده و در مدت زمان چند ثانيه بافت هاي زائد را بدون اينكه به بافت هاي مجاور آسيب بزند ، از بين مي برد .با از بين رفتن بافت هاي زائد چين وچروك صورت و دور چشم هم از بين مي رود در واقع با اين كار روند طبيعي ترميم بافت ها شروع شده و به جاي سلول هاي قديمي و آسيب ديده ، سلول هاي جديد ، تازه ، سالم و با طراوت جانشين مي شوند و و به دنبال آن پوست صاف مي شود .
در حالت معمول ، نتايج حاصل از رفع چين و چروك دور چشم و صورت طي چند جلسه درماني ظاهر مي شود ، ولي تعداد جلسات درمان در هر فرد با توجه به شدت و عمق چين و چروك ، سطح انتظار بيمار و شرايط پزشكي و ژنتيكي بيمار بستگي دارد .

درمان چين و چروك دور چشم با ليزر

متخصصين ما در كلينيك ليزر مو آماده ي راهنمائي و مشاوره رايگان ليزر موهاي زائد شما در زمينه ليزر چين و چروك صورت و دور چشم هستند و با بررسي شرايط شما بهترين روش درماني كه مناسب شما باشد را به شما پيشنهاد مي دهند .

بعد از درمان ليزر چين و چروك دور چشم و صورت

بعد از انجام هم عمل ليزر ، در ليزر چين و چروك صورت و دور چشم ممكن است پوست شما دچار كمي قرمزي و سرخي شده و يا مقداري تورم كند ، ميزان اين قرمزي به سطح درمان و در واقع به سطح چين و چروك صورت وابسته است ، هرچه درمان بيشتر باشد ، مقدار قرمزي هم بيشتر است ، ولي اين عارضه شايع و طبيعي بوده و در طي ۱ روز الي چند روز آينده برطرف مي شود .بعد از يكي دو هفته بعد از درمان صورت شما برنزه مي شود ، همچنان كه درمان را ادامه مي دهيد اين برنزه بودن هم بيشتر شده و صورت شما شبيه آفتاب سوختگي شده و پوسته پوسته مي شود . با پوسته پوسته شدن لايه ي پوست به طور طبيعي برداشته شده و پوست با طراوت ، شاد و صاف و جذاب ايجاد مي شود .

نتايج حاصل از درمان ليزر چين و چروك دور چشم و صورت

نتيجه ي حاصل از درمان چين وچروك دور چشم با استفاده از روش ليزر به طور سريع قابل مشاهده است ولي دوران بهبودي به طور تدريجي است . بعد از عمل ليزر جوانسازي پوست پوستتان نسبت به قبل نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و حجيم تر مي شود . با گذشت ۳ الي ۶ ماه و افزايش توليد كلاژن ها ، وضعيت پوست بهتر و بهتر مي شود . نتيجه ي حاصل از درمان سياهي چشم طولاني مدت است ، البته اين مدت هم در افراد مختلف با توجه به سن ، شرايط پزشكي ، ژنتيكي و نحوه مراقبت از پوست متفاوت است . و ممكن است براي فردي دوره اين مدت كوتاه و براي ديگري بلند مدت باشد .

مزاياي درمان با ليزر براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم

  • نتايج حاصل از ليزر براي رفع چين و چروك سريع و پيش رونده است .
  • با افزايش سن و تخريب كلاژن ها پوست شل و افتاده مي شود ، با ليزر درماني اين شلي و افتادگي برطرف مي شود .
  • آثار پيري از جمله چين و چروك صورت و دور چشم برطرف مي شود .
  • بعد از درمان با ليزر ، پوست شما نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و پر حجم تر از قبل مي شود .
  • در مدت ۳ الي ۶ ماه طول مي كشد ، تا لايه هاي زيرين پوست التيام يافته و شما آثار بهبودي را در پوست خود مشاهده كنيد .

روش ليزر درماني علاوه بر براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم براي رفع چين و چروك پوست گردن ، قفسه سينه و دست ها هم مفيد است و كاربرد دارد .

دلايل چين‌ وچروك‌هاي اطراف چشم

عوامل زيادي در ايجاد چين وچروك در صورت و دور جشم دخيل هستند ، ولي براي اينكه براي رفع چين و چروك دور چشم و صورت روش موثري انتخاب كنيد و نتيجه ي رضايت بخشي از درمان كسب كنيد ، لازم است كه علت ايجاد چين و چروك را بشناسيد . برخي از علل ايجاد چين و چروك عبارتند از :

  • بالا رفتن سن و گذشت زمان .
  • عدم توجه و مراقبت ضعيف از پوست
  • كشيدن سيگار هم باعث ايجاد چين و چروك مي شود .
  • حركات عضلات صورت چون بالا بردن ابرو ، اخم و خنده و ابراز زياد احساسات .
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هم باعث ايجاد چين و چروك مي شود .
  • عوامل ژنتيكي و ارثي .

چگونه از ايجاد چين و چروك دور چشم جلوگيري كنيم ؟

هميشه و درهمه زمان پيشگيري بهتر از درمان است . شما بايد قبل از اينكه چين و چروك هاي صورت و دور چشم ظاهر شوند ، با رعايت كردن يكسري نكات مانع از ايجاد چين و چروك شويد ، تا اينكه بعد از ايجاد چين و چروك به فكر درمان باشيد . براي پيشگيري از ايجاد چين و چروك بايد علل ايجاد آن را بشناسيد و با رعايت يكسرس اصول مانع از ايجاد و افزايش چين و چروك صورت شويد .

براي اينكار از قرار گرفتن در معرض مستقيم نور آفتاب جلوگيري كنيد ، و حتما هنگام بيرون رفتن از كرم هاي ضد آفتاب استفاده كنيد . از طرفي با قرار گرفتن در نور آفتاب شما به طور طبيعي چشمانتان را جمع مي كنيد ، و همين كار باعث افزايش چين و چروك دور چشم مي شود . هنگام قرار گرفتن در معرض مستقيم نور آفتاب حتما از عينك آفتابي استفاده كنيد ، اين كار از منقبض شدن عضلات چشم هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب جلوگيري كرده و در نتيجه از ايجاد چين و چروك جلوگيري مي كند . براي پيشگيري از چين و چروك صورت و دور چشم سيگار نكشيد و از مصرف الكل خودداري كنيد ، چرا كه الكل ها باعث خشكي و كاهش طراوت پوست مي شوند .

اگر شما به دليل استرس ، تنش هاي كاري و … در معرض راديكال هاي آزاد قرار مي گيريد ، اين راديكال هاي آزاد خود باعث بروز چين و چروك صورت مي شوند ، و شما سعي كنيد با مصرف آنتي اكسيدان ها ، راديكال هاي آزاد را خنثي كنيد ، غذاهاي ضد پيري چون اسيدهاي چرب امگا ۳ كه باعث خنثي شدن راديكال هاي آزاد مي شوند . براي اطراف و دور چشم توصيه مي شود از كرم هاي مرطوب كننده استفاده كنيد ، حتما از كرم هاي مرطوب كننده مرغوب و معتبر و با كيفيت استفاده كنيد . براي رفع سياهي دور چشم از برش هاي ليمو ، آناناس و آووكادو استفاده كنيد . هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب حتما از كلاه استفاده كنيد .

عوامل مختلف ديگري در ايجاد چين و چروك چشم و صورت تاثير گذارند ، بعضي از عوامل به رژيم غذايي و نحوه تغذيه و مراقبت از چشم ها مربوط مي شود . به طور كلي ميزان استراحت شما هم در ايجاد چين و چروك صورت و چشم تاثير گذار است ، شما براي جلوگيري از ايجاد چين و چروك مطمئن شويد كه از خواب و استراحت كافي برخوردار هستيد .

چه كساني كانديد مناسب ليزر درماني هستند ؟ و كدام نواحي بدن با ليزر براي رفع چين و چروك درمان مي شوند ؟

فردي براي ليزر درماني مناسب است كه انتظار و توقع واقع بينانه اي از نتيجه ي درمان داشته باشد ، و هيچ گونه سابقه ي پزشكي نداشته باشد . ليزر درماني براي رفع چين و چروك صورت و دور چشم مي تواند توسط مردان و زنان انجام شود . و قسمت هاي مختلف بدن اعم از چشم ، صورت ، گردن ، دست ها و سينه ، دور لب با ليزر درماني مي توانند ، درمان شوند . براي درمان مناطقي از پوست كه ظريف هستند از ليزر فراكشنال استفاده مي شود .

آيا اين روش امن است؟

روش درمان چين و چروك صورت و دور چشم با ليزر مانند روش هاي ديگر ليزر درماني عوارضي چون قرمزي و تورم دارد ، اين عوارض جز شايع ترين و طبيعي ترين عوارضي هستند كه طي عمل ليزر درماني مشاهده مي شود ، ولي خيلي سريع بهبود مي يابد .

ساير عوارض جانبي عبارتند از :

  • برنزه شدن پوست طي ليزر درماني .
  • ايجاد عفونت و جاي زخم .
  • خارش پوست ، خشكي پوست و پوسته پوسته شدن پوست .

هزينه درمان چين و چروك دور چشم با ليزر چقدر است؟

هزينه ليزر درماني براي رفع چين و چروك صورت براي افراد مختلف متفاوت است و با توجه به ناحيه تحت درمان و تعداد جلسات درماني لازم براي رسيدن به نتيجه مطلوب بستگي دارد. عوامل ديگري چون هزينه پزشك ، ناحيه جغرافيايي هم در تعيين هزينه دخالت دارند ، با مراجعه به كلينيك ليزر مو مي توانيد از هزينه ي انجام ليزر در كلينيك ما مطلع شويد .

نتيجه

براي از بين بردن چين و چروك دور چشم و صورت روش هاي مختلفي از روش هاي خانگي گرفته تا پيشگيري و ليزر درماني وجود دارد . ليزر درماني در صورتي كه شرايط پزشكي شما مساعد باشد ، روش مناسبي براي درمان چين و چروك صورت است ، و شما مي توانيد با مراجعه به كلينيك هاي معتبر زيبائي اقدام به ليزر درماني كنيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 82
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 256
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2501
  • بازدید ماه : 4911
  • بازدید سال : 15245
  • بازدید کلی : 2511840
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه