loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 533
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تزريق چربي , هزينه تزريق چربي , قيمت تزريق چربي , مزايا و عوارض تزريق چربي , تزريق چربي صورت و بدن , بهترين مركز تزريق چربي در تهران , متخصص تزريق چربي : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بين مي رود و نواحي مثل گونه ها ، چانه و ساير بخش هاي صورت دچار شلي و فرو رفتگي مي شود ، اين علائم گريز ناپذير است و براي همه اتفاق مي افتد ، ولي نيازي نيست كه نگران باشيد ، امروزه روش هاي مختلفي براي جوانسازي پوست وجود دارد ، از جمله اين روش ها مي توان به ليزر ، تزريق ژل ، تزريق بوتاكس و تزريق چرجي اشاره كرد . و به عنوان يكي از امن ترين ، ماندگارترين و طبيعي ترين درمان ها در بازيابي حجم از دست رفته ي بدن ، ناشي از پيري مي باشد و پزشك مي تواند با تزريق چربي تورفتگي بخشي از صورت و بدن شما را كه دچار پيري شده است ، را درمان كند .

عمل جديد زيبايي | تزريق چربي

تزريق چربي عمل جديد زيبائي است كه در سال هاي اخير به عنوان استاندارد به يكي از ابزارهاي موفق جراحي پلاستيك تبديل شده است ، و بخاطر اينكه تاثير گذاري خيلي خوبي در جوانسازي پوست و برجسته كردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سينه ها داشته ، طرفدار زيادي پيدا كرده است . اين روش يك روش طبيعي است و در آن ابتدا چربي هاي اضافه از بخش هاي ديگر بدن بيرون كشيده مي شود و سپس اين چربي ها غني سازي شده و سپس به وسيله ي سوزن هاي بسيار ريز به نقاط مد نظر تزريق مي شوند . اين كار بايد به دقت انجام شود . و گاهي براي رسيدن به نتيجه مطلوب و رضايت بخش شايد لازم باشد شما چندين بار اقدام به تزريق چربي كنيد .

تزريق چربي در صورت


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


توصيه ما به شما اين است كه براي انجام عمل تزريق چربي از يك پزشك حاذق و باتجربه بهره بگيريد و براي اين كار بهتر است ، به كلينيك هاي زيبائي معتبر مراجعه كنيد . و شما مي توانيد انتظارات خود را به وضوح تعيين كنيد .متخصصين كلينيك هاي پوست و مو ابتدا وضعيت و سابقه ي پزشكي شما را به دقت بررسي مي كنند و بعد به شما مي گويند كه شرايط لازم را داريد با نه ، و آيا اين روش مناسب شما مي باشد و كاملا براي شما امن است يا خير .

عمل تزريق چربي يك روش سرپائي بوده و نيازي به بستري نيست .زمان ريكاوري هم خيلي كوتاه است ونتايج حاصل از زيبائي صورت و جوانسازي بسيار رضايت بخش است .

تزريق چربي چيست؟

يكي از روش هاي جوانسازي پوست ، تزريق چربي است . تزريق چربي يك روش غيرتهاجمي و ايمن است كه نتايج آن كاملا طبيعي بوده و ماندگاري آن هم بيشتر است.

در فرآيند تزريق چربي چربي هاي تجمع يافته در نواحي ناخاسته ي بدن از بدن خارج شده و اين چربي ها به نقاط ديگري كه نياز به برجستگي و حجم دارند ، منتقل و تزريق مي شود . يا اين روش مي توان حجم قسمت هايي از بدن كه با بالا رفتن سن، استرس يا عوامل ديگر از بين رفته و گود شده اند را حجيم كرد و به حالت عادي برگرداند . در واقع روش برداشت چربي شبيه به يك ليپوساكشن كوچك است. و مي‌توان چندين ناحيه را به منظور برداشت چربي انتخاب كرد ، با اين تفاوت كه در چربي ها در تزريق چربي، برداشت چربي با استفاده از يك ابزار كوچك و نازك و به صورت دستي با سرنگ هاي مخصوص انجام مي شود ولي در ليپوساكشن از يك وسيله ي ساكشن مكانيكي استفاده مي شود .

روش تزريق چربي بيشتر به دليل اينكه از چربي هاي بدن خود فرد استفاده مي شود و هيچ گونه مواد شيميايي و پروتز ندارد ، محبوبيت بيشتري دارد ، چرا كه در اين روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزريق شده يا بروز واكنش آلرژيك وجود نخواهد داشت .

چه افرادي براي تزريق چربي مناسب هستند؟

شما درصورتي كانديداي مناسبي براي تزريق چربي هستنيد ، كه از سلامت عمومي كاملي برخوردار باشيد و از انجام عمل انتظارات معقولي داشته باشيد و همچنين از تمامي عوارض و خطرات بايد آگاهي كامل داشته باشيد . افرادي كه بيماري ها و مشكلات زير را دارند ، كانديد مناسبي براي تزريق چربي نيستند و عملا تزريق چربي به اين افراد توصيه نمي شود :

  • افرادي كه فشار خون بالايي دارند .
  • افرادي كه ديابت و قند خون دارند .
  • افرادي كه دچار مشكلات خونريزي هستند .
  • افرادي كه افسردگي شديدي دارند .
  • افرادي كه دچار بيماري قلبي هستند .

چه نواحي از بدن مي توانند براي تزريق چربي مناسب باشند ؟

با تزريق چربي مي توان حجم هاي از دست رفته ي قسمت هاي مختلف بدن را جبران كرد و برجستگي و حجم لازم به اين نواحي را داد و همچنين تا حدودي مي توان به چهره فرم داد . تزريق چربي براي اهداف زير كاربرد دارد :

  • بزرگ و برجسته كردن لب‌ها
  • بزرگ كردن سينه‌ها
  • بزرگ كردن باسن
  • جوانسازي پوست دست
  • رفع خط خنده و چروك‌هاي دور لب
  • پر كردن جاي جوش روي پوست و جاي ديگر زخم‌ها
  • برجسته كردن گونه
  • رفع گودي زير چشم
  • صاف كردن چروك‌هاي پيشاني و چروك دور چشم
  • برجسته كردن چانه
  • رفع چين و چروك صورت و گردن
  • رفع چين و چروك ناحيه زير چانه و فك
  • فرم دهي بهتر به خطوط فكي

نواحي تزريق چربي صورت

نواحي تزريق چربي صورت

مزاياي تزريق چربي

  • تزريق چربي به عنوان يك عمل غير تهاجمي مي باشد كه نيازي به بيهوشي كامل ندارد و تنها كافي است تحت بيهوشي موضعي قرار بگيرد.
  • درماني ايمن و بدون خطر است .
  • اين عمل سرپائي است و نيازي به بستري شدن ندارد .
  • نتايج حاصل از تزريق چربي بسيار طبيعي است .
  • نتايج حاصل بعد از مدت كوتاهي قابل مشاهده است.
  • تزريق چربي هيچ گونه زخمي از خود به جاي نمي گذارد و درد بسيار كمي خواهد داشت .
  • مدت زمان لازم براي انجام آن كم است و شما نيازي به مرخصي هاي پي در پي و زياد نخواهيد داشت .
  • در اين روش به دليل استفاده از چربي بدن خود شخص امكان واكنش هاي آلرژيك وجود ندارد .
  • با استفاده از اين روش چربي هاي ناخاسته ي شما هم از بين مي رود و اين يك مزيت است .

معايب تزريق چربي

  • تزريق چربي نسبت به تزريق ژل نياز به زمان بيشتري براي آماده‌سازي و تزريق دارد.
  • بسته به ميزان ليپوساكشن مورد نياز، در اين روش ممكن است نياز به بيهوشي عمومي باشد و دوره‌ي بهبودي آن نسبت به تزريق ژل بيشتر باشد.
  • ماندگاري نتايج نسبت به ژل تا حدودي غير قابل پيش‌بيني است.
  • ممكن است براي دستيابي به نتايج مطلوب نياز به چند جلسه درمان باشد.

تزريق چربي چگونه انجام مي شود ؟

تزريق چربي چند مرحله دارد :

اولين مرحله ي آن تخليه چربي است ، ابتدا ناحيه ي مورد نظر براي استخراج چربي توسط پزشك تعيين مي شود ، معمولا از نواحي مثل شكم ، باسن ، ران يا پهلو و غبغب كه چربي اضافي دارند انتخاب مي شوند ، بعد از انتخاب ناحيه ي مورد نظر ، جراح با ايجاد يك برش كوچك در آن ناحيه ، به وسيله ي يك لوله ي باريك كه كانولا نام دارد ، و با ليپوساكشن سلول هاي چربي را از بخش اهدا كننده برمي دارد ، اين فرآيند به گونه اي طراحي شده كه حداقل آسيب به سلول هاي چربي وارد شود .

بعد از استخراج چربي ، چربي ها خالص سازي شده و براي تزريق مجدد در قسمت هاي مد نظر آماده مي شود ، براي اين كار چربي هاي استخراج شده در داخل سانتريفيوژ قرار مي گيرندو در داخل آن به سرعت چرخانده مي شوند ، تا مايعات اضافي از سلول هاي چربي جدا گردند ، در اين مرحله سلول هاي چربي آسيب ديده از نمونه گرفته شده خارج مي شوند. در نهايت فقط از سلول هاي كامل، آسيب نديده و تميز چربي براي انتقال و تزريق چربي استفاده مي شود.

مرحله ي آخر تزريق چربي در ناحيه ي مد نظر است ، براي راحتي بيمار و اينكه بيمار در طول تزريق هيچ دردي را احساس نكند ، مي توان قسمتي كه قرار است ، در آنجا تزريق انجام شود را بي حس كرد .

چربي ها با كانولاهاي بسيار ظريف با قطر۱ تا ۲٫۵ ميلي متر تزريق مي گردند. وقتي چربي ها به مقدار كم در قسمت موردنظر تزريق شوند سلول هاي چربي به صورت يكنواخت توزيع مي گردند و اين سلول ها به نحو مناسبي توسط بافت سالم احاطه مي گردند. اين مورد موجب مي گردد كه تماس بين چربي هاي تزريق شده با بافت سالم بدن انجام شود ، در نهايت سلول هاي چربي مي توانند به صورت بسيار مناسب با اكسيژن و مواد مغذي تغذيه گردند و زنده بمانند.

بهبودي بعد از عمل تزريق چربي

بهبودي پس از تزريق چربي جهت جوانسازي پوست به نسبت سريع و در مقايسه با ساير روش هاي جراحي زيبايي آسان است. بعد از عمل تزريق ممكن است بيمار تورم خفيفي داشته باشد ، كه اين تورم موقتي است و سريعا برطرف خواهد شد . و معمولا در يك جلسه عمل تزريق انجام مي شود و بعد از انجام عمل تزريق فرد مي تواند ، از كلينيك خارج شده و به فعاليت هاي روزمره خود ادامه دهد ، هرچند توصيه مي‌شود كه فعاليت‌هاي بدني سنگين تا چند روز انجام نشود.

نتايج اين روش( تزريق چربي )چقدر ماندگاري دارند؟

نتايج حاصل بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است ولي نتايج در روزهاي اول ، ممكن است كمي اغراق آميز باشد چرا كه در حدود ۲۵ درصد ، چربي بيشتري در ناحيه تزريق مي گردد ، كه به تدريج حدود يك سوم از چربي هاي تزريق شده به آهستگي جذب مي گردند و بقيه آن به صورت موفقيت آميزي پيوند خواهد خورد و بر جاي باقي مي مانند و در نهايت به واسطه تزريق چربي اين حجم ايجاد شده به تدريج به ۲۵ درصد كم خواهد شد.

به ميزان ۶۰ درصد از چربي هاي استخراج شده نجات يافته و تزريق شده و زنده مي مانند و اين ۶۰ درصد ثابت است .البته نتيجه نهايي به زنده ماندن سلول هاي چربي انتقال يافته بستگي دارد ، و اين موضوع كاملا به نحوه استخراج چربي مربوط مي شود ، هرچه قدر استخراج چربي با دقت انجام شود و غني سازي به نحوي مناسب انجام بگيرد و به شيوه ي درستي تزريق شود ، احتمال و درصد چربي هايي كخ زنده مي مانند ، بيشتر است .

پس از تزريق چربي‌ سلول‌هايي كه زنده نمانده‌اند به تدريج جذب مي‌شوند و ممكن است نتايج نهايي تزريق تا ۶ ماه بعد مشخص نشود. البته زمان مشاهده نتايج به ناحيه درمان شده و سلامت عمومي بيمار بستگي دارد. جراح شما سعي مي‌كند به ميزاني كه احتمال دارد چربي‌ها جذب شده و باقي نمانند، چربي بيشتري از ابتدا تزريق كند تا نتايج نهايي مطابق با خواسته‌ي شما باشد اما در هر حال، از آنجايي كه نتايج نهايي تزريق چربي غيرقابل پيش‌بيني است، ممكن است براي رسيدن به نتايج نهايي دلخواه نياز به چند جلسه تزريق چربي باشد.

تزريق چربي چه عوارض و خطراتي را به دنبال خواهد داشت ؟

مانند هر عمل زيبائي ديگر تزريق چربي هم ممكن است يك سري عوارضي داشته باشد ، ولي اين عوارض به ندرت پيش مي آيند ، و معمولا عوارضي كه از تزريق چربي حاصل مي شوند خيلي كم و موقتي مي باشند . در ادامه به برخي از شايعه ترين اين عوارض اشاره كرده ايم :

  • عفونت
  • بي‌حس شدن موقتي پوست
  • عدم تقارن ، هماتوم يا همان جمع شدن خون در زير پوست
  • وجود برچستگي در زير پوست

هزينه , قيمت تزريق چربي

هزينه تزريق چربي به موارد مختلفي بستگي دارد ، اينكه از چه نوع بيهوشي استفاده شده يا كدام ناحيه بدن و صورت مورد نظر بوده و چه مقداري چربي تزريق شده است . البته فراموش نكنيد موقعيت جغرافيايي كلينيكي كه در آن براي تزريق چربي مراجعه مي كنيد نيز بسيار مهم مي باشد و همچنين تخصص و مهارت جراح شما هم در مشخص كردن ميزان هزينه ي تزريق چربي نقش بسيار مهمي خواهد داشت.

تزريق چربي , هزينه تزريق چربي , قيمت تزريق چربي , مزايا و عوارض تزريق چربي , تزريق چربي صورت و بدن , بهترين مركز تزريق چربي در تهران , متخصص تزريق چربي : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بين مي رود و نواحي مثل گونه ها ، چانه و ساير بخش هاي صورت دچار شلي و فرو رفتگي مي شود ، اين علائم گريز ناپذير است و براي همه اتفاق مي افتد ، ولي نيازي نيست كه نگران باشيد ، امروزه روش هاي مختلفي براي جوانسازي پوست وجود دارد ، از جمله اين روش ها مي توان به ليزر ، تزريق ژل ، تزريق بوتاكس و تزريق چرجي اشاره كرد . و به عنوان يكي از امن ترين ، ماندگارترين و طبيعي ترين درمان ها در بازيابي حجم از دست رفته ي بدن ، ناشي از پيري مي باشد و پزشك مي تواند با تزريق چربي تورفتگي بخشي از صورت و بدن شما را كه دچار پيري شده است ، را درمان كند .

عمل جديد زيبايي | تزريق چربي

تزريق چربي عمل جديد زيبائي است كه در سال هاي اخير به عنوان استاندارد به يكي از ابزارهاي موفق جراحي پلاستيك تبديل شده است ، و بخاطر اينكه تاثير گذاري خيلي خوبي در جوانسازي پوست و برجسته كردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سينه ها داشته ، طرفدار زيادي پيدا كرده است . اين روش يك روش طبيعي است و در آن ابتدا چربي هاي اضافه از بخش هاي ديگر بدن بيرون كشيده مي شود و سپس اين چربي ها غني سازي شده و سپس به وسيله ي سوزن هاي بسيار ريز به نقاط مد نظر تزريق مي شوند . اين كار بايد به دقت انجام شود . و گاهي براي رسيدن به نتيجه مطلوب و رضايت بخش شايد لازم باشد شما چندين بار اقدام به تزريق چربي كنيد .

تزريق چربي در صورت


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


توصيه ما به شما اين است كه براي انجام عمل تزريق چربي از يك پزشك حاذق و باتجربه بهره بگيريد و براي اين كار بهتر است ، به كلينيك هاي زيبائي معتبر مراجعه كنيد . و شما مي توانيد انتظارات خود را به وضوح تعيين كنيد .متخصصين كلينيك هاي پوست و مو ابتدا وضعيت و سابقه ي پزشكي شما را به دقت بررسي مي كنند و بعد به شما مي گويند كه شرايط لازم را داريد با نه ، و آيا اين روش مناسب شما مي باشد و كاملا براي شما امن است يا خير .

عمل تزريق چربي يك روش سرپائي بوده و نيازي به بستري نيست .زمان ريكاوري هم خيلي كوتاه است ونتايج حاصل از زيبائي صورت و جوانسازي بسيار رضايت بخش است .

تزريق چربي چيست؟

يكي از روش هاي جوانسازي پوست ، تزريق چربي است . تزريق چربي يك روش غيرتهاجمي و ايمن است كه نتايج آن كاملا طبيعي بوده و ماندگاري آن هم بيشتر است.

در فرآيند تزريق چربي چربي هاي تجمع يافته در نواحي ناخاسته ي بدن از بدن خارج شده و اين چربي ها به نقاط ديگري كه نياز به برجستگي و حجم دارند ، منتقل و تزريق مي شود . يا اين روش مي توان حجم قسمت هايي از بدن كه با بالا رفتن سن، استرس يا عوامل ديگر از بين رفته و گود شده اند را حجيم كرد و به حالت عادي برگرداند . در واقع روش برداشت چربي شبيه به يك ليپوساكشن كوچك است. و مي‌توان چندين ناحيه را به منظور برداشت چربي انتخاب كرد ، با اين تفاوت كه در چربي ها در تزريق چربي، برداشت چربي با استفاده از يك ابزار كوچك و نازك و به صورت دستي با سرنگ هاي مخصوص انجام مي شود ولي در ليپوساكشن از يك وسيله ي ساكشن مكانيكي استفاده مي شود .

روش تزريق چربي بيشتر به دليل اينكه از چربي هاي بدن خود فرد استفاده مي شود و هيچ گونه مواد شيميايي و پروتز ندارد ، محبوبيت بيشتري دارد ، چرا كه در اين روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزريق شده يا بروز واكنش آلرژيك وجود نخواهد داشت .

چه افرادي براي تزريق چربي مناسب هستند؟

شما درصورتي كانديداي مناسبي براي تزريق چربي هستنيد ، كه از سلامت عمومي كاملي برخوردار باشيد و از انجام عمل انتظارات معقولي داشته باشيد و همچنين از تمامي عوارض و خطرات بايد آگاهي كامل داشته باشيد . افرادي كه بيماري ها و مشكلات زير را دارند ، كانديد مناسبي براي تزريق چربي نيستند و عملا تزريق چربي به اين افراد توصيه نمي شود :

  • افرادي كه فشار خون بالايي دارند .
  • افرادي كه ديابت و قند خون دارند .
  • افرادي كه دچار مشكلات خونريزي هستند .
  • افرادي كه افسردگي شديدي دارند .
  • افرادي كه دچار بيماري قلبي هستند .

چه نواحي از بدن مي توانند براي تزريق چربي مناسب باشند ؟

با تزريق چربي مي توان حجم هاي از دست رفته ي قسمت هاي مختلف بدن را جبران كرد و برجستگي و حجم لازم به اين نواحي را داد و همچنين تا حدودي مي توان به چهره فرم داد . تزريق چربي براي اهداف زير كاربرد دارد :

  • بزرگ و برجسته كردن لب‌ها
  • بزرگ كردن سينه‌ها
  • بزرگ كردن باسن
  • جوانسازي پوست دست
  • رفع خط خنده و چروك‌هاي دور لب
  • پر كردن جاي جوش روي پوست و جاي ديگر زخم‌ها
  • برجسته كردن گونه
  • رفع گودي زير چشم
  • صاف كردن چروك‌هاي پيشاني و چروك دور چشم
  • برجسته كردن چانه
  • رفع چين و چروك صورت و گردن
  • رفع چين و چروك ناحيه زير چانه و فك
  • فرم دهي بهتر به خطوط فكي

نواحي تزريق چربي صورت

نواحي تزريق چربي صورت

مزاياي تزريق چربي

  • تزريق چربي به عنوان يك عمل غير تهاجمي مي باشد كه نيازي به بيهوشي كامل ندارد و تنها كافي است تحت بيهوشي موضعي قرار بگيرد.
  • درماني ايمن و بدون خطر است .
  • اين عمل سرپائي است و نيازي به بستري شدن ندارد .
  • نتايج حاصل از تزريق چربي بسيار طبيعي است .
  • نتايج حاصل بعد از مدت كوتاهي قابل مشاهده است.
  • تزريق چربي هيچ گونه زخمي از خود به جاي نمي گذارد و درد بسيار كمي خواهد داشت .
  • مدت زمان لازم براي انجام آن كم است و شما نيازي به مرخصي هاي پي در پي و زياد نخواهيد داشت .
  • در اين روش به دليل استفاده از چربي بدن خود شخص امكان واكنش هاي آلرژيك وجود ندارد .
  • با استفاده از اين روش چربي هاي ناخاسته ي شما هم از بين مي رود و اين يك مزيت است .

معايب تزريق چربي

  • تزريق چربي نسبت به تزريق ژل نياز به زمان بيشتري براي آماده‌سازي و تزريق دارد.
  • بسته به ميزان ليپوساكشن مورد نياز، در اين روش ممكن است نياز به بيهوشي عمومي باشد و دوره‌ي بهبودي آن نسبت به تزريق ژل بيشتر باشد.
  • ماندگاري نتايج نسبت به ژل تا حدودي غير قابل پيش‌بيني است.
  • ممكن است براي دستيابي به نتايج مطلوب نياز به چند جلسه درمان باشد.

تزريق چربي چگونه انجام مي شود ؟

تزريق چربي چند مرحله دارد :

اولين مرحله ي آن تخليه چربي است ، ابتدا ناحيه ي مورد نظر براي استخراج چربي توسط پزشك تعيين مي شود ، معمولا از نواحي مثل شكم ، باسن ، ران يا پهلو و غبغب كه چربي اضافي دارند انتخاب مي شوند ، بعد از انتخاب ناحيه ي مورد نظر ، جراح با ايجاد يك برش كوچك در آن ناحيه ، به وسيله ي يك لوله ي باريك كه كانولا نام دارد ، و با ليپوساكشن سلول هاي چربي را از بخش اهدا كننده برمي دارد ، اين فرآيند به گونه اي طراحي شده كه حداقل آسيب به سلول هاي چربي وارد شود .

بعد از استخراج چربي ، چربي ها خالص سازي شده و براي تزريق مجدد در قسمت هاي مد نظر آماده مي شود ، براي اين كار چربي هاي استخراج شده در داخل سانتريفيوژ قرار مي گيرندو در داخل آن به سرعت چرخانده مي شوند ، تا مايعات اضافي از سلول هاي چربي جدا گردند ، در اين مرحله سلول هاي چربي آسيب ديده از نمونه گرفته شده خارج مي شوند. در نهايت فقط از سلول هاي كامل، آسيب نديده و تميز چربي براي انتقال و تزريق چربي استفاده مي شود.

مرحله ي آخر تزريق چربي در ناحيه ي مد نظر است ، براي راحتي بيمار و اينكه بيمار در طول تزريق هيچ دردي را احساس نكند ، مي توان قسمتي كه قرار است ، در آنجا تزريق انجام شود را بي حس كرد .

چربي ها با كانولاهاي بسيار ظريف با قطر۱ تا ۲٫۵ ميلي متر تزريق مي گردند. وقتي چربي ها به مقدار كم در قسمت موردنظر تزريق شوند سلول هاي چربي به صورت يكنواخت توزيع مي گردند و اين سلول ها به نحو مناسبي توسط بافت سالم احاطه مي گردند. اين مورد موجب مي گردد كه تماس بين چربي هاي تزريق شده با بافت سالم بدن انجام شود ، در نهايت سلول هاي چربي مي توانند به صورت بسيار مناسب با اكسيژن و مواد مغذي تغذيه گردند و زنده بمانند.

بهبودي بعد از عمل تزريق چربي

بهبودي پس از تزريق چربي جهت جوانسازي پوست به نسبت سريع و در مقايسه با ساير روش هاي جراحي زيبايي آسان است. بعد از عمل تزريق ممكن است بيمار تورم خفيفي داشته باشد ، كه اين تورم موقتي است و سريعا برطرف خواهد شد . و معمولا در يك جلسه عمل تزريق انجام مي شود و بعد از انجام عمل تزريق فرد مي تواند ، از كلينيك خارج شده و به فعاليت هاي روزمره خود ادامه دهد ، هرچند توصيه مي‌شود كه فعاليت‌هاي بدني سنگين تا چند روز انجام نشود.

نتايج اين روش( تزريق چربي )چقدر ماندگاري دارند؟

نتايج حاصل بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است ولي نتايج در روزهاي اول ، ممكن است كمي اغراق آميز باشد چرا كه در حدود ۲۵ درصد ، چربي بيشتري در ناحيه تزريق مي گردد ، كه به تدريج حدود يك سوم از چربي هاي تزريق شده به آهستگي جذب مي گردند و بقيه آن به صورت موفقيت آميزي پيوند خواهد خورد و بر جاي باقي مي مانند و در نهايت به واسطه تزريق چربي اين حجم ايجاد شده به تدريج به ۲۵ درصد كم خواهد شد.

به ميزان ۶۰ درصد از چربي هاي استخراج شده نجات يافته و تزريق شده و زنده مي مانند و اين ۶۰ درصد ثابت است .البته نتيجه نهايي به زنده ماندن سلول هاي چربي انتقال يافته بستگي دارد ، و اين موضوع كاملا به نحوه استخراج چربي مربوط مي شود ، هرچه قدر استخراج چربي با دقت انجام شود و غني سازي به نحوي مناسب انجام بگيرد و به شيوه ي درستي تزريق شود ، احتمال و درصد چربي هايي كخ زنده مي مانند ، بيشتر است .

پس از تزريق چربي‌ سلول‌هايي كه زنده نمانده‌اند به تدريج جذب مي‌شوند و ممكن است نتايج نهايي تزريق تا ۶ ماه بعد مشخص نشود. البته زمان مشاهده نتايج به ناحيه درمان شده و سلامت عمومي بيمار بستگي دارد. جراح شما سعي مي‌كند به ميزاني كه احتمال دارد چربي‌ها جذب شده و باقي نمانند، چربي بيشتري از ابتدا تزريق كند تا نتايج نهايي مطابق با خواسته‌ي شما باشد اما در هر حال، از آنجايي كه نتايج نهايي تزريق چربي غيرقابل پيش‌بيني است، ممكن است براي رسيدن به نتايج نهايي دلخواه نياز به چند جلسه تزريق چربي باشد.

تزريق چربي چه عوارض و خطراتي را به دنبال خواهد داشت ؟

مانند هر عمل زيبائي ديگر تزريق چربي هم ممكن است يك سري عوارضي داشته باشد ، ولي اين عوارض به ندرت پيش مي آيند ، و معمولا عوارضي كه از تزريق چربي حاصل مي شوند خيلي كم و موقتي مي باشند . در ادامه به برخي از شايعه ترين اين عوارض اشاره كرده ايم :

  • عفونت
  • بي‌حس شدن موقتي پوست
  • عدم تقارن ، هماتوم يا همان جمع شدن خون در زير پوست
  • وجود برچستگي در زير پوست

هزينه , قيمت تزريق چربي

هزينه تزريق چربي به موارد مختلفي بستگي دارد ، اينكه از چه نوع بيهوشي استفاده شده يا كدام ناحيه بدن و صورت مورد نظر بوده و چه مقداري چربي تزريق شده است . البته فراموش نكنيد موقعيت جغرافيايي كلينيكي كه در آن براي تزريق چربي مراجعه مي كنيد نيز بسيار مهم مي باشد و همچنين تخصص و مهارت جراح شما هم در مشخص كردن ميزان هزينه ي تزريق چربي نقش بسيار مهمي خواهد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 370
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 217
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 3589
  • بازدید سال : 10279
  • بازدید کلی : 2506874
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه