loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 527
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سررسيد , توليد كننده سررسيد , چاپ سررسيد , انواع سررسيد , سررسيد ۹۷ , سررسيد نفيس : ابتدا مي خواهيم در اين قسمت به تعريف سررسيد بپردازيم. سررسيد انواع مختلفي دارد ما براساس اصول سيستم تبليغاتي در نيكاگستران وارنا سررسيد را به اين صورت تعريف مي كنيم: سررسيد همانند جدول و مانند كتابچه اي است كه داراي تقويم سال جاري به همراه برخي اطلاعات در رابطه با روزهاي خاص سال كه در ابتدا يا در انتهاي ان مي ايد.در يك نگاه مي توانيم سررسيد يا سال نامه را يك دفترچه يادداشت تصور كنيم كه كار بعضي از كار هاي روزانه مان را كه برايمان مهم است در ان درج مي كنيم.

سررسيد

سررسيد چرم وزيري لاكچري


سررسيد كاربرد هاي زيادي دارد كه مهم ترين ان استفاده از ان در سيستم تبليغاتي است.همچنين استفاده از سررسيد در طول سال آن را به يكي از دفترچه هاي محبوب در بين مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان كرده است. سررسيد بدليل داشتن همچنين كاربرد هايي يك هديه مناسب محسوب ميشود.

اكثر شركت هاي بزرگ هميشه در فعاليت هاي تبليغاتي خود هزينه اي جدا براي چاپ سر رسيد در كنار گذاشته اند. لذا مي توان گفت بزرگترين مشتريان و خواستاران سر رسيد شركت هاي بزرگ و كوچك صنعتي است كه بيشتر براي معرفي كالا و محثولات خود از آنها استفاده مي كنند و در همايش ها و سمينارهاي خود به نمايندگان شركت هاي جزء و … اهدا مي كنند.

سررسيد , توليدي سر رسيد

نيكا گستروارنا با سابقه اي بلند مدت در زمينه چاپ سررسيد و خدمات تبليغاتي هميشه آماده ارائه خدمات چاپ سررسيد و انواع آن به مشتريان عزيز مي باشد . هميشه بهترين كيفيت در اسرع وقت مي تواند رضايت مشتري را جلب كند خدا را شاكريم كه تا به الان توانستيم آنچه مشتري از ما خواسته است را به نحو احسن انجام دهيم و در راستاي اهداف بلند مدت خويش هميشه اولويت كاري خود را رضايت و خوشنودي مشتريان عزيز خودمان مي دانيم . و تمام برنامه ها و توسئه فعاليت خود را در زمينه چاپ و توليد سررسيد با اين اولويت تنظيم مي كنيم .

براي سفارش محصولات و خدمات ما مي توانيد با كارشناسان فروش ما در نيكاگستر وارنا تماس بگيريد.

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شركت نيكاگستر وارنا برترين شركت در زمينه چاپ انواع سر رسيد : اما منظور از چاپ سررسيد به صورت اختصاصي چيست؟ اين است كه مي توانيد تمامي صفحات و موارد دلخواه خودتان را براي ويرايش سررسيد در نظر بگيريد مانند لوگو و نام برند , شعار هاي تبليغاتي خودتان و اختصاص دادن متن و نوشته در صفحات دلخواه شما (اختصاص نوشته مرتبط با روزهاي خاص و مناسبت هاي ويژه در طي سال ) . طراحي اختصاصي جلد سررسيد بر اساس رنگ بندي لوگو و رنگ اختصاصي و نيز به صورت تمام رنگ . درواقع سررسيد به صورت اختصاصي به دلخواه شما طراحي ميشود.

چاپ سررسيد

بهترين طرح ها در نيكاگستر وارنا بهترين طرح ها براي شركت شما توسط مشاورين در چاپ سررسيد براي تبليغات و ارائه خدمات شما به مشتريانتان ارائه خواهند داد. جهت برقراري ارتباط متناسب با مشتري و تبليغات مناسب با استفاده از چاپ سررسيد اختصاصي مي توانيد با ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد.

چاپ سررسيد با قيمتي مناسب

يكي از مهم ترين مشكلات و دغدغه هاي مديران تبليغاتي شركت ها هزينه و قيمت چاپ سررسيد است كه ايت شركت با اينكه سررسيد هايي با بهترين كفيت و مواد اوليه مناسب به چاپ ميرساند ولي هميشه قيمت هايي مناسب و ارزان پيشنهاد ميدهد.رضايت مشتري هدف اين شركت ميباشد.

در رابطه با قيمت چاپ سررسيد نيز بايد توضيح دهم كه برخي از فاكتورهاي در تعيين قيمت چاپ سررسيد تاثير گذار است مانند : اندازه سررسيد , طراحي و رنگ بندي سررسيد , طراحي جلد سررسيد , تعداد برگه هاي گلاسه كه داخل سررسيد استفاده مي شود , و يعني قيمت همه سررسيد ها برابر نيست .

شركت نيكاگستروارنا با استفاده از بهترين متخصصين طراحي گرافيك و استفاده از مدرنترين و بروزترين دستگاه هاي چاپ سررسيد براي ارائه خدمات مناسب و عالي براي تبليغات شما اماده است . براي تجربه خدمات اين شركت فقط كافيست يكبار تماس بگيريد.

اما براي ارتباط با شركت نيكاگستروارنا و براي مشاوره خذمات چاپ با شماره هاي زير در تماس باشيد.

دريافت خدمات چاپ ، ۷ روز هفته

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما برخي از ويژگي هاي چاپ سررسيد اختصاصي

  • هزينه پايين چاپ سررسيد در نيكاگستر وارنا
  • چاپ سررسيد در تيراژ پايين و چاپ در كمترين زمان
  • طراحي جلد اختصاصي و برگه هاي داخل سررسيد
  • چاپ شعار تبليغاتي در صفحه دلخواه شما
  • چاپ لوگو و نام برند در موقعيت هايي كه شما در خواست مي كنيد
  • طراحي اختصاصي برگه هاي ويژه داخل سررسيد
  • قرار دادن فجات گلاسه در هر موقعيت از سررسيد موقع چاپ سررسيد
  • امكان چاپ سررسيد به صورت تمام رنگي و اختصاص

چاپ سررسيد تيراژ پايين

امروزه يكي از نيازهاي اصلي شركت ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي براي تبليغات استفاده از سررسيد اختصاصي مي باشد . هر شركتي با چاپ به موقع سررسيد شركت در ابتداي سال مي تواند تاثير زيادي بر تبليغات خود داشته باشد. با چاپ لوگو و نام برند خود در تمامي صفحات سررسيد اختصاصي شركت مي تواند در جذب مشتريان جديد به شما كمك بزرگي كنند همچنين برند سازي بزرگي براي شركت مي باشد . اينكه همه روزه و در همه حال نام برند شما مقابل چشمان مردم قرار بگيرد خيلي تاثير گذار است براي بزرگتري شدن برند.

هميشه در انتهاي هر سال مديران تبليغاتي شركت هاي در تكاپوي چاپ سررسيد جديد شركت قرار مي گيرند و به دنبال شركت مناسب براي چا سررسيد مي گردند . از اين رو يك مورد به خصوص براي آنها اهميت زيادي دارد و ان اين است كه دوست دارند به هر تعداد كه مي خواهند سررسيد چاپ كنند و بيش از اندازه نباشد.

گروه تخصصي نيكا گستر وارنا طبق روال و سنوات گذشته خود اماده ارائه همه گونه خدمات چاپ سررسيد و سالنامه در انواع طرح ها و مدلهاي ويژه و اختصاصي با تيراژ پايين مي باشد . شما هر تعداد چاپ سررسيد را از ما بخواهيد.

چاپ سررسيد , مستقيم با توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سررسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سررسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

سررسيد نفيس , سر رسيد اختصاصي

خيلي از شركت هاي بزرگ براي خود طرح هاي اختصاصي سررسيد سفارش مي دهند كه در بين سر رسيد هاي موجود تك باشد و تا به حال همچين طرحي به بازار ارائه نشده باشد. شركت نيكاگستران وارنا اماده دريافت هر نوع سفارش چاپ سر رسيد نفيس و سر رسيد اختصاصي مي باشد. ما بهترين طرح براي سر رسيد اختصاصي شما پياده خواهيم كرد . داشتن سر رسيد نفيس براي هر شركت بزرگي مي تواند امتياز بزرگي از لحاظ تبليغاتي باشد .

سررسيد اختصاصي به چه سررسيدي گفته مي شود؟

سررسيد اختصاصي به سررسيدي گفته مي شود كه براي مشتري طراحي و توليد مي گردد.مي توانيد به روش هاي متنوعي سررسيدها را اختصاصي كرد كه در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشيد.

اگر مي خواهيد يك سررسيد را اختصاصي كنيد مي توانيد از نشانه ها و لوگو ها بر روي جلد آنها استفاده نماييد. يكي از اصلي ترين روش هاي كه مي تواند سبب شود تا سررسيد اختصاصي شود و معمولا در تعدادهاي پايين استفاده مي شود درج لوگو به شكل حك،چاپ و داغي روي جلد سر رسيدها است. معمولا با اضافه كردن لت رنگي اختصاصي به ابتداي سر رسيد ها مي توان سبب شود تا شما خدمات بهتري از خودتان را به مشتريان معرفي كنيد.لت رنگي به صفحاتي گفته مي شود كه به جز اصل متن سررسيد به آن افزوده مي شوند و مي توانند از خودجنس سررسيد يا از گلاسه هاي رنگي باشند.

ترام در سررسيدها به اين معني است كه لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ي صفحه هاي سررسيد به شكل دلخواهتان درج گردد و در همه ي صفحات سررسيد مقابل ديد مشتريان و مصرف كنندگان باشند و البته كه عمدا ترام براي سفارش هاي انجام مي شود كه از هزار عدد بيشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصي

اگر بخواهيد اين خدمت را سفارش دهيد مي توانيد از هر طرح و جنسي براي آستربدرقه سر رسيد به شكل ليزر ، طلاكوب ، چاپي و برجسته سازي براي استر استفاده كنيد البته فراموش نكنيد كه نمي توان براي آستر بدرقه از هر جنسي استفاده كنيد و حتما در اين باره مجريان به شما توضيحاتي را خواهند داد.

روبان اختصاصي

معمولا براي علامت گذاري كردن يك صفحه خاص به واسطه مصرف كنندگان از روبان سررسيد استفاده مي شود كه مي تواند براي شما يك روبان اختصاصي باشد و در چنين شرايطي شما قادر هستيد كه تغييراتي را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغيير دهيد و روي روبان اطلاعاتي را كه مي خواهيد چاپ نماييد.

اختصاصي نمودن صفحه هاي دروني سر رسيد

شما قادريد كه همه ي صفحه هاي سررسيدتان را به سليقه خودتان طراحي و صفحه بندي كنيد. بهتر است اين كار براي سفارش هاي انجام بدهيد كه تعدادشان زيادتر از پنج هزار عدد مي باشد تا با قيمت بهتري بتوانيد محصول موردنظرتان را سفارش بدهيد.

جلد اختصاصي

اگر شما بخواهيد مي توانيد به سليقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و ديگر ويژگي ها را تغيير بدهيد و البته كه بايد براي اعمال اين تغييرات به فروشنده آنها را اعلام كنيد و بعد از نمونه گيري براي سفارش آن اقدام كنيد.

پلاك آويز روبان

اگر بخواهيد سررسيدهاي اختصاصي داشته باشيد مي توانيد از پلاك آويز هم استفاده كنيد كه در اين شرايط لوگويتان را روي پلاك فلزي ليزر نماييد و در نهايت به روبان سررسيد متصل كنيد.

مستقيم با توليد كننده سر رسيد

امروزه شركت هاي واسطي در زمينه تبليغات كار مي كنند كه باعث شده مشتري مستقيما نتواند با توليد كننده سر رسيد در ارتباط باشد . لذا نيكاگستر وارنا با تلاش هاي زياد توانسته است واسطين در اين كار را حذف كند تا مشريان ما بتوانند مستقيم با توليد كننده سر رسيد ارتباط برقرار كنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اينكه مي توانيم بدون واسطه گري خدمات خود را مستقيما ارائه كنيم بسيار خرسنديم. و از شركت ها و افرادي كه ميخواهند سر رسيد اختصاصي و يا هر نوع سر رسيد ديگري را چاپ كنند مستقيم با توليد كننده سر رسيد تماس بگيرند.

صحافي سررسيد

يكي ديگر از خدماتي كه نيكاگستروارنا در خدمات چاپ سررسيد و سالنامه خود ارائه مي كند , صحافي سررسيد و انواع خدمات صحافي مي باشد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با شماره هاي ارتباطي ما تماس بگيريد .

صحافي سررسيد با استفاده از ماشين صحافي انجام مي شود . البته از سالها پيش در زمان صفويه صحافي در ايران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهاني اولين افرادي بودند كه هنر خودشون را در صحافي انواع كتاب هاي تاريخي و كهن و نيز صحافي سررسيد و … به نمايش گذاشتند و توانستند شهرتي براي خودشون دست و پا كنند.

سررسيد , توليد كننده سررسيد , چاپ سررسيد , انواع سررسيد , سررسيد ۹۷ , سررسيد نفيس : ابتدا مي خواهيم در اين قسمت به تعريف سررسيد بپردازيم. سررسيد انواع مختلفي دارد ما براساس اصول سيستم تبليغاتي در نيكاگستران وارنا سررسيد را به اين صورت تعريف مي كنيم: سررسيد همانند جدول و مانند كتابچه اي است كه داراي تقويم سال جاري به همراه برخي اطلاعات در رابطه با روزهاي خاص سال كه در ابتدا يا در انتهاي ان مي ايد.در يك نگاه مي توانيم سررسيد يا سال نامه را يك دفترچه يادداشت تصور كنيم كه كار بعضي از كار هاي روزانه مان را كه برايمان مهم است در ان درج مي كنيم.

سررسيد

سررسيد چرم وزيري لاكچري


سررسيد كاربرد هاي زيادي دارد كه مهم ترين ان استفاده از ان در سيستم تبليغاتي است.همچنين استفاده از سررسيد در طول سال آن را به يكي از دفترچه هاي محبوب در بين مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان كرده است. سررسيد بدليل داشتن همچنين كاربرد هايي يك هديه مناسب محسوب ميشود.

اكثر شركت هاي بزرگ هميشه در فعاليت هاي تبليغاتي خود هزينه اي جدا براي چاپ سر رسيد در كنار گذاشته اند. لذا مي توان گفت بزرگترين مشتريان و خواستاران سر رسيد شركت هاي بزرگ و كوچك صنعتي است كه بيشتر براي معرفي كالا و محثولات خود از آنها استفاده مي كنند و در همايش ها و سمينارهاي خود به نمايندگان شركت هاي جزء و … اهدا مي كنند.

سررسيد , توليدي سر رسيد

نيكا گستروارنا با سابقه اي بلند مدت در زمينه چاپ سررسيد و خدمات تبليغاتي هميشه آماده ارائه خدمات چاپ سررسيد و انواع آن به مشتريان عزيز مي باشد . هميشه بهترين كيفيت در اسرع وقت مي تواند رضايت مشتري را جلب كند خدا را شاكريم كه تا به الان توانستيم آنچه مشتري از ما خواسته است را به نحو احسن انجام دهيم و در راستاي اهداف بلند مدت خويش هميشه اولويت كاري خود را رضايت و خوشنودي مشتريان عزيز خودمان مي دانيم . و تمام برنامه ها و توسئه فعاليت خود را در زمينه چاپ و توليد سررسيد با اين اولويت تنظيم مي كنيم .

براي سفارش محصولات و خدمات ما مي توانيد با كارشناسان فروش ما در نيكاگستر وارنا تماس بگيريد.

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شركت نيكاگستر وارنا برترين شركت در زمينه چاپ انواع سر رسيد : اما منظور از چاپ سررسيد به صورت اختصاصي چيست؟ اين است كه مي توانيد تمامي صفحات و موارد دلخواه خودتان را براي ويرايش سررسيد در نظر بگيريد مانند لوگو و نام برند , شعار هاي تبليغاتي خودتان و اختصاص دادن متن و نوشته در صفحات دلخواه شما (اختصاص نوشته مرتبط با روزهاي خاص و مناسبت هاي ويژه در طي سال ) . طراحي اختصاصي جلد سررسيد بر اساس رنگ بندي لوگو و رنگ اختصاصي و نيز به صورت تمام رنگ . درواقع سررسيد به صورت اختصاصي به دلخواه شما طراحي ميشود.

چاپ سررسيد

بهترين طرح ها در نيكاگستر وارنا بهترين طرح ها براي شركت شما توسط مشاورين در چاپ سررسيد براي تبليغات و ارائه خدمات شما به مشتريانتان ارائه خواهند داد. جهت برقراري ارتباط متناسب با مشتري و تبليغات مناسب با استفاده از چاپ سررسيد اختصاصي مي توانيد با ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد.

چاپ سررسيد با قيمتي مناسب

يكي از مهم ترين مشكلات و دغدغه هاي مديران تبليغاتي شركت ها هزينه و قيمت چاپ سررسيد است كه ايت شركت با اينكه سررسيد هايي با بهترين كفيت و مواد اوليه مناسب به چاپ ميرساند ولي هميشه قيمت هايي مناسب و ارزان پيشنهاد ميدهد.رضايت مشتري هدف اين شركت ميباشد.

در رابطه با قيمت چاپ سررسيد نيز بايد توضيح دهم كه برخي از فاكتورهاي در تعيين قيمت چاپ سررسيد تاثير گذار است مانند : اندازه سررسيد , طراحي و رنگ بندي سررسيد , طراحي جلد سررسيد , تعداد برگه هاي گلاسه كه داخل سررسيد استفاده مي شود , و يعني قيمت همه سررسيد ها برابر نيست .

شركت نيكاگستروارنا با استفاده از بهترين متخصصين طراحي گرافيك و استفاده از مدرنترين و بروزترين دستگاه هاي چاپ سررسيد براي ارائه خدمات مناسب و عالي براي تبليغات شما اماده است . براي تجربه خدمات اين شركت فقط كافيست يكبار تماس بگيريد.

اما براي ارتباط با شركت نيكاگستروارنا و براي مشاوره خذمات چاپ با شماره هاي زير در تماس باشيد.

دريافت خدمات چاپ ، ۷ روز هفته

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹

۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

اما برخي از ويژگي هاي چاپ سررسيد اختصاصي

  • هزينه پايين چاپ سررسيد در نيكاگستر وارنا
  • چاپ سررسيد در تيراژ پايين و چاپ در كمترين زمان
  • طراحي جلد اختصاصي و برگه هاي داخل سررسيد
  • چاپ شعار تبليغاتي در صفحه دلخواه شما
  • چاپ لوگو و نام برند در موقعيت هايي كه شما در خواست مي كنيد
  • طراحي اختصاصي برگه هاي ويژه داخل سررسيد
  • قرار دادن فجات گلاسه در هر موقعيت از سررسيد موقع چاپ سررسيد
  • امكان چاپ سررسيد به صورت تمام رنگي و اختصاص

چاپ سررسيد تيراژ پايين

امروزه يكي از نيازهاي اصلي شركت ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي براي تبليغات استفاده از سررسيد اختصاصي مي باشد . هر شركتي با چاپ به موقع سررسيد شركت در ابتداي سال مي تواند تاثير زيادي بر تبليغات خود داشته باشد. با چاپ لوگو و نام برند خود در تمامي صفحات سررسيد اختصاصي شركت مي تواند در جذب مشتريان جديد به شما كمك بزرگي كنند همچنين برند سازي بزرگي براي شركت مي باشد . اينكه همه روزه و در همه حال نام برند شما مقابل چشمان مردم قرار بگيرد خيلي تاثير گذار است براي بزرگتري شدن برند.

هميشه در انتهاي هر سال مديران تبليغاتي شركت هاي در تكاپوي چاپ سررسيد جديد شركت قرار مي گيرند و به دنبال شركت مناسب براي چا سررسيد مي گردند . از اين رو يك مورد به خصوص براي آنها اهميت زيادي دارد و ان اين است كه دوست دارند به هر تعداد كه مي خواهند سررسيد چاپ كنند و بيش از اندازه نباشد.

گروه تخصصي نيكا گستر وارنا طبق روال و سنوات گذشته خود اماده ارائه همه گونه خدمات چاپ سررسيد و سالنامه در انواع طرح ها و مدلهاي ويژه و اختصاصي با تيراژ پايين مي باشد . شما هر تعداد چاپ سررسيد را از ما بخواهيد.

چاپ سررسيد , مستقيم با توليد كننده سر رسيد

همانطور كه اشاره كرديم امروزه چاپ سررسيد تبديل به يك سيستم تبليغاتي كلاسيك شده است كه اكثر شركت ها از اين روش براي معرفي كالاهاي خود در ابتدا و انتهاي سر سيد استفاده مي كنند. لذا يكي از دغدغه هاي اين شركت ها در انتخاب يك شركت مناسب ( بهترين توليد كننده سررسيد ) براي چاپ سررسيد سفارشي خود مي باشد. خدمات چاپ و تبليغات نيكاگستر وارنا برتري خود را از رضايتمندي مشتريان خود مي داند. لذا هميشه بهترين قيمت به نسبت رقباي خود ارائه مي كند و هميشه بهترين كيفيت محثول را عرضه مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از توليد كننده سررسيد نيكاگستروارنا مي توانيد با شماره هاي زير با ما تماس بگيريد .

۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

شيوه هاي نوين در چاپ سررسيد

امروزه با بهره گيري از تجهيزات مدرن و پيشرفته در توليد و چاپ سررسيد كا را براي توليد كننده سررسيد آسان كرده است و در اين بين فقط طراحي و قالبندي سررسيد از اهميت بالايي برخوردار است . استفاده از بهترين دستگاه هاي چاپ سرعت كار چاپ سررسيد را افزايش داده است و به كيفيت محصولات نيكاگستروارنا افزوده است . در بيشتر شركت هاي چاپ سررسيد امروزه هم از همان روش هاي قديمي با سيستم و دستگاه هاس قديمي بيشتر به چشم مي خورد كه موجب نارضايتي مشتريان مي شود. نيكاگستروارنا براي بهبود كيفيت و رضايتمندي مشتريان خود از مدرنترين و بروزترين تجهيزات چاپ استفاده مي كند تا در كمترين زمان بيشترين و با كيفيت ترين سررسيدها را ارائه كند.

براي چاپ سررسيد اختصاصي و همچنين سررسيد تبليغاتي مي توانيد با ما تماس بگيرد و در سريع ترين زمان سفارش خود را به بهترين كيفيت دريافت نماييد.

سررسيد نفيس , سر رسيد اختصاصي

خيلي از شركت هاي بزرگ براي خود طرح هاي اختصاصي سررسيد سفارش مي دهند كه در بين سر رسيد هاي موجود تك باشد و تا به حال همچين طرحي به بازار ارائه نشده باشد. شركت نيكاگستران وارنا اماده دريافت هر نوع سفارش چاپ سر رسيد نفيس و سر رسيد اختصاصي مي باشد. ما بهترين طرح براي سر رسيد اختصاصي شما پياده خواهيم كرد . داشتن سر رسيد نفيس براي هر شركت بزرگي مي تواند امتياز بزرگي از لحاظ تبليغاتي باشد .

سررسيد اختصاصي به چه سررسيدي گفته مي شود؟

سررسيد اختصاصي به سررسيدي گفته مي شود كه براي مشتري طراحي و توليد مي گردد.مي توانيد به روش هاي متنوعي سررسيدها را اختصاصي كرد كه در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشيد.

اگر مي خواهيد يك سررسيد را اختصاصي كنيد مي توانيد از نشانه ها و لوگو ها بر روي جلد آنها استفاده نماييد. يكي از اصلي ترين روش هاي كه مي تواند سبب شود تا سررسيد اختصاصي شود و معمولا در تعدادهاي پايين استفاده مي شود درج لوگو به شكل حك،چاپ و داغي روي جلد سر رسيدها است. معمولا با اضافه كردن لت رنگي اختصاصي به ابتداي سر رسيد ها مي توان سبب شود تا شما خدمات بهتري از خودتان را به مشتريان معرفي كنيد.لت رنگي به صفحاتي گفته مي شود كه به جز اصل متن سررسيد به آن افزوده مي شوند و مي توانند از خودجنس سررسيد يا از گلاسه هاي رنگي باشند.

ترام در سررسيدها به اين معني است كه لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ي صفحه هاي سررسيد به شكل دلخواهتان درج گردد و در همه ي صفحات سررسيد مقابل ديد مشتريان و مصرف كنندگان باشند و البته كه عمدا ترام براي سفارش هاي انجام مي شود كه از هزار عدد بيشتر هستند.

آستر بدرقه اختصاصي

اگر بخواهيد اين خدمت را سفارش دهيد مي توانيد از هر طرح و جنسي براي آستربدرقه سر رسيد به شكل ليزر ، طلاكوب ، چاپي و برجسته سازي براي استر استفاده كنيد البته فراموش نكنيد كه نمي توان براي آستر بدرقه از هر جنسي استفاده كنيد و حتما در اين باره مجريان به شما توضيحاتي را خواهند داد.

روبان اختصاصي

معمولا براي علامت گذاري كردن يك صفحه خاص به واسطه مصرف كنندگان از روبان سررسيد استفاده مي شود كه مي تواند براي شما يك روبان اختصاصي باشد و در چنين شرايطي شما قادر هستيد كه تغييراتي را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغيير دهيد و روي روبان اطلاعاتي را كه مي خواهيد چاپ نماييد.

اختصاصي نمودن صفحه هاي دروني سر رسيد

شما قادريد كه همه ي صفحه هاي سررسيدتان را به سليقه خودتان طراحي و صفحه بندي كنيد. بهتر است اين كار براي سفارش هاي انجام بدهيد كه تعدادشان زيادتر از پنج هزار عدد مي باشد تا با قيمت بهتري بتوانيد محصول موردنظرتان را سفارش بدهيد.

جلد اختصاصي

اگر شما بخواهيد مي توانيد به سليقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و ديگر ويژگي ها را تغيير بدهيد و البته كه بايد براي اعمال اين تغييرات به فروشنده آنها را اعلام كنيد و بعد از نمونه گيري براي سفارش آن اقدام كنيد.

پلاك آويز روبان

اگر بخواهيد سررسيدهاي اختصاصي داشته باشيد مي توانيد از پلاك آويز هم استفاده كنيد كه در اين شرايط لوگويتان را روي پلاك فلزي ليزر نماييد و در نهايت به روبان سررسيد متصل كنيد.

مستقيم با توليد كننده سر رسيد

امروزه شركت هاي واسطي در زمينه تبليغات كار مي كنند كه باعث شده مشتري مستقيما نتواند با توليد كننده سر رسيد در ارتباط باشد . لذا نيكاگستر وارنا با تلاش هاي زياد توانسته است واسطين در اين كار را حذف كند تا مشريان ما بتوانند مستقيم با توليد كننده سر رسيد ارتباط برقرار كنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اينكه مي توانيم بدون واسطه گري خدمات خود را مستقيما ارائه كنيم بسيار خرسنديم. و از شركت ها و افرادي كه ميخواهند سر رسيد اختصاصي و يا هر نوع سر رسيد ديگري را چاپ كنند مستقيم با توليد كننده سر رسيد تماس بگيرند.

صحافي سررسيد

يكي ديگر از خدماتي كه نيكاگستروارنا در خدمات چاپ سررسيد و سالنامه خود ارائه مي كند , صحافي سررسيد و انواع خدمات صحافي مي باشد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با شماره هاي ارتباطي ما تماس بگيريد .

صحافي سررسيد با استفاده از ماشين صحافي انجام مي شود . البته از سالها پيش در زمان صفويه صحافي در ايران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهاني اولين افرادي بودند كه هنر خودشون را در صحافي انواع كتاب هاي تاريخي و كهن و نيز صحافي سررسيد و … به نمايش گذاشتند و توانستند شهرتي براي خودشون دست و پا كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 62
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 3039
  • بازدید سال : 9729
  • بازدید کلی : 2506324
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه