loading...

كلينيك ليزر موهاي زائد و جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي ليزر مو , تزريق بوتاكس و تزريق ژل ؛ جوانسازي پوست با ليزر

بازدید : 509
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درمان ريزش مو , ليزر تراپي مو و درمان ريزش مو با ليزر

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

درمان ريزش مو , روش هاي درمان ريزش مو , درمان ريزش مو با ليزر , تكنيك هاي محبوب براي درمان ريزش مو , جلوگيري از ريزش مو : مو يكي از اعضاي بسيار تاثير گذار در زيبايي است . و انسان ذاتا خواهان و طرفدار زيبايي است ، از اين رو پرمويي و داشتن مو براي افراد بسيار حائز اهميت مي باشد . در اين ميان ، خانم ها و آقاياني هستند ، كه دچار ريزش مو مي شوند ، و همين امر منجر به نارضايتي آن ها مي شود .

درمان ريزش مو


يكي از عوامل بسيار تاثيرگذار در ريزش مو استرس مي باشد .استرس و عوامل استرس زا ، علاوه بر ريزش مو ، از نظر فيزيكي و احساسي و روحي نيز فرد را تحت تاثير قرار مي دهد ، و منجر به وارد شدن آسيب هاي جدي به فرد مي شود . در واقع استرس يكي از علت هاي اصلي ، ريزش مو است و درنهايت منجر به طاسي سر فرد مي شود .

درمان ريزش مو ، رشد و پرپشت شدن مو

براي درمان ريزش مو ، بايستي شدت و مدت زمان ريزش مو را بدانيم . چرا كه براي درمان لازم است ، علات ريزش مشخص شود . و سپس راهكاري متناسب با علت ريزش براي درمان اتخاذ شود . ريزش مو در بين برخي از افراد روزانه بين ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو مي باشد ، كه اين موضوع كاملا طبيعي مي باشد . از اين رو مشاهده ي مقداري مو روي لباس يا برس ، نمي تواند نگران كننده باشد . اما اگر ريزش مو خيلي زياد باشد ، و ريزش مو به قدري باشد كه شما دسته اي از موها را در دست خود ببينيد ، در آن صورت نگراني وجود دارد ، و بايستي به پزشك مراجعه كرد .

اگر شما هم جز دسته افرادي هستيد كه به مشكل ريزش مو دچار مي باشيد ، و براي درمان مي خواهيد ، به يك كلينيك زيبايي معتبر مراجعه كنيد . كلينيك كاشت مو گزينه ي مناسبي مي باشد .

براي درمان ريزش مو روش هاي مختلفي همچون مزوتراپي ، كاشت مو ، تزريق پي آر پي ، ليزر تراپي وجود دارد . متخصصين ما در كلينيك زيبايي ليزر مو ، بعد از برگزاري جلسه ي مشاوره ، شرايط را به دقت بررسي مي كنند ، و بعد از اينكه علت اصلي ريزش مو را پيدا كردند ، براي درمان روش مناسبي را انتخاب مي كنند . همه ي روش هاي موجود ، براي تراكم و حجم موها ، روش هاي موثر و مطمئني مي باشند و ظاهري زيبا موهاي شما مي دهند .

علل مختلف ريزش مو

درمان ريزش مو با ليزر

ريزش مو ، علت هاي مختلفي دارد . كه در زير به برخي از آن ها اشاره مي كنيم :

فشارهاي فيزيكي

يكي از علل ريزش مو ، فشارهاي فيزيكي و وارد شدن هر گونه صدمه فيزيكي و آسيب مثل تصادف ماشين ، ضربه به سر ، زخم ، بيماريهاي شديد و حتي آنفولانزا مي باشد .

بارداري

دوران بارداري يكي ديگر از عوامل ريزش مو مي باشد ، كه برخي از بانوان در اين دوران به اين مشكل برخورد مي كنند . همچنين ممكن است ، ريزش مو بعد از زايمان بيشتر هم شود .

كمبود پروتئين

كمبود پروتئين يكي ديگر از عوامل تاثير گذار در ريزش مو است . در صورتي كه رژيم غذايي مناسب نبوده و به اندازه كافي پروتئين نداشته باشد ، بدن ميزان پروتئين مصرفي را جيره بندي مي كند و در نهايت منجر به ريزش مو مي شود .

ريزش مو با الگوي مردانه

ريزش مو در ميان مردان رايج تر است ، و تقريبا دو – سوم مردان تا سن ۶۰ سالگي به ريزش مو مبتلا مي باشند ، و اين ريزش مو با الگوي مردانه مي باشد . و در اين افراد ريزش مو به صورت سكه اي يا ناحيه اي است . اين ريزش مو ممكن است برگرفته از گروهي از ژن ها يا همچنين هورمون هاي مردانه باشد. در اين حالت ، ممكن است موهاي ناحيه ي بالاي گيجگاه دچار ريزش شوند ، و خط رويش مو مثل حرف m باشد .

ريزش موي ارثي

ريزش مو در زنان ، با الگوي زنانه يك مشكل ارثي به حساب مي آيد كه با نام آلوپسي آندروژنيك شناخته مي شود .

هورمون‌هاي زنانه

در زنان تغييرات هورموني در دوران بارداري و مصرف قرص هاي ضد بارداري از عوامل ريزش مو مي باشد . در دوران يائسگي نيز ترشح هورمون ها دچار تغييرات مي شود ، و همين امر منجر به ريزش مو مي شود .

كم‌خوني

يكي ديگر از عوامل ريزش مو ، كم خوني مي باشد . بر طبق امار ها حدود يك – دهم زنان در سنين ۲۰ تا ۴۹ سالگي دچار كم خوني و فقر آهن مي شوند ، و همين امر منجر به ريزش مو در ميان آن ها مي شود .

كم‌كاري تيروئيد

هيپوتيروئيديسم يا كم‌كاري غده تيروئيد يكي ديگر از دلايل ريزش مو است . و اين موضوع نبايد ناديده گرفته شود .

كمبود ويتامينB

كمبود ويتامين B يكي ديگر ازعوامل ريزش مو مي باشد كه به راحتي قابل درمان مي باشد.

ريزش موي ناشي از بيماري خود- ايمني

بيماري آلوپسي آره‌آتا كه بر اثر فعاليت بيش از اندازه بدن و سيستم ايمني بدن رخ مي دهد ، يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار در ريزش مو است .

كاهش وزن شديد

كاهش يكباره وزن كه نوعي آسيب فيزيكي است ، منجر به نازك شدن و ضعيف شدن مو مي شود . درسته كه كاهش وزن براي سلامتي مفيد است ، ممكن است به ريزش مو منجر شود .اگر شخصي به يكباره با كاهش وزن روبرو شود به دليل اينكه نوعي آسيب فيزيكي براي خود به وجود مي آيد مي تواند سبب شود تا موها نازك گردد و يا ضعيف شوند . در نهايتا با اينكه كاهش وزن مي تواند براي سلامتي شما مفيد باشد اما ممكن است شما با ريزش مو مواجه شويد .

داروهاي ضدافسردگي ، رقيق كنده خون و غيره

يكي ديگر از علت هاي ريزش مو ، استفاده از داروهاي ضد افسردگي و داروهايي همچون داوهاي مانند داروهاي رقيق كننده خون ، ايا گروه هاي دارويي مي باشد .

راه هاي درمان‌ و تقويت مو

براي درمان مشكل ريزش مو و همچنين تقويت مو ، روش ها و راهكارهاي مختلفي وجود دارد . هر كدام از اين روش ها داراي يكسري مزيت هايي مي باشند . و متخصص بر حسب شرايط شما ، بهترين روش درماني را براي شما برمي گزيند .

PRP پلاسماي غني از پلاكت

PRP از راه هاي درمان و تقويت مو

PRP از راه هاي درمان و تقويت مو

پلاسماي غني از پلاكت (PRP) يكي از روش هاي درماني است ، كه هم مناسب بانوان است و هم آقايان . اين روش يكي از روش هاي غير جراحي بوده و جز روش هاي جديد و پيشرفته به شمار مي رود . اين روش ، جز روش هاي طبيعي بوده و براي درمان ريزش مو وتقويت مو كاربرد دارد . اين روش به عنوان يكي از روش هاي جديد و پيشرفته مي باشد .

در روش PRP از خون بيمار يكسري مواد تزريقي گرفته شده و در پوست سر او تزريق هايي انجام مي شود . فاكتورهاي رشد موجود در پلاسماي خون ، رشد موها را تحريك كرده و باعث تقويت رشد مو شده و از ريزش مو جلوگيري مي كند . ازنتايج تزريق PRP مي توان به مواردي مانند پر پشت كردن مو ، رشد مو ، تقويت مو ، سلامت مو اشاره كرد. اين روش باعث زيبايي ظاهري موها شده و اعتماد به نفس شخص را افزايش مي دهد .

مزاياي درمان با پي آر پي | تقويت مو به روش پي ار پي

  • روش پي آر پي ، دوره ي ريكاوري كوتاه مدتي دارد .
  • روشي ساده ، راحت و غيرجراحي
  • انجام درمان فقط با چند تزريق انجام مي گيرد: هر جلسه درمان حدود يك ساعت مي باشد
  • نتايج اين روش قابل‌ اطمينان و ايمن مي باشد.
  • اين روش به صورت كاملا طبيعي است و سبب زيباتر شدن شخص مي گيرد.

چگونگي انجام روش پي ار پي :

براي انجام اين روش ، مقداري خون از بيمار گرفته شده و سپس خون در سانتريفيوژ قرار داده شده و سپس ذرات پلاكت غني سازي شده و پلاسماي خون جدا مي شود . در مرحله ي بعدي قسمتي از پوست سر حاوي فوليكول هاي ضعيف مو كه قرار است ، در آن ناحيه تزريق انجام شود ، بي حس شده و پلاكت هاي فعال كه حاوي سيتوكين ، فاكتورهاي رشد و ديگر پروتئين هاي مي باشد ، در آن ناحيه تزريق مي شود .

براي تزريق روش PRP دو روش وجود دارد . در روش ميكرونيدلينگ براي تزريق نمودن، با استفاده از يكسري سوزن هاي باريك سوراخ هايي در سر ايجاد مي شود ، سپس ماده ي پي آر پي از آن سوراخ ها ، به سر وارد شده و به سمت فوليكول هاي مو جذب مي شوند .

در روش ديگر PRP براي انجام چندين تزريق ، از يكسري سرنگ هاي باريك براي تزريق در قسمت هاي مختلف سر استفاده مي شود . كه مورد استفاده قرار ميگيرد از سرنگ هاي بسيار باريك براي انجام چندين تزريق در قسمت هاي مختلف سر مي باشد .

براي كسب نتيجه ي دلخواه از تركيبي از اين روش ها مي توان استفاده كرد . در طي يك سال از چندين جلسه براي درمان و تقويت مو استفاده مي شود . تعداد دفعات درماني و فاصله ي بين جلسات درماني ، به مقدار ريزش مو ، هدف هاي درماني ، ميزان جواب دهي بيمار به درمان بستگي دارد .

مزوتراپي

مزو تراپي يك روش غير جراحي براي درمان ريزش مو مي باشد . اين روش سبب تقويت مو و رشد موهاي جديد مي شود . روش مزوتراپي براي درمان ريزش مو براي زنان در دوران يائسگي و بعد از زايمان كاربرد دارد . همچنين اين روش براي آقاياني كه تازه دچار ريزش مو شده اند ، نتايج خوبي دارد . در روش مزوتراپي ، محلولي حاوي مواد موثر و ويتامين در سر تزريق مي شود ، اين مواد ريشه ي مو را تغذيه كرده و گردش خون در سر را بيشتر مي كند .

مزوتراپي از راه هاي درمان و تقويت مو

مزوتراپي از راه هاي درمان و تقويت مو

با افزايش جريان خون در سر ، اكسيژن و مواد مغذي بيشتري به فوليكول هاي مو مي رسد ، و همين امر منجر به رشد موها مي شود . در استفاده از روش مزوتراپي براي درمان ريزش مو ، براي تزريق ، از تفنگ تزريقي مخصوص به جاي تزريقات معمولي استفاده مي شود ، اين روش درد ناشي از تزريق را كم مي كند و در نهايت تزريق به روش مزوتراپي به سرعت انجام مي شود . بعد از مدتي از تزريق مزو تراپي ، هورمون DHTكه عامل اصلي ريزش مو است ، خنثي مي شود .

چه افرادي كانديداي مناسبي براي مزوتراپي هستند :

  • افرادي كه دچار مشكل طاسي هستند .
  • افرادي ك موهاي سر آن‌ها به صورت ناحيه‌اي ريزش نموده است .
  • افرادي كه موي آن‌ها در حال نازك شدن مي باشد .

ليزرتراپي , درمان ريزش مو با ليزر

درمان ريزش مو با ليزر

ليزرتراپي براي درمان ريزش مو

درمان ريزش مو با ليزر : ليزر تراپي يكي ديگر از تكنيك هاي موجود براي درمان ريزش مو و تقويت مو است ، ليزر سرد حاوي اشعه ي نوري و گرما يكي از روش هاي ليزري براي درمان ريزش مو است .از روش ليزر تراپي براي درمان ريزش موي ژنتيكي در مردان و زنان ، طاسي و سكه ي يا آلوپسي آندروژنيك استفاده مي شود . استفاده از روش ليزر تراپي براي درمان در مردان و زناني كه بر اثر سابقه هاي ژنتيكي موي آن نازك شده يا كم پشت شده ، نتايج دلخواهي خواهد داشت .

ليزرتراپي در درمان ريزش مو چه مزاياي دارد ؟

  • اين روش ( ليزر سرد ) بدون درد است .
  • اين روش بدون خونريزي است .
  • اين روش براي درمان زمان كمي مورد نياز است .
  • اين روش هيچ گونه عوارض شديدي ندارد .
  • درمان با ليزر سرد هزينه ي كمتري دارد .
  • استفاده از روش ليزر سرد يا ليزر كم توان هم براي بانوان و هم آقايان موثر است .
  • دستگاههاي مورد استفاده براي ليزر سرد قابل حمل بوده و در هرجايي قابل استفاده مي باشند .
  • اين روش در برخي از افراد منجر به رشد مجدد موهاي بالاي سر و جلوي سر مي شود .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

درمان ريزش مو , ليزر تراپي مو و درمان ريزش مو با ليزر

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

درمان ريزش مو , روش هاي درمان ريزش مو , درمان ريزش مو با ليزر , تكنيك هاي محبوب براي درمان ريزش مو , جلوگيري از ريزش مو : مو يكي از اعضاي بسيار تاثير گذار در زيبايي است . و انسان ذاتا خواهان و طرفدار زيبايي است ، از اين رو پرمويي و داشتن مو براي افراد بسيار حائز اهميت مي باشد . در اين ميان ، خانم ها و آقاياني هستند ، كه دچار ريزش مو مي شوند ، و همين امر منجر به نارضايتي آن ها مي شود .

درمان ريزش مو


يكي از عوامل بسيار تاثيرگذار در ريزش مو استرس مي باشد .استرس و عوامل استرس زا ، علاوه بر ريزش مو ، از نظر فيزيكي و احساسي و روحي نيز فرد را تحت تاثير قرار مي دهد ، و منجر به وارد شدن آسيب هاي جدي به فرد مي شود . در واقع استرس يكي از علت هاي اصلي ، ريزش مو است و درنهايت منجر به طاسي سر فرد مي شود .

درمان ريزش مو ، رشد و پرپشت شدن مو

براي درمان ريزش مو ، بايستي شدت و مدت زمان ريزش مو را بدانيم . چرا كه براي درمان لازم است ، علات ريزش مشخص شود . و سپس راهكاري متناسب با علت ريزش براي درمان اتخاذ شود . ريزش مو در بين برخي از افراد روزانه بين ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو مي باشد ، كه اين موضوع كاملا طبيعي مي باشد . از اين رو مشاهده ي مقداري مو روي لباس يا برس ، نمي تواند نگران كننده باشد . اما اگر ريزش مو خيلي زياد باشد ، و ريزش مو به قدري باشد كه شما دسته اي از موها را در دست خود ببينيد ، در آن صورت نگراني وجود دارد ، و بايستي به پزشك مراجعه كرد .

اگر شما هم جز دسته افرادي هستيد كه به مشكل ريزش مو دچار مي باشيد ، و براي درمان مي خواهيد ، به يك كلينيك زيبايي معتبر مراجعه كنيد . كلينيك كاشت مو گزينه ي مناسبي مي باشد .

براي درمان ريزش مو روش هاي مختلفي همچون مزوتراپي ، كاشت مو ، تزريق پي آر پي ، ليزر تراپي وجود دارد . متخصصين ما در كلينيك زيبايي ليزر مو ، بعد از برگزاري جلسه ي مشاوره ، شرايط را به دقت بررسي مي كنند ، و بعد از اينكه علت اصلي ريزش مو را پيدا كردند ، براي درمان روش مناسبي را انتخاب مي كنند . همه ي روش هاي موجود ، براي تراكم و حجم موها ، روش هاي موثر و مطمئني مي باشند و ظاهري زيبا موهاي شما مي دهند .

علل مختلف ريزش مو

درمان ريزش مو با ليزر

ريزش مو ، علت هاي مختلفي دارد . كه در زير به برخي از آن ها اشاره مي كنيم :

فشارهاي فيزيكي

يكي از علل ريزش مو ، فشارهاي فيزيكي و وارد شدن هر گونه صدمه فيزيكي و آسيب مثل تصادف ماشين ، ضربه به سر ، زخم ، بيماريهاي شديد و حتي آنفولانزا مي باشد .

بارداري

دوران بارداري يكي ديگر از عوامل ريزش مو مي باشد ، كه برخي از بانوان در اين دوران به اين مشكل برخورد مي كنند . همچنين ممكن است ، ريزش مو بعد از زايمان بيشتر هم شود .

كمبود پروتئين

كمبود پروتئين يكي ديگر از عوامل تاثير گذار در ريزش مو است . در صورتي كه رژيم غذايي مناسب نبوده و به اندازه كافي پروتئين نداشته باشد ، بدن ميزان پروتئين مصرفي را جيره بندي مي كند و در نهايت منجر به ريزش مو مي شود .

ريزش مو با الگوي مردانه

ريزش مو در ميان مردان رايج تر است ، و تقريبا دو – سوم مردان تا سن ۶۰ سالگي به ريزش مو مبتلا مي باشند ، و اين ريزش مو با الگوي مردانه مي باشد . و در اين افراد ريزش مو به صورت سكه اي يا ناحيه اي است . اين ريزش مو ممكن است برگرفته از گروهي از ژن ها يا همچنين هورمون هاي مردانه باشد. در اين حالت ، ممكن است موهاي ناحيه ي بالاي گيجگاه دچار ريزش شوند ، و خط رويش مو مثل حرف m باشد .

ريزش موي ارثي

ريزش مو در زنان ، با الگوي زنانه يك مشكل ارثي به حساب مي آيد كه با نام آلوپسي آندروژنيك شناخته مي شود .

هورمون‌هاي زنانه

در زنان تغييرات هورموني در دوران بارداري و مصرف قرص هاي ضد بارداري از عوامل ريزش مو مي باشد . در دوران يائسگي نيز ترشح هورمون ها دچار تغييرات مي شود ، و همين امر منجر به ريزش مو مي شود .

كم‌خوني

يكي ديگر از عوامل ريزش مو ، كم خوني مي باشد . بر طبق امار ها حدود يك – دهم زنان در سنين ۲۰ تا ۴۹ سالگي دچار كم خوني و فقر آهن مي شوند ، و همين امر منجر به ريزش مو در ميان آن ها مي شود .

كم‌كاري تيروئيد

هيپوتيروئيديسم يا كم‌كاري غده تيروئيد يكي ديگر از دلايل ريزش مو است . و اين موضوع نبايد ناديده گرفته شود .

كمبود ويتامينB

كمبود ويتامين B يكي ديگر ازعوامل ريزش مو مي باشد كه به راحتي قابل درمان مي باشد.

ريزش موي ناشي از بيماري خود- ايمني

بيماري آلوپسي آره‌آتا كه بر اثر فعاليت بيش از اندازه بدن و سيستم ايمني بدن رخ مي دهد ، يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار در ريزش مو است .

كاهش وزن شديد

كاهش يكباره وزن كه نوعي آسيب فيزيكي است ، منجر به نازك شدن و ضعيف شدن مو مي شود . درسته كه كاهش وزن براي سلامتي مفيد است ، ممكن است به ريزش مو منجر شود .اگر شخصي به يكباره با كاهش وزن روبرو شود به دليل اينكه نوعي آسيب فيزيكي براي خود به وجود مي آيد مي تواند سبب شود تا موها نازك گردد و يا ضعيف شوند . در نهايتا با اينكه كاهش وزن مي تواند براي سلامتي شما مفيد باشد اما ممكن است شما با ريزش مو مواجه شويد .

داروهاي ضدافسردگي ، رقيق كنده خون و غيره

يكي ديگر از علت هاي ريزش مو ، استفاده از داروهاي ضد افسردگي و داروهايي همچون داوهاي مانند داروهاي رقيق كننده خون ، ايا گروه هاي دارويي مي باشد .

راه هاي درمان‌ و تقويت مو

براي درمان مشكل ريزش مو و همچنين تقويت مو ، روش ها و راهكارهاي مختلفي وجود دارد . هر كدام از اين روش ها داراي يكسري مزيت هايي مي باشند . و متخصص بر حسب شرايط شما ، بهترين روش درماني را براي شما برمي گزيند .

PRP پلاسماي غني از پلاكت

PRP از راه هاي درمان و تقويت مو

PRP از راه هاي درمان و تقويت مو

پلاسماي غني از پلاكت (PRP) يكي از روش هاي درماني است ، كه هم مناسب بانوان است و هم آقايان . اين روش يكي از روش هاي غير جراحي بوده و جز روش هاي جديد و پيشرفته به شمار مي رود . اين روش ، جز روش هاي طبيعي بوده و براي درمان ريزش مو وتقويت مو كاربرد دارد . اين روش به عنوان يكي از روش هاي جديد و پيشرفته مي باشد .

در روش PRP از خون بيمار يكسري مواد تزريقي گرفته شده و در پوست سر او تزريق هايي انجام مي شود . فاكتورهاي رشد موجود در پلاسماي خون ، رشد موها را تحريك كرده و باعث تقويت رشد مو شده و از ريزش مو جلوگيري مي كند . ازنتايج تزريق PRP مي توان به مواردي مانند پر پشت كردن مو ، رشد مو ، تقويت مو ، سلامت مو اشاره كرد. اين روش باعث زيبايي ظاهري موها شده و اعتماد به نفس شخص را افزايش مي دهد .

مزاياي درمان با پي آر پي | تقويت مو به روش پي ار پي

  • روش پي آر پي ، دوره ي ريكاوري كوتاه مدتي دارد .
  • روشي ساده ، راحت و غيرجراحي
  • انجام درمان فقط با چند تزريق انجام مي گيرد: هر جلسه درمان حدود يك ساعت مي باشد
  • نتايج اين روش قابل‌ اطمينان و ايمن مي باشد.
  • اين روش به صورت كاملا طبيعي است و سبب زيباتر شدن شخص مي گيرد.

چگونگي انجام روش پي ار پي :

براي انجام اين روش ، مقداري خون از بيمار گرفته شده و سپس خون در سانتريفيوژ قرار داده شده و سپس ذرات پلاكت غني سازي شده و پلاسماي خون جدا مي شود . در مرحله ي بعدي قسمتي از پوست سر حاوي فوليكول هاي ضعيف مو كه قرار است ، در آن ناحيه تزريق انجام شود ، بي حس شده و پلاكت هاي فعال كه حاوي سيتوكين ، فاكتورهاي رشد و ديگر پروتئين هاي مي باشد ، در آن ناحيه تزريق مي شود .

براي تزريق روش PRP دو روش وجود دارد . در روش ميكرونيدلينگ براي تزريق نمودن، با استفاده از يكسري سوزن هاي باريك سوراخ هايي در سر ايجاد مي شود ، سپس ماده ي پي آر پي از آن سوراخ ها ، به سر وارد شده و به سمت فوليكول هاي مو جذب مي شوند .

در روش ديگر PRP براي انجام چندين تزريق ، از يكسري سرنگ هاي باريك براي تزريق در قسمت هاي مختلف سر استفاده مي شود . كه مورد استفاده قرار ميگيرد از سرنگ هاي بسيار باريك براي انجام چندين تزريق در قسمت هاي مختلف سر مي باشد .

براي كسب نتيجه ي دلخواه از تركيبي از اين روش ها مي توان استفاده كرد . در طي يك سال از چندين جلسه براي درمان و تقويت مو استفاده مي شود . تعداد دفعات درماني و فاصله ي بين جلسات درماني ، به مقدار ريزش مو ، هدف هاي درماني ، ميزان جواب دهي بيمار به درمان بستگي دارد .

مزوتراپي

مزو تراپي يك روش غير جراحي براي درمان ريزش مو مي باشد . اين روش سبب تقويت مو و رشد موهاي جديد مي شود . روش مزوتراپي براي درمان ريزش مو براي زنان در دوران يائسگي و بعد از زايمان كاربرد دارد . همچنين اين روش براي آقاياني كه تازه دچار ريزش مو شده اند ، نتايج خوبي دارد . در روش مزوتراپي ، محلولي حاوي مواد موثر و ويتامين در سر تزريق مي شود ، اين مواد ريشه ي مو را تغذيه كرده و گردش خون در سر را بيشتر مي كند .

مزوتراپي از راه هاي درمان و تقويت مو

مزوتراپي از راه هاي درمان و تقويت مو

با افزايش جريان خون در سر ، اكسيژن و مواد مغذي بيشتري به فوليكول هاي مو مي رسد ، و همين امر منجر به رشد موها مي شود . در استفاده از روش مزوتراپي براي درمان ريزش مو ، براي تزريق ، از تفنگ تزريقي مخصوص به جاي تزريقات معمولي استفاده مي شود ، اين روش درد ناشي از تزريق را كم مي كند و در نهايت تزريق به روش مزوتراپي به سرعت انجام مي شود . بعد از مدتي از تزريق مزو تراپي ، هورمون DHTكه عامل اصلي ريزش مو است ، خنثي مي شود .

چه افرادي كانديداي مناسبي براي مزوتراپي هستند :

  • افرادي كه دچار مشكل طاسي هستند .
  • افرادي ك موهاي سر آن‌ها به صورت ناحيه‌اي ريزش نموده است .
  • افرادي كه موي آن‌ها در حال نازك شدن مي باشد .

ليزرتراپي , درمان ريزش مو با ليزر

درمان ريزش مو با ليزر

ليزرتراپي براي درمان ريزش مو

درمان ريزش مو با ليزر : ليزر تراپي يكي ديگر از تكنيك هاي موجود براي درمان ريزش مو و تقويت مو است ، ليزر سرد حاوي اشعه ي نوري و گرما يكي از روش هاي ليزري براي درمان ريزش مو است .از روش ليزر تراپي براي درمان ريزش موي ژنتيكي در مردان و زنان ، طاسي و سكه ي يا آلوپسي آندروژنيك استفاده مي شود . استفاده از روش ليزر تراپي براي درمان در مردان و زناني كه بر اثر سابقه هاي ژنتيكي موي آن نازك شده يا كم پشت شده ، نتايج دلخواهي خواهد داشت .

ليزرتراپي در درمان ريزش مو چه مزاياي دارد ؟

  • اين روش ( ليزر سرد ) بدون درد است .
  • اين روش بدون خونريزي است .
  • اين روش براي درمان زمان كمي مورد نياز است .
  • اين روش هيچ گونه عوارض شديدي ندارد .
  • درمان با ليزر سرد هزينه ي كمتري دارد .
  • استفاده از روش ليزر سرد يا ليزر كم توان هم براي بانوان و هم آقايان موثر است .
  • دستگاههاي مورد استفاده براي ليزر سرد قابل حمل بوده و در هرجايي قابل استفاده مي باشند .
  • اين روش در برخي از افراد منجر به رشد مجدد موهاي بالاي سر و جلوي سر مي شود .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 74

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 208
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 150
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2370
  • بازدید ماه : 4780
  • بازدید سال : 15114
  • بازدید کلی : 2511709
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه